Onko kelään tietoa mitä pitäis tehdä moottorisahalle kun ei tahdo käydä tyhjäkäyntiä ja kun sen säätää niin,sitten kun laitaa kaasun pohjaan niin takeltelee ja joskus aina sammuu.
Säädöt pitäis olla kohdallaan.
JONSERED 2045
14
26342
Vastaukset
- mökkimetsuri
Kipaseppa osakaupasta kaasuttimeen uudet kalvot. Ei maksa kuin reilun kympin. Oire viittaa venttiililäppiin ja pumppukalvoon kaasarissa. Kaasari käteen ja osiks. Uudet kalvot ja käy. Mulla jonsered teki sama alle 2 vuoden. Kalvomateriaa kai jotain paskaa ja kovettu.
- meni
Vikana on impulssikanavan kumin rikkoontuminen. Samalla kannattaa vaihtaa kurkunkin kumi. Kumit maksaa alle kymmenen euroa.
- ANM
meni kirjoitti:
Vikana on impulssikanavan kumin rikkoontuminen. Samalla kannattaa vaihtaa kurkunkin kumi. Kumit maksaa alle kymmenen euroa.
Kiitos vaan kovasti vaihdoin impulssi putken kumin ja siinä se vika oli nyt lelu laulaa ja polttopuukasat kasvaa.
- jonsu
Tekeekö sitä aina vai vain joillain ilmoilla Itsellä on 2145 ja se tekee joillain keleillä ettei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan . Muutama aste pakkasta pulverilumi ja varmaankin ilman kosteus tekee Itse en ole vielä saanut ratkaistua ropleemaa
- jeesmies
samaa teköö 2149W
- ANM
kYLLÄ MULLA 2045 VITOSES ON VIKA KOKO AJAN PÄÄLLÄNSÄ JOSKUS OLI SE PULVERI LUMI ONGELMA MUTTA OLI IRRONNUT JA KADONNUT LÄPPÄ JOKA KUULUU OLLA PAIKALLA TALVELLA SAHATESSA ( SUOJAKUOREN ALLA OLEVA PYÖREÄ LÄPPÄ)
- Hyvä peli
Suurin osa Jonseredin käyntiongelmista poistuu kun laittaa pienen lirauksen polttoaineen jäänestoa bensan joukkoon. Myös kuristinläpän takertelu voi aiheuttaa mitä ihmeellisimpiä tyhjäkäyntiongelmia. (Mulla oli kerran akselin lukkorengas irronnut)
- jonsu
Mistä nämät käyntihäiriöt johtuu itselläkin on ollut kaasun hirttämistä kahtenapäivänä , tuon tyhjäkäynnin lisäksi Ensimmäinen tankillinen pelannut hyvin toisella hirttää kaasu päälle hetken kun vartoo pelaa vähän aikaa Ei koneessa vikaa tänäänkin pelas hyvin ja säätöihin ei ole koskettu. Minusta se on ilmoista kiinni , mutta miten se ongelma korjataan
- Osku
Sanoisin että impulssiletku tai kampiakselin stefat on helppo uusia eikä maksa maltaita
- APU10
Tämä vinkki Metsälehdestä:
Vedä bensaletkua tankista vähän matkaa (on muuten tiukka) ja n. 6 cm pätkä pois ja kone käy! Tässä korjauksessa aikaa menee pari minuuttia, eikä maksa mitään. Letkussa voi olla vain muutama 'hiusmurtuma' siinä runkon aukon kohdilla, joita tuskin paljaalla silmällä edes erottaa.
Mielestäni tälläisestä tyyppiviasta olisi Elektroluxikin voinut jossain tiedottaa! Nimittäin mun sahamerkki on vaihtunut ja paluuta ei taida olla... - huoltomies11
ruuvaappa pakoputki auki ja katso onko naarmuja männäs. jos ei niin sit kaasarin kalvot vaihtoon. männän hinta n.80€ jos tarvii sylinterin, n.300€ älä osta polttoainetta huoltsikalta vaan käytä joko valmista saha bensaa(alan liikkeistä) tai hyvään kaksitahtiöljyyn sekoitettua bensaa... ja bensa vanhenee vajaassa 6kk
- KHS
uusi tiivisteet ja kalvot kaasarista
- Anonyymi
Mulla korjaantui tyhjäkäynti kun kiristin äänen vaimentimen.
- Anonyymi
Pitäs pelata vuoteen 2045 asti säätämäti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984