Nyt kyllä ahdistaa niin, että sydämmestä ottaa..Töissä on kova kiire ja tuntuu että tätäkö tämä nyt sitten on. Ainaista stressiä. Eikö mulle olisi jotain parempaa näkyvissä. Toisaalta pidän työstäni, mutta jatkuva kiire ei ole enää mukavaa. Mietin, mikä ala olisi minulle sopiva..? Mitä näette kotirintamalle? Kiitos vastauksista:)
Cherrykirsikka, Chrystal, Lorimar
1
178
Vastaukset
Tilanne työpaikallasi vaikuttaa kyllä aika hektiseltä, eikä muutosta liene aivan lähiaikoina näköpiirissä. Kevättalvella sinulle aukeaa kuitenkin uusi ovi, tilaisuus johon kannattaa tarttua mikäli haluat muutosta elämääsi.
Kotonakin on havaittavissa tietynlaista kireyttä, osin heijastumaa työoloistasi, mutta periaatteessa näkisin perhesuhteittesi olevan kunnossa, vakaalla ja kestävällä pohjalla. Valoa kohti mennään loppuvuonna, ja elämäsi tuntuu jälleen keveämmältä ja helpommalta kulkea. Kehottaisin edelleen astumaan rohkeasti siitä avautuvasta ovesta - tiedät kyllä kun seisot sen edessä -, sillä on positiivinen vaikutus kotirintamallekin :)
Jaksamista Sinulle työssäsi ja aurinkoa alkuvuoteesi t. cherry :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368