seksi?

horoskoopissa neitsyt

kysyisin vaan mielipiteitä kun tulossa tuntuu olevan suhde kalamiehen kanssa. miestä ihan selkeästi arveluttaa seksi tosi paljon, ilmeisesti edelliskerrasta on jo vierähtänyt aikaa. itselleni seksi on todella todella tärkeää ja olen usein pettynyt suhteissani siihen, että olen aktiivisempi ja halukkaampi kuin mieheni. nyt epäilyttää, että edessä on taas samanlainen tilanne. mitä luulette? kuinka seksuaalinen merkki kalat on?

olen siis oikeasti ihan tosissani ja toivon että aheesta huolimatta kirjoitukseeni vastattaisiin asiallisesti. kiitos!

21

8045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanainen

      ...ainakin olen todella seksuaalinen ja aktiivinen, tosin se vaatii täydellisen luottamuksen kumppaniin. Nykyinen kaverini oli ihmetellyt, kun suhteen alkuvaiheessa olin melko varautunut seksin suhteen. Nyt kun en tunne enää oloani "epävarmaksi", harrastamme todella hyvää ja molempien puolelta aktiivista seksiä :)

    • kumppani

      siis kalanainen:) Itse olen aina ollut oikea "seksipeto";)Seksiä pitää olla paljon ja monenlaista;))) Olen ollut aina se seksuaalisesti aktiivisempi suhteissa. Neitsytmiehestä löysin juuri sopivan, yhtä tulisen kumppanin sänkykamarin puolelle. Aivan järkyttävän upeaa seksiä;))) Toivottavasti teillä natsaa yhtä hyvin*bd*, ehkä mies tarvitsee oikein kunnon romanttisen "pläjäyksen" että pääsee kunnolla estoista/tunnelmaan? Tsemppiä!

      • Nimetön

        kalat ovat taiteellisia ja aistillisia ihmisiä.He tarvitsevat virikkeellistä houkuttelua ja rauhallista paikkaa...kun syttyvät.Vaan kun he syttyvät...sitä saa mitä tilaa :))


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        kalat ovat taiteellisia ja aistillisia ihmisiä.He tarvitsevat virikkeellistä houkuttelua ja rauhallista paikkaa...kun syttyvät.Vaan kun he syttyvät...sitä saa mitä tilaa :))

        Vastaan vaikka on vanha kommentti... Veit sanani. Alussa kalat voi olla hieman ujo, mutta sitten syttyvät.


    • masha

      Luulenpa, ettei miespuolinen kalat ole ehkä kaikkein aktiivisin merkki - näin seksuaalisesti ajatellen. Mutta olemme yksilöitä ja asiaa ei voi tarkastella pelkän astrologian kannalta.

      Omat kokemukset kalamiehistä: lahnoja. Ovat kyllä halukkaita seksiin, mutta toiminta sängyssä on melko tylsää. Ehkä syynä pari kalat-kalat, who knows?

      Itse taas kalanaisena olen aktiivinen ja kaipaan rajuakin seksiä, jota omat entiset kalakumppanit eivät ole kunnolla pystyneet toteuttamaan.

      Tällä hetkellä oinas mies menossa ja seksielämä on kunnossa =)

      • hakevat ulottuvuuksia

        Joo, minäkin luulisin, että kalojen seksuaalisia mieltymyksiä ymmärtää parhaiten toinen kala. Sehän on sitä paljon puhuttua universumin täydellisintä rakkautta =). Poikkeuksia kaloissakin on, aivan varmasti, mutta yliaktiiviseksi seksin harrastajaksi peruskalasta ei ole. Luulisin myös, että kalat hakevat seksuaalisuudesta vähän enemmän sellaista tiettyä syvyyttä kuin mitä muilta merkeiltä on odotettavissa.

        Kalat, etsikää toinen kala ja sulautukaa toisiinne!


      • seksi

        eiköhän seksuaalisuus ja aktiivisuus riipu ihan yksilöistä.. voi jessus!!!


    • raaka kala

      HAH! Olen kalatmies ja koskaan ei ole seksin kohdalla mennyt homma mettään. Parhaiten seksi on sujunut leijonien, jouskareiden, skorppareiden ja härkien kanssa. Noiden kanssa parhaiten, muiden kanssa vain loistavasti :D Oma käsitys meistä kaloista on se että oikeastaan vähän kaikki muu PAITSI seksi tuottavat ongelmia.. Sehän on parasta mahdollista ajanvietettä. Neitsyeiden kanssa on aina ihme peliä menossa mutta tunnen vain varattuja sellaisia joten en niistä tiedä.. Tosin ei naisilta tule merkkiä kysyttyä yleensä joten olen sellaiseen saattanut törmätäkin..

      • kalamies

        vihdoinkin joku tietää mistä puhuu,kiitos siitä.
        minä kalatmiehenä olen erittäin seksuaalinen,kiihkeä ja halukas.. todellinen peto makkarissa.aina naiset sanoo,että haluavat miehen joka osaa ja tietää mitä tekee makkaris. Mutta kun kohdalle sattuu.niin mielipide kyllä muuttuu.johtuuko se siitä,että nainen ei kestä sitä,että mies osaa enemmän ja tuntee naisen ja hänen kehonsa toiminnot paremmin kuin tämä itse?
        Mulla ainakin nainen on se joka hyytyy ekaksi.ei voi edes tehdä,hyväillä siten kuin haluisi,koska nainen tuntee olonsa uhatuksi tai hyytyy ennenaikojaan.mikään ei tunnu riittävän naisille.ei sitä viitsisi kahta naista pitää,että toista lämmittää ja toisen kanssa touhuisi..on se raja johonkin vedettävä..vai mitä naiset siihen sanois,jos täytyis olla toinen ottamassa kalan energian vastaan?Huomaa eräs seikka,että kalatmiehen seusuaalisuus on erilaista jokaisena päivänä ja emme viitsi tai halua tuhlata energiaamme ylimääräiseen touhuiluun,esim siivoaminen yms.kaikkea ei voi saada,mutta jotakin saa sitten sen edestäkin;)


      • neitsytt
        kalamies kirjoitti:

        vihdoinkin joku tietää mistä puhuu,kiitos siitä.
        minä kalatmiehenä olen erittäin seksuaalinen,kiihkeä ja halukas.. todellinen peto makkarissa.aina naiset sanoo,että haluavat miehen joka osaa ja tietää mitä tekee makkaris. Mutta kun kohdalle sattuu.niin mielipide kyllä muuttuu.johtuuko se siitä,että nainen ei kestä sitä,että mies osaa enemmän ja tuntee naisen ja hänen kehonsa toiminnot paremmin kuin tämä itse?
        Mulla ainakin nainen on se joka hyytyy ekaksi.ei voi edes tehdä,hyväillä siten kuin haluisi,koska nainen tuntee olonsa uhatuksi tai hyytyy ennenaikojaan.mikään ei tunnu riittävän naisille.ei sitä viitsisi kahta naista pitää,että toista lämmittää ja toisen kanssa touhuisi..on se raja johonkin vedettävä..vai mitä naiset siihen sanois,jos täytyis olla toinen ottamassa kalan energian vastaan?Huomaa eräs seikka,että kalatmiehen seusuaalisuus on erilaista jokaisena päivänä ja emme viitsi tai halua tuhlata energiaamme ylimääräiseen touhuiluun,esim siivoaminen yms.kaikkea ei voi saada,mutta jotakin saa sitten sen edestäkin;)

        Arvoisa herra kalat, luepa tuo tekstisi uudestaan ja mieti sitten uudestaan, oletko todella aivan niin loistava, kuin kuvittelet olevasi. Jos nainen hyytyy kesken kaiken, se saattaa aika todennäköisestikin tarkoittaa sitä, että sinä keskityt liikaa omiin kykyihisi etkä naisen haluihin ja tarpeisiin. Seksi ei ole tekniikkaa vaan vuorovaikutusta. Opettele seuraavaksi kuuntelemaan ja arvostamaan partneriasi! Voit olla ihan varma, ettet tiedä paremmin kuin kumppanisi, mitä hän tarvitsee!


      • kalamies
        neitsytt kirjoitti:

        Arvoisa herra kalat, luepa tuo tekstisi uudestaan ja mieti sitten uudestaan, oletko todella aivan niin loistava, kuin kuvittelet olevasi. Jos nainen hyytyy kesken kaiken, se saattaa aika todennäköisestikin tarkoittaa sitä, että sinä keskityt liikaa omiin kykyihisi etkä naisen haluihin ja tarpeisiin. Seksi ei ole tekniikkaa vaan vuorovaikutusta. Opettele seuraavaksi kuuntelemaan ja arvostamaan partneriasi! Voit olla ihan varma, ettet tiedä paremmin kuin kumppanisi, mitä hän tarvitsee!

        asian pointti on siinä,että otan kyllä naisen huomioon..mutta mikä siinä on,etteivät he saa sanotuksi että mitä haluavat ja miten/kuinka pitkään?
        kaikenlaisia keinoja naisen sanaisen arkun avaamiseksi tulee välillä koitettua,mutta kun ei niin ei.Sitten joutuu vielä miehenä naista opettamaan tulkitsemaan omaan kehoaan,asennoista ja tunteista..välillä tuntuu,että osaako toiset naiset sitten yhtään mitään,vai eivätkö edes välitä,kun niille näyttää riittävän että mies tekee mitä naiselle haluaa(kuitenkin normaalin hellyyden merkeissä)tai sitten ei ja jälkeenpäin kuulee narinaa että olisi se ollut kivaa jos.. sitten seuraavalla kerralla se ei kiinnostakaan tai tulee jotain muuta mieleen..eihän tässä ajatustenlukija vielä olla ja jos naista yrittää sitten kunnolla pitää hyvänä ja tehdä mistä toinen pitää,niin eihän pääse edes puoliväliin ennen touhuja kun naisesta näkee,että sillä taitaa olla paikat hellänä..itseltä menee hommasta halut siinä vaiheessa.. vielä sekin,että naiset ennemmin näyttävät ottavan ja se antamisen halu ja taito,kiinnostus on jäänyt kyllä matkan varrella pois joiltakin,olisko se sitä uusavuttomuutta? ;) Eikä se ole ikäkysymys,kun vanhemmatkin näyttävät samanlaisilta,vaikka niin kehuvat olleensa monen "miehen" kanssa ja kokeneet yhtä sun toista.. Tähän ei voi muuta sanoa,kuin että jotkut naiset luulevat olevansa se jumalatar,joka tietää,on kokenut ja osaa kaiken..kenties siellä fantasioissaan :D


      • kauristytsy 79

        tarttis sitte varmaan nähdä ;)


      • kalanseksi

        oon härkä.. ja meillä natsaa peiton alla erittäin hyvin. kalan kans seksi on tosi herkkua,nam!
        monipuolista ja ihanaa. ei todellakaan oo sellaista touhua et" kaks minuuttia veltosta velttoon".
        kalamies jaksaa. kaikin puolen upeaa!


    • Seksitär

      Jos haluaa upean ainavalmiin miehen sänkyyn ota ehdottomasti kalamies. Hänen kanssa ei tule aika pitkäksi sängyssä, vaikka kalamies voi muuten olla aika vaisu(herkkä ja ujokin, vaikka yrittää peittää sitä kaikin keinoin)
      Niin sängyssä hän on villi ja loistava. Hän tuntee ja ajattelee ihan selvästi alapäällään. Mutta eihän kiihkeä nainen tuollaisesta valita. Tunnelmaa,kiihkeyttä ja seksiä sitä saa kalan kanssa. Hän ostaa myös ihania ylläreitä sänkyhommiin, vaikkei lahjoja muuten osta. Hän haluaa katsoa kaikkea kaunista ja seksikästä. Anna hänen katsoa, sillä takaisin saat kaiken sängyssä.

    • vedenhaltiatar

      Kyllä kalamiehestä löytyy julmetun kiihkeä rakastaja,ei voi moittia ei.Vuoden jälkeen on kuin tulta ja tappuraa.Ja kun ajattelee,että kyseessä on
      sentään 56 v,ihmiset.Nautintoa on ollut niin
      sängyssä kuin muissakin yltiöromanttisissa tilanteissa. Niin,minusta kalamiehet ovat korrekteja,he katselevat ensin maltillisesti,mutta tutustuttuaan vastapuoleen ;auta armias!

      • vai niin

        Yllätin kyllä kala miehen seksissä kertomalla mitä haluan.
        Joku tossa edellä kehui että meidän kaltainen pari olis paras seksissä. Kiitos vain.
        Onko siis tavatonta jos nainen todella kertoo mitä haluaa, musta se oli aivan tavallista, miten sitten muut tekee?
        Hmm, mikä siis olenkaan itse merkiltäni?


    • ja romantiikkaa

      yli vuosi ollaan oltu yhdessä ja melkein joka päivä kerran ainakin seksiä.toki on laiskempia päiviä kun ihka oikeesti väsyttää.minä oinas ja aika nopea ja tulinen myös.mutta mieheni tuntuu kuumenevan tosi nopeasti ja olevan halukas...mielestäni hän nauttii tosi paljon seksistä ja on kiinnostunut siitä mutta toisaalta toimii kuin kiltti ja ujo ihminen. eli uskon että kalat on seksuaaalinen merkki ,sinun täytyy ehkä antaa se sytyke

    • Kalat m44

      Itse ainakin olen erittäin aktiivinen seksielämän suhteen ja lähes poikkeuksetta kumppanini on ollut omasta mielestäni liian passiivinen. Mutta löytyy toki poikkeuksiakin, nautinnolla vain muistelee niitä suhteita missä seksiä harrastettiin joka päivä ja ei välttämättä ollenkaan kerta/pvä. Seksi on TODELLA mukavaa silloin kun molemmat osapuolet siitä nauttivat.
      Valitettavasti vain ei riitä että seksielämä on rikasta, vaikkakin se on suuri ja tärkeä osa suhdetta. Jos seksi ei suju vaikka muuten suhteessa menee hyvin, ongelmaksi muodostuu se että aktiivisempi osapuoli ennemmin tai myöhemmin etsii sen salarakkaan tai useampia. Se on ihan fakta, sitä on turha kiistää.

    • Anonyymi

      Miten kalat harrastaa seksiä

    • Anonyymi

      hyvä mieli pide

    • Anonyymi

      hienoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe