Lada on romu

Keskiluokkalainen

Yksinkertaisesti se on köyhien auto.
Onneksi hankin nuorena kunnon koulutuksen ja ammatin, ettei tarvi ladalla ajaa.

30

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • economist

      Ladalla kuljen töissä.Ei ole ongelmia.iloisena mietin tulevaa viikonloppua kun ajelen Lappiin hiihteleen.On se hyvä kun ammatti tuo leivän.Helppo ostella kaikenlaista kamaa.Autonkin vaihdan melko usein.Ei siinä ole mitään vikaa ollut.

    • .......

      olet SINÄ!!!!!!

    • koululainen

      Hyvä kun köyhillekin on auto eli Lada, jota ei tarvi kalliilla korjaamoilla seisottaa ja maksaa turhista kuluista.Pystyy opintotuella ja lisätöillä autoilijakannassa.

    • keskikoululainen

      Yksinkertaisesti se on järkevien auto. Onneksi minäkin hankin elämän, hanki sinäkin, ettei elämäsi tarvitse tuota pelkkää paskan levitystä olla.

    • volkkarikuski

      ...näitä järjen jättiläisiä riittää? Eikö sulla kertakaikkiaan ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella omia v**un älykkäitä kommenttejasi esim. tälle Ladapalstalle. Sulla on siihen varmaan joku motivaatio. Kerro meillekin mitä saat tuosta? Orkun kenties?
      Kuvittelet ilmeisesti olevasi parempi ihminen kun ajat jollain muulla kuin Ladalla. Uskallatko kertoa millä itse ajat? Luultavasti jollain datsunprimeralla?

      Ihan oikeasti, ihmisten typeryys hämmästyttää päivä päivältä enemmän.

      • panomíes

        Minä saan orkun kyön työnnän siittimeni naisen vaginaan ja aikani vetelen sitä siellä edestakaisin.

        Sinä se taidat saada niitä orgasmeja kun työntelet sitä ladaasi edestakaisin...


      • stk
        panomíes kirjoitti:

        Minä saan orkun kyön työnnän siittimeni naisen vaginaan ja aikani vetelen sitä siellä edestakaisin.

        Sinä se taidat saada niitä orgasmeja kun työntelet sitä ladaasi edestakaisin...

        Luulenpa että sä et ole koskaan pillua saanutkaan.


    • lääkäri

      Hyvin on hoitunut ajot Ladalla.

      • sinäkin

        Niuvaniemessä?


    • Exladaisti

      olet kuullut, että Lada on auto. Eiköhän tuo ole kehnolaatuinen kuljetusväline.

      • kertoa

        millä itse ajat. Anna tulla rohkeasti vaan.


      • Exladaisti
        kertoa kirjoitti:

        millä itse ajat. Anna tulla rohkeasti vaan.

        KIA EX V6 autom. mm. Entäpä itse.


      • kertoa
        Exladaisti kirjoitti:

        KIA EX V6 autom. mm. Entäpä itse.

        Käsittääkseni tuollaista Kiaa ei edes ole olemassa. Jäiköhän tuosta puuttumaan jotain? No, enivei, oli mikä oli, jos itse ajaa Kialla niin ei ihan luulis olevan varaa haukkua muita automerkkejä, ei edes Ladaa. Ja vaikka siltä tuntuu että pitäisikin haukkua, niin voisitko jättää sen tekemättä? Mitä saavutat sillä?

        Mulla on Passat 1.8T -04.


      • Exladaisti
        kertoa kirjoitti:

        Käsittääkseni tuollaista Kiaa ei edes ole olemassa. Jäiköhän tuosta puuttumaan jotain? No, enivei, oli mikä oli, jos itse ajaa Kialla niin ei ihan luulis olevan varaa haukkua muita automerkkejä, ei edes Ladaa. Ja vaikka siltä tuntuu että pitäisikin haukkua, niin voisitko jättää sen tekemättä? Mitä saavutat sillä?

        Mulla on Passat 1.8T -04.

        Oikein huomasit. Koko nimi kuuluu Kia Magentis Ex V6 autom.


      • Exladaisti
        kertoa kirjoitti:

        Käsittääkseni tuollaista Kiaa ei edes ole olemassa. Jäiköhän tuosta puuttumaan jotain? No, enivei, oli mikä oli, jos itse ajaa Kialla niin ei ihan luulis olevan varaa haukkua muita automerkkejä, ei edes Ladaa. Ja vaikka siltä tuntuu että pitäisikin haukkua, niin voisitko jättää sen tekemättä? Mitä saavutat sillä?

        Mulla on Passat 1.8T -04.

        En tiedä paljonko sinulla on kokemusta Lada merkkisistä autoista? Minulla on yli 300 000km, joten jonkinmoinen "kate" löytyy. Paljonko sinulla on kokemusta Kia merkistä. Alle 100 000km:n ajomatka menee lähinnä pidennetyn koeajon merkeissä. VW:stä ei tiedä muuta kuin aikoinaan läheltä seurasin poikani touhuja ko. merkin kanssa 50 000km ajan ja vävylläni ollut kolme
        VW:tä. Siksi en ole kiinnostunut aiheesta nimeltä VW yhtään. Kia:n mittarissa on 22 000km, ilman mitään, tosin koeajosta on vasta 1/5 osa mennyt.


      • todeta
        Exladaisti kirjoitti:

        En tiedä paljonko sinulla on kokemusta Lada merkkisistä autoista? Minulla on yli 300 000km, joten jonkinmoinen "kate" löytyy. Paljonko sinulla on kokemusta Kia merkistä. Alle 100 000km:n ajomatka menee lähinnä pidennetyn koeajon merkeissä. VW:stä ei tiedä muuta kuin aikoinaan läheltä seurasin poikani touhuja ko. merkin kanssa 50 000km ajan ja vävylläni ollut kolme
        VW:tä. Siksi en ole kiinnostunut aiheesta nimeltä VW yhtään. Kia:n mittarissa on 22 000km, ilman mitään, tosin koeajosta on vasta 1/5 osa mennyt.

        oot sinä aika kova sälli vaan.


      • vaan suuret menot
        todeta kirjoitti:

        oot sinä aika kova sälli vaan.

        Kova kun otsasta koittaa :=)
        Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa! Kuka laittaa 30 000 € autoon ja vieläpä Korealaiseen Kia merkkiin, jonka jälleenmyyntiarvo laskee Ladan tavoin kuin lehmän häntä?
        Et ole oppinut kokemuksestasi mitään.


      • Exladaisti
        vaan suuret menot kirjoitti:

        Kova kun otsasta koittaa :=)
        Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa! Kuka laittaa 30 000 € autoon ja vieläpä Korealaiseen Kia merkkiin, jonka jälleenmyyntiarvo laskee Ladan tavoin kuin lehmän häntä?
        Et ole oppinut kokemuksestasi mitään.

        Maailma on opettanut, että paskasta ei paljoa kannata maksaa, joukon mukana kulkeva ei aarretta löydä ja järjen käyttö kannattaa, joskin monet eivät pidä sitä suotavana.
        Myöskään helmien syötteky sioille ei kannata.


      • kertoa
        Exladaisti kirjoitti:

        En tiedä paljonko sinulla on kokemusta Lada merkkisistä autoista? Minulla on yli 300 000km, joten jonkinmoinen "kate" löytyy. Paljonko sinulla on kokemusta Kia merkistä. Alle 100 000km:n ajomatka menee lähinnä pidennetyn koeajon merkeissä. VW:stä ei tiedä muuta kuin aikoinaan läheltä seurasin poikani touhuja ko. merkin kanssa 50 000km ajan ja vävylläni ollut kolme
        VW:tä. Siksi en ole kiinnostunut aiheesta nimeltä VW yhtään. Kia:n mittarissa on 22 000km, ilman mitään, tosin koeajosta on vasta 1/5 osa mennyt.

        No ei minulla sentään kolmeasataatuhatta kilometriä ole kokemusta Ladasta mutta kyllä nuorempana Ladalla tuli ajettua sen verran että se vie paikasta A paikkaan B, ihan kuten moni muukin auto ja se täytti tehtävänsä hyvin. En ole tässä missään mitenkään Ladaa kehunut, enkä etenkään haukkunut. Selvähän se on varmasti kaikille että ajettavuus/laatu/varustelu ei varmaan ihan länsiautojen tasolla ole, mutta eipä hintakaan päätä huimaa. Jälleenmyyntiarvokaan ei kaksinen ole, mutta enpä usko että Korean ihmeitäkään vaihtoautoliikkeissä kovin paljoa arvostetaan, etenkään sen jälkeen kun se 5 vuoden takuuaika on ohi. Kiasta ei ole muuta kokemusta kuin että Naapurillani on uusi Sportage (en tosin ole koeajanut vielä). Itse en vaan olisi maksanut yli 30teur Korealaisesta "maasturista" olkoonkin viiden vuoden takuu jne.

        En ole tässä myöskään mitenkään puolustelemassa VW:tä, kerroin vaan oman automerkkini kun sitä kysyit. Se nyt vaan on minun valintani. Kolmas VW menossa ja olen ollut niihin tyytyväinen.

        Tässä nyt oli kyse alunperin siitä, että vaikka ajaisit Maybachilla, niin mikäs tarve sinulla tai jollain muulla on tulla tänne mollaamaan Ladaa tai muuta automerkkiä?


    • ussr

      mitä sitä ladaa täällä moittimaan ei kai kukaan oleta sen ns,länsiauton tasolla olevan.ladan morkkaaaminen on sitä ikuista turhanpäväistä jauhamista.ammatinvalinnalla ja ladalla nyt ei mitään yhteistä tarvi olla, mikä on työsi? jos olet töihin edes päässyt.

      • minun

        Sanottakoon näin, että liituraitapuku on työasuni naisvaltaisessa konttorissa.


      • uussr
        minun kirjoitti:

        Sanottakoon näin, että liituraitapuku on työasuni naisvaltaisessa konttorissa.

        mitäs liituraitapuku taas ammatista kertoo ? ei yhtään mitään,kukaan kiellä pukua töissä pitämästä,alasti töissä olemisesta varmasti joutuisi pois työpaikalta.


      • ?
        minun kirjoitti:

        Sanottakoon näin, että liituraitapuku on työasuni naisvaltaisessa konttorissa.

        Ootko vanki??


    • Lada on kom

      Onko Lada (kom) Jalasmökki? Luulen että on, kun sitä halveksitaan erityisesti Kepussa. Sinä inhoat Leniniä ja Stalinia, koska nämä umpikierot olivat hulluja
      kansanmurhaajia. Lada ei ole venäläinen keksintö. Volgakin on Yhdysvalloista.

      Lada oli pikku FIAT Italiasta, mutta täällä kommunistit leikkivät sitä venäläisenä.
      Ladan ominaishajun syynä pidetään oksennusta. Kun vangit valmistivat Ladoja,
      he usein nääntyivät, oksensivat ja saivat ns.niskalauksen ja muurattiin seinään.

    • Autofriikki

      Lada on auto, siinä missä muutkin. Siinä on auto miehelle (tai naiselle), joka ei tarvitse hienoa autoa itsetuntonsa pönkittämiseen.

      Kialla leuhkivalle - katto ny hyvä ihminen, missä päin maailmaa se sun rakas peltilehmäs on valmistettu, ennen kuin käyt sen hyvyyttä huuteleen...

      • ei-friikki

        En sentään Ladaa autoksi kutsuisi.


    • hörhömuutenkin

      Mulla ei ole Ladaa harmi!! mutta arvostan ladaa ja Ladailijoita ja se on jämpti!

    • Keskiluokkainen

      Yksinkertaisesti se on Fiksujen Ihmisten auto.
      Onneksi hankin nuorena kunnon koulutuksen ja ammatin,että voi ajaa Ladalla.

      • Keskiluokkainen 2

        En minä laskisi pultsaria tai sosiaalitulla eläjää ammatiksi. Kukaan muuhan ei Ladalla joudu ajamaan.


      • Keskiluokkainen
        Keskiluokkainen 2 kirjoitti:

        En minä laskisi pultsaria tai sosiaalitulla eläjää ammatiksi. Kukaan muuhan ei Ladalla joudu ajamaan.

        Keskiluokkainen voi valita. Ajaa talvea heikosti kestävällä länsiräppänällä.
        Tai Parhaalla mahdollisella Talviautolla. LADALLA.
        FIKSU keskiluokkainen ei tarvitse M;nan jatketta.Länsiräppänää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe