meillä on isällä sellanen päähänpinttymä, että mitään muuta kännykkää ei taloon tuu ku sony ericssonia.. ei sillä, olen kyllä ollu ihan tyytyväinen, no aina k500i:hin asti.. xD sellainen i´kivanha kapula toimi hyvin ja seuraava alkoi elämänsä loppuvaiheilla valittaa korttivikaa vähänväliä.. mutta muuten on todella hyviä puhelimia ollut. paitsi k500i, joystick lakkasi toimittamasta.. nyt omistan w550i:n ja siihen olen tyytyväinen, vielä, vasta viikon se on ollut..
noniin ja omasta kännykkähistoriasta asiaan. mitä mieltä te olette, onko ericsson parempi kuin nokia tai samsung? ja vähän sitten perustelua kiitos. ;)
ericsson ja muut puhelinmerkit
3
670
Vastaukset
- p-oronen
ja siihen on suuri määrä oikeita (ja vääriä?) vastauksia. Minulla on kolmas SonyEricsson n 5-6 nokialaisen jälkeen. Nykyisen K750i:n hankin siksi että: a) edeltävät T68i ja T610 toimivat moitteettomasti b) K750i sisältää ne ominaisuudet jotka haluan (2mpix kamera, mp3 soitin, radio, gprs, bluetooth jne) c) K750i on riittävän pieni eli 99 grammaa. Tämä on ollut puoli vuotta ongelmitta käytössä. No tässä yksi perustelu tähän valintaan.
Niin aikanaan T68i:n hankin kun halvalla sain, käytettynä. - RRR
Sony Ericsson sen olla pitää :) Mä itse tykkään niiten muotoilusta. Aina ku Nokialta tulee uusia puhelimia niin meinaa laatta lentää ku ovat nii rumia (mun mielestä). En väitä että Nokia olis p*ska mutta kyllä SE on edelläkävijä, sen puhelimet ovat melkein aina voittaneet arvostelut ja testit.
- jepjepjep
kyllä se ericsson on paras puhelin ja nokialainen huonoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534697Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2044014Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1221697Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371422
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341416