Kaksinaamaisia?

Iiris

Niin, eli tuossahan tuo kysymys jo tulikin. Onko jousimies yleisesti ottaen kaksinaamaisena pidetty merkki esim. kaksosen tavoin? Olen tutustunut ihanaan jouskarimieheen, on ystävällinen, kohtelias ja ilmaissut kiinnostuksensa selvästi. Mietityttää, että kuinka paljon tuohon hurmaavaan käytökseen/puheisiin kannattaa luottaa.

En haluaisi heittäytyä heti mukaan juttuun täysillä ja joutua pettymään. Ja tiedän, että kaksinaamaisuus yms on suuresti tapauskohtaista, mutta olen huomannut monien luonteenpiirteiden olevan usein samankaltaisia tietyn merkin edustajilla.

14

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet?

      Kuuluuko sille merkille varautuneisuus ja epäluuloisuus? Kyvyttömyys heittäytyä hetkeen?

      • Iiris

        olen skorpioni. Ei tuo oikeastaam merkistäni ole kiinni tuo epäluuloisuus, lähinnä se johtuu aikaisemmista huonoista kokemuksista.


      • Annelie* * *
        Iiris kirjoitti:

        olen skorpioni. Ei tuo oikeastaam merkistäni ole kiinni tuo epäluuloisuus, lähinnä se johtuu aikaisemmista huonoista kokemuksista.

        kuin seksi. Jousimies miehet ovat hyviä sängyssä, useimmin kuin muut merkit. Skorppiooni on myös hyvin aktiivinen. Jos tälläiset merkit menevät yhteen tulee aika komplikaatioinen yhdistelmä. He eivät sovi mutta seksipitää yhdessä.Eli riippuvuus suhde.


      • rapukaunotar
        Annelie* * * kirjoitti:

        kuin seksi. Jousimies miehet ovat hyviä sängyssä, useimmin kuin muut merkit. Skorppiooni on myös hyvin aktiivinen. Jos tälläiset merkit menevät yhteen tulee aika komplikaatioinen yhdistelmä. He eivät sovi mutta seksipitää yhdessä.Eli riippuvuus suhde.

        vähän niin kuin ravun ja jousimiehen suhdekin. ei luista kuin vällyjen välissä, mutta se riippuvuus siihen roikuttaa molempia naurettavasti toisen perässä. Kolme kertaa yritetty olla yhdessäkin tuloksetta, mutta ei jaksa enää. Toinen(=jousimies) yrittää jatkuvasti jyrätä päältä enkä voi sietää sitä. Sitä seksiä on tullut harrastettua mitä ihmeellisimmissä paikoissa, mutta jos sellainen kiinnostaa niin ei muuta kuin menoksi. Siihen ei löydy vastausta miten pääset eroon ja "normaali"suhteeseen taas. Yritystä ei ole puuttunut, mutta halu kai sitten...


      • Annelie* * *
        rapukaunotar kirjoitti:

        vähän niin kuin ravun ja jousimiehen suhdekin. ei luista kuin vällyjen välissä, mutta se riippuvuus siihen roikuttaa molempia naurettavasti toisen perässä. Kolme kertaa yritetty olla yhdessäkin tuloksetta, mutta ei jaksa enää. Toinen(=jousimies) yrittää jatkuvasti jyrätä päältä enkä voi sietää sitä. Sitä seksiä on tullut harrastettua mitä ihmeellisimmissä paikoissa, mutta jos sellainen kiinnostaa niin ei muuta kuin menoksi. Siihen ei löydy vastausta miten pääset eroon ja "normaali"suhteeseen taas. Yritystä ei ole puuttunut, mutta halu kai sitten...

        ..sinä? Minä en ole teistä kumpainenkaan. Tiedän kuitenkin miksi ravulla ja jousimiehellä ei synkkää eikä myöskään skorpioonilla ja jouskarilla.

        Ensinnäkin Jousimiestä ei voi pettää, hän on rehellinen ja suora ihminen. Mutta rapu ja skorppari ovat epärehellisiä ja omahyväisiä.

        Heillä on heidän periaatteet jotka ovat vain heidän oman navan ympärillä pyörimistä he eivät näiden periaattettensa kanssa anna toiselle ihmiselle tilaa.

        He määräävät missä kaappiseisoo kuulematta Jousimiehen viisaita sanoja jotka ovat totta.

        Sitten Skorppiooni suuttua mätkähtää näyttämättä sitä suoraan.

        Rapu taas rupeaa murjottamaan, siitä ei myöskään jousimies pidä.

        Jousimiehestä taas ei rapu pidä näiden inttävien mielipiteiden vuoksi jousimies kun on itsepäinen eikä tottele ravun määräystä tai viisautta. Rapu kyllä yrittää kaikkensa mutta kun jousimies nyt sattuu olemaan itsepäinen niin minkäs teet?

        Skorppionia taas ärsyttää jousimiehen nopeus ja tarkkanäköisyys. skorppioni usein liioittelee asioissaan ja leuhkii ja kun jousimies huomaa tuon niin paukauttaa tietonsa julki vaikka kaikkein suurimmassa aamuruuhkassa kaiken kansan kuultavaksi.

        Kukas sellaiseta sitten pitäisi mutta uskokaa pois niin silloin syttyy suoranainen murhan himo skorppioonille.
        Se on jo tuomittu epäonnistumaan kun on jousimiehestä kyse.


      • ciira
        Annelie* * * kirjoitti:

        ..sinä? Minä en ole teistä kumpainenkaan. Tiedän kuitenkin miksi ravulla ja jousimiehellä ei synkkää eikä myöskään skorpioonilla ja jouskarilla.

        Ensinnäkin Jousimiestä ei voi pettää, hän on rehellinen ja suora ihminen. Mutta rapu ja skorppari ovat epärehellisiä ja omahyväisiä.

        Heillä on heidän periaatteet jotka ovat vain heidän oman navan ympärillä pyörimistä he eivät näiden periaattettensa kanssa anna toiselle ihmiselle tilaa.

        He määräävät missä kaappiseisoo kuulematta Jousimiehen viisaita sanoja jotka ovat totta.

        Sitten Skorppiooni suuttua mätkähtää näyttämättä sitä suoraan.

        Rapu taas rupeaa murjottamaan, siitä ei myöskään jousimies pidä.

        Jousimiehestä taas ei rapu pidä näiden inttävien mielipiteiden vuoksi jousimies kun on itsepäinen eikä tottele ravun määräystä tai viisautta. Rapu kyllä yrittää kaikkensa mutta kun jousimies nyt sattuu olemaan itsepäinen niin minkäs teet?

        Skorppionia taas ärsyttää jousimiehen nopeus ja tarkkanäköisyys. skorppioni usein liioittelee asioissaan ja leuhkii ja kun jousimies huomaa tuon niin paukauttaa tietonsa julki vaikka kaikkein suurimmassa aamuruuhkassa kaiken kansan kuultavaksi.

        Kukas sellaiseta sitten pitäisi mutta uskokaa pois niin silloin syttyy suoranainen murhan himo skorppioonille.
        Se on jo tuomittu epäonnistumaan kun on jousimiehestä kyse.

        Minä jouskari, mies Rapu! Siinä yhdistelmä että oksat pois.... 9v. ollaan oltu yhessä, ja niihin mahtuu kaikenlaista. Mä en tykkää että mua määräillää... ja jos se alkaa määräilee tai kertoo omia mielipiteitään asioista missä mä oon tietenki väärässä, ni varmasti teen just asiat toisin ku se haluu...muahan ei määräillä... mut se kyl kestää kaikki mun oikut, mikä on hyvä, muuten tää ei kestäs... mulla pitää olla vapaus mennä ku mä haluun sinne minne mä haluun... jos ei käy ni alamäki on alkanu... Petihommat sujuu ja on aina sujunu loistavasti ja sovintoseksii on aina riitojen jälkee... kaikki kirjasey sanoo et ei sovita yhteen että rapu pitää saksilla liian kovaa kii vapautta rakastavaa jouskaria...mikä pitää paikkansa...mutta siitä huolimatta hääkellot soi ens kesänä:) Mulla oli ennen skorppari ja se vasta toivotonta oliki...oltii ja ei oltu monta vuotta tollasta pelleilyy... pilattii toistemme deitit ku oltiin mustiksii mut silti ei oltu yhes....se oli jo heti tuhoon tuomittu juttu...Siinä mis rapu on vaikee ni skorppari sata kertaa vaikeempi... Oon lukenu et oinas sopis mulle parhiten, mut eipä oo ikinä tullu vastaa... hyvä tää on näinki:)


      • Annelie* * *
        ciira kirjoitti:

        Minä jouskari, mies Rapu! Siinä yhdistelmä että oksat pois.... 9v. ollaan oltu yhessä, ja niihin mahtuu kaikenlaista. Mä en tykkää että mua määräillää... ja jos se alkaa määräilee tai kertoo omia mielipiteitään asioista missä mä oon tietenki väärässä, ni varmasti teen just asiat toisin ku se haluu...muahan ei määräillä... mut se kyl kestää kaikki mun oikut, mikä on hyvä, muuten tää ei kestäs... mulla pitää olla vapaus mennä ku mä haluun sinne minne mä haluun... jos ei käy ni alamäki on alkanu... Petihommat sujuu ja on aina sujunu loistavasti ja sovintoseksii on aina riitojen jälkee... kaikki kirjasey sanoo et ei sovita yhteen että rapu pitää saksilla liian kovaa kii vapautta rakastavaa jouskaria...mikä pitää paikkansa...mutta siitä huolimatta hääkellot soi ens kesänä:) Mulla oli ennen skorppari ja se vasta toivotonta oliki...oltii ja ei oltu monta vuotta tollasta pelleilyy... pilattii toistemme deitit ku oltiin mustiksii mut silti ei oltu yhes....se oli jo heti tuhoon tuomittu juttu...Siinä mis rapu on vaikee ni skorppari sata kertaa vaikeempi... Oon lukenu et oinas sopis mulle parhiten, mut eipä oo ikinä tullu vastaa... hyvä tää on näinki:)

        että elämänne onnistuu kaikin puolin. Olettehan jo kokeilleet kepillä jäätä aika kauan. Kun muistatte kumpikin jatkaa samaa rataa niin kyllä lopussa kiitos odottaa.

        Sinä Jouskari kun olet nainen niin voit hyvin nopeasti joutua alakynteen ensimmäisten riitojen sattuessa. Muista sitten että Rapu on Johtaja-luonne. Hän ei voi itselleen mitään sinun on pakko hyväksyä hänen päätöksensä kun tulee aika päättää jotain. Muista ettei hän ole ilkeä vaan oman luonteensa vanki, kuten me kaikki.." "sinäkin".. Teillä on varmaan toinen merkki joka sopii keskenään, muuten ette olisi näin kauan ollut yhdessä...


    • jousimies

      En ymmärrä skorpionejaja heidän ajatuksenkulkuaan vaikka halauaisinki. Jousimies on avoin innostuva ja skorpioni ns. avoin innostuva ja hurmaava mutta kuitenkin samantien vetää käsijarrut päälle. En ymmärrä skorpionia ja luulen ettei muutkaan jousimies-merkkiset käsitä. Joskus tuntuu että skorpionit pitää muita ihmisiä hölmöinä jos toinen antaa jotain itsestään ja ovat vilpittömiä.Jos kirjoitan tai yritän pitää yhteyttä skorpioniin hän ei vastaa puheluihin -outoa? Olen todennut usean skorpionin kohdalla saman. He sanovat " kiva nähdä ja tavataan " mutta sitten heihin ei saa enää yhtyttä. Ovat varautuneita eivätkä luota muihin ihmisiin, miksi ihmeessä? Pidän muuten skorpioneista mutta ovatkohan vain täynnä itseään vai noin epäuskoisia muihin ihmisiin ja ajattelevat jousimiehestä "kaksinaamaisia ". Välillä olen ajatellut loukkaantuneena unohtaa ystäväni outoine käytöksine kokonaan ja antaa samalla mitalla takasin. Tuo omaehtoiuus on epäkohteliasta ja tympeää.Yllättäen skorpioni ottaa yhteyttä ja on taas mukava ystävä
      Onnea kuitenkin yrityksellesi ja hellitä kontrollointi elämästä voi yhdessäkin nauttia avoimesti.Näin ainakin jousimies tekee ja ei varmasti kauan katsele skorpionin pelaamista vai olisko testaamista kuinka luotetava ystävä on?
      Jousimies ei taatusti suunnittele häitä tms.jos sitä pelkäät. Hetkessä eläminen on jousimiehen juttu!

      • Annelie* * *

        ...ja niin totta kuin olla voi.
        Minä en ole Jousimies enkä Skorpioni, mutta tunnen monta näitä kumpiakin merkkejä.

        Tiedätkö..? Me olemme oman merkkimme vankeja. Emme ole valinneet itse tässä elämässä osaamme. Meille on määrätty tämä minkä olemme saaneet.

        Me emme voi tehdä asialle yhtään mitään, ettemme voi elää muuten niin ihanan ihmisen kanssa elämäämme joka olisi todella sopivan tuntuinen ensin. Mutta sitten huomaamme kuinka meitä ärsyttää jokin aivan kamalasti tuossa ihmisessä.

        Ennen vanhaan oli mahdottoman hyvä se että joutui seurustelemaan kauan ennenkuin ruvettiin sänky hommiin. Nykyään hypätään samaan sänkyyn melkein ensi tapaamalla. Ei sitten ihme että avioerot ovat huimasti lisääntyneet kun väärät henkilöt menevät yhteen ja hankkivat lapsia, huomatakseen ettei millään passaa jauhot samaan säkkiin... Sorppioonit ovat oikein hyviä ihmisiä kun saavat oikeanlaisen kumppanin. Samoi ovat ravut oikein hyviä kun saavat oikeanlaisen elämän kumppanin. Niin ja Jousimiehillä menee oikein hienosti kun löytävät sen oikean. Usko tai älä.. Miksi takertua siihen joka ärsyttää???


      • jousimies
        Annelie* * * kirjoitti:

        ...ja niin totta kuin olla voi.
        Minä en ole Jousimies enkä Skorpioni, mutta tunnen monta näitä kumpiakin merkkejä.

        Tiedätkö..? Me olemme oman merkkimme vankeja. Emme ole valinneet itse tässä elämässä osaamme. Meille on määrätty tämä minkä olemme saaneet.

        Me emme voi tehdä asialle yhtään mitään, ettemme voi elää muuten niin ihanan ihmisen kanssa elämäämme joka olisi todella sopivan tuntuinen ensin. Mutta sitten huomaamme kuinka meitä ärsyttää jokin aivan kamalasti tuossa ihmisessä.

        Ennen vanhaan oli mahdottoman hyvä se että joutui seurustelemaan kauan ennenkuin ruvettiin sänky hommiin. Nykyään hypätään samaan sänkyyn melkein ensi tapaamalla. Ei sitten ihme että avioerot ovat huimasti lisääntyneet kun väärät henkilöt menevät yhteen ja hankkivat lapsia, huomatakseen ettei millään passaa jauhot samaan säkkiin... Sorppioonit ovat oikein hyviä ihmisiä kun saavat oikeanlaisen kumppanin. Samoi ovat ravut oikein hyviä kun saavat oikeanlaisen elämän kumppanin. Niin ja Jousimiehillä menee oikein hienosti kun löytävät sen oikean. Usko tai älä.. Miksi takertua siihen joka ärsyttää???

        ..ja totta.Takertuminen on turhaa. Jousimiehenä en pystyisikään. Ystävänä olen pitkämielinen jopa näille skorpioneille sillä haluaisin uskoa hyvää kaikista ihmisistä. Totuus on kuitenkin se miltä käytös näyttää. Uskon että tuon käytöksen takana on kurja olo ja pelko jos haluaa pysyä piiloutuneena.Kaipa se on turvallista piilotella ja olla salaperäinen siitä voi saada jotain nautintoakin kun ihmiset yrittää tavoittaa turhaan. Tuntuu varmaan aika hyvältä ja nautinnolliselta olla ainutlaatuinen?
        Rakkaussuhteessa en katselisi päivääkään tuollaista ja kärsisin sydänsurut yksinäni pois ennemmin kuin kiusaisin itseäni epäsopivan ja sydämettömän kumppanin kanssa.


      • Annelie* * *
        jousimies kirjoitti:

        ..ja totta.Takertuminen on turhaa. Jousimiehenä en pystyisikään. Ystävänä olen pitkämielinen jopa näille skorpioneille sillä haluaisin uskoa hyvää kaikista ihmisistä. Totuus on kuitenkin se miltä käytös näyttää. Uskon että tuon käytöksen takana on kurja olo ja pelko jos haluaa pysyä piiloutuneena.Kaipa se on turvallista piilotella ja olla salaperäinen siitä voi saada jotain nautintoakin kun ihmiset yrittää tavoittaa turhaan. Tuntuu varmaan aika hyvältä ja nautinnolliselta olla ainutlaatuinen?
        Rakkaussuhteessa en katselisi päivääkään tuollaista ja kärsisin sydänsurut yksinäni pois ennemmin kuin kiusaisin itseäni epäsopivan ja sydämettömän kumppanin kanssa.

        ..ainoastaan yhteen tästä vesielementti ryhmästä. Minulla on vain kokemusta, että Jousimies-mies ja Kalat-tyttö olisivat sopivat, en tiedä varmasti sopiiko päinvastoin. Joku kerran täällä kertoi kauan sitten että on ollut miespuolinen Kalat ja naispuolinen Jousimies jotka ovat eläneet puolisetaa vuotta yhdessä.. Että kyllä niitäkin varmaan on yhdessä.


      • Jousimies
        jousimies kirjoitti:

        ..ja totta.Takertuminen on turhaa. Jousimiehenä en pystyisikään. Ystävänä olen pitkämielinen jopa näille skorpioneille sillä haluaisin uskoa hyvää kaikista ihmisistä. Totuus on kuitenkin se miltä käytös näyttää. Uskon että tuon käytöksen takana on kurja olo ja pelko jos haluaa pysyä piiloutuneena.Kaipa se on turvallista piilotella ja olla salaperäinen siitä voi saada jotain nautintoakin kun ihmiset yrittää tavoittaa turhaan. Tuntuu varmaan aika hyvältä ja nautinnolliselta olla ainutlaatuinen?
        Rakkaussuhteessa en katselisi päivääkään tuollaista ja kärsisin sydänsurut yksinäni pois ennemmin kuin kiusaisin itseäni epäsopivan ja sydämettömän kumppanin kanssa.

        Mitäs tästä yhdistelmästä sanotte?


    • Nimetön

      Horoskooppimerkkejä tutkimalla et saa vastausta kysymykseesi, ainoastaan huonon ennekkoasenteen jonka näköjään olet jo saanut. Tutustu ihmiseen, älä hänen horoskooppiinsa!

    • Miten niin kaksonen kaksinaamainen? En oo kyllä huomannut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe