Näitä sivuja lukiessani, en voi muuta kuin todeta, että onpa ihmeellistä kun on niin monia aineita ja monia lääkkeitä ja jokainen sanoo, että ei oikein saa tuloksia tai sitten ne kestää vähän aikaa. Sitten taas kokeillaan jotain mitä joku muu on käyttänyt jne. Ei ole ihme, ettei ihot parane.Akne on tauti jonka alkuperää ei ole vielä pystytty aivan täysin selvittämään. Ja hoidoista sen verran, että hoito vaatii kärsivällisyyttä hoito voi viedä joka vuoden ennenkuin iho paranee. Ei se kyllä tuolla konstilla parane, että käytetään sitä sun tätä.
Nykyisin on linjana se, että kaikki pitäisi tapahtua tässä ja nyt, mutta iho onkin sellainen että se elää omalla tavallaan.Vielä muistuttaisin ihosta sen verran, että se imee kerralla vain määrätyn pienen määrän siihen laitettua voidetta, ylimääräinen on sitten liikaa. Jos ajattelette kun ihoon voi imeyttää kerralla vain pienen määrän voidetta, niin niissä olevat parantavat aineet ja niiden vaikutukset, kestävät aika kauan ennekuin ihossa rupeaa näkymään tuloksia. Pitää olla malttia. Ajatelkaapa vaikka ihoa joka on palanut, kuinka kaun vie ennekuin se on taas entisellään.Ei kannata heti heittää hanskoja naulaan, jos ei vielä muutaman kuukauden aikana tuloksia näy.
Ajatelkaa
3
365
Vastaukset
- Dolphin
Kuten sanoit, niin aknen hoito todellakin vaatii pitkäjänteisyyttä, joten malttia tarvitaan. Juuri omalle iholle sopivien aineiden etsiminen vie aikaa ja vaatii nimenomaan sitä kokeilua.
Sen verran haluan vain omasta pitkästä ja kivisestä tiestä aknen kanssa sanoa, että sitä osaa jo suhteellisen hyvin arvioida lyhyenkin käytön jälkeen, että sopiiko jokin hoitoaine omalle iholle vai ei. Lisäksi sitä on valmis kokeilemaan melkein mitä tahansa, mistä joku toinen on saanut ongelmaansa apua, koska ongelmasta pitkään kärsineenä olo on usein hyvin tuskainen. Tietenkin järki on hyvä pitää mukana, ettei esimerkiksi kaikkea täällä foorumilla kirjoitettuja asioita ota todesta. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen täältä saanut paljon hyviä vinkkejä eri ihmisiltä eli kiitos kaikille siitä.
Tässä kirjoituksessa ei tainut olla mitään "päämäärää". No tulipahan kerrottua taas joitakin ajatuksia. Onneksi tätäkään ei ole pakko lukea ;). - myös!!!!
jos olet 20 on melko saletti ettei mikään ulkoinen litku/poppakonsti toimi pysyvästi.roa parantaa about 75% varmasti.
- Dolphin
Itselläni on yksi Roa-kuuri takana päin, mutta valitettavasti se ei vienyt ongelmaani kokonaan pois. Onneksi jonkin verran sentään lievensi sitä. Uutta Roa-kuuria olen kyllä harkinnut, mutta luulen, ettei ihotautilääkäri reseptiä minulle kirjoita, koska ihoni on kuitenkin suht hyvässä kunnossa finnien suhteen. Aknen jättämiä jälkiä kasvoissani on. Tiedä sitten, mikä olisi seuraava vaihe, jottei tarvitsisi aina miettiä ja pelätä ihon huononemista. Tällä hetkellä se vie liian suuren osan elämästäni, valitettavasti. Toivottavasti lähiaikoina keksittäisiin 100 %:sen varma keino aknen hoitoon, jotta jälkipolvemme säästyisi tältä kurjalta sairaudelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321