Missä oot Ibi?
Ibi Love
9
3944
Vastaukset
niin missä olet..ibi love on iha paras!
- Minä vaan
Saisinko kysyä miks Ibi on nii hyvä? laulu taidoista en valita, mutta mieli sillä taitaa vähän heittää.. täähä on vaa mun kommentti mutta miksi se on sit nii hyvä??
Minä vaan kirjoitti:
Saisinko kysyä miks Ibi on nii hyvä? laulu taidoista en valita, mutta mieli sillä taitaa vähän heittää.. täähä on vaa mun kommentti mutta miksi se on sit nii hyvä??
se on niin hauska ja krazy!!i love you Ibi love!! ja tosi hyvä laulaa kanssa. siinä on jo tarpeeks hyviä syitä miks se on niin hyvä.
- ibi love
Legacy_of_Kain kirjoitti:
se on niin hauska ja krazy!!i love you Ibi love!! ja tosi hyvä laulaa kanssa. siinä on jo tarpeeks hyviä syitä miks se on niin hyvä.
Kiitos kehuista, ihanaa lukea, eksyin tonne sivulle ja löysin.. hullua ja hauskaa kun merkitsee ihmisille.. !!
kumman paljon sitä on saanut aikaan vihan ja raivontunteitakin...
Huippua pääsiäistä!!
Huomenna on taivaaseen astuminen!!!
JIIHAAA!!!
zekkaa meidän nettisivuja
www.innosencesucks.com - ibi love
Rakastun kaikkiin jotka rakastuu muhun.
Olet siis ihan super ihku kans!!
se london ähellys viesti ei ollut minulta, mutta tämä ja se toinen on!!
Fanit RULES!! RAKENNETAAN RAKKAUDEN MAAILMA!!!
Mahtavaa pääsiäista!!
olen helsingin liepeillä..
ilmoitelkaa jos haluatte jonkun tapaamisen, tosi faneille voin vaikka toimittaa omakätisesti meidän underground tuottamaa elokuvan soundrackiä..
ylösnousemuksen kunniaksi!!!
JOY!
ibi luv
- ififibbbibibiibddifid
Tääääällähähähn minä olen Londoossa, bänddin harkoissa (anteex kun ääkköset puuttuu, english näppis you know)
bändillä on vitu tulkaa sinne, mulle voi pistäöäää bostii ksalkslaksassti keikkoi, monesti joka päivä ja useesti päivittäin ja monena päivänä peräkkäin koko illan londonissa
huomenna jos se tulww niin ollaan taas keikalla moneen kertaan, mähän oon para laualajala kaikeista
lontoossa parhaat bileet- Jou
Ääkköset puuttuu näppiksestä ja sitten viesti alkaa :"Tääääällähähähn.."
-mun mielestä siinä on "pari" äätä!
- yök
Hitsi et on kammottava ja ruma nainen.. huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244