JONSERED 2045

ANM

Onko kelään tietoa mitä pitäis tehdä moottorisahalle kun ei tahdo käydä tyhjäkäyntiä ja kun sen säätää niin,sitten kun laitaa kaasun pohjaan niin takeltelee ja joskus aina sammuu.
Säädöt pitäis olla kohdallaan.

14

25849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkimetsuri

      Kipaseppa osakaupasta kaasuttimeen uudet kalvot. Ei maksa kuin reilun kympin. Oire viittaa venttiililäppiin ja pumppukalvoon kaasarissa. Kaasari käteen ja osiks. Uudet kalvot ja käy. Mulla jonsered teki sama alle 2 vuoden. Kalvomateriaa kai jotain paskaa ja kovettu.

      • meni

        Vikana on impulssikanavan kumin rikkoontuminen. Samalla kannattaa vaihtaa kurkunkin kumi. Kumit maksaa alle kymmenen euroa.


      • ANM
        meni kirjoitti:

        Vikana on impulssikanavan kumin rikkoontuminen. Samalla kannattaa vaihtaa kurkunkin kumi. Kumit maksaa alle kymmenen euroa.

        Kiitos vaan kovasti vaihdoin impulssi putken kumin ja siinä se vika oli nyt lelu laulaa ja polttopuukasat kasvaa.


    • jonsu

      Tekeekö sitä aina vai vain joillain ilmoilla Itsellä on 2145 ja se tekee joillain keleillä ettei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan . Muutama aste pakkasta pulverilumi ja varmaankin ilman kosteus tekee Itse en ole vielä saanut ratkaistua ropleemaa

      • jeesmies

        samaa teköö 2149W


      • ANM

        kYLLÄ MULLA 2045 VITOSES ON VIKA KOKO AJAN PÄÄLLÄNSÄ JOSKUS OLI SE PULVERI LUMI ONGELMA MUTTA OLI IRRONNUT JA KADONNUT LÄPPÄ JOKA KUULUU OLLA PAIKALLA TALVELLA SAHATESSA ( SUOJAKUOREN ALLA OLEVA PYÖREÄ LÄPPÄ)


    • Hyvä peli

      Suurin osa Jonseredin käyntiongelmista poistuu kun laittaa pienen lirauksen polttoaineen jäänestoa bensan joukkoon. Myös kuristinläpän takertelu voi aiheuttaa mitä ihmeellisimpiä tyhjäkäyntiongelmia. (Mulla oli kerran akselin lukkorengas irronnut)

      • jonsu

        Mistä nämät käyntihäiriöt johtuu itselläkin on ollut kaasun hirttämistä kahtenapäivänä , tuon tyhjäkäynnin lisäksi Ensimmäinen tankillinen pelannut hyvin toisella hirttää kaasu päälle hetken kun vartoo pelaa vähän aikaa Ei koneessa vikaa tänäänkin pelas hyvin ja säätöihin ei ole koskettu. Minusta se on ilmoista kiinni , mutta miten se ongelma korjataan


    • Osku

      Sanoisin että impulssiletku tai kampiakselin stefat on helppo uusia eikä maksa maltaita

    • APU10

      Tämä vinkki Metsälehdestä:
      Vedä bensaletkua tankista vähän matkaa (on muuten tiukka) ja n. 6 cm pätkä pois ja kone käy! Tässä korjauksessa aikaa menee pari minuuttia, eikä maksa mitään. Letkussa voi olla vain muutama 'hiusmurtuma' siinä runkon aukon kohdilla, joita tuskin paljaalla silmällä edes erottaa.
      Mielestäni tälläisestä tyyppiviasta olisi Elektroluxikin voinut jossain tiedottaa! Nimittäin mun sahamerkki on vaihtunut ja paluuta ei taida olla...

    • huoltomies11

      ruuvaappa pakoputki auki ja katso onko naarmuja männäs. jos ei niin sit kaasarin kalvot vaihtoon. männän hinta n.80€ jos tarvii sylinterin, n.300€ älä osta polttoainetta huoltsikalta vaan käytä joko valmista saha bensaa(alan liikkeistä) tai hyvään kaksitahtiöljyyn sekoitettua bensaa... ja bensa vanhenee vajaassa 6kk

    • KHS

      uusi tiivisteet ja kalvot kaasarista

    • Anonyymi

      Mulla korjaantui tyhjäkäynti kun kiristin äänen vaimentimen.

    • Anonyymi

      Pitäs pelata vuoteen 2045 asti säätämäti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      248
      2188
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1270
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1160
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe