Hei miehet ja miksei naisetkin! Voiko mielestänne ylipainoinen nainen olla kaunis ja haluttava? Itse olen jonkun verran ylipainoinen, 158cm 77kg...Ja tunnen hirveää alemmuutta hoikkia naisia kohtaan. Tunnetteko ylipainoisia ja kauniita naisia??
Voiko lihava/ tukeva nainen olla kaunis
21
4280
Vastaukset
- oikeesti..
Tuo paino juttu on ihan perseestä.. ellei se sitten vaikuta siihen persoonaan mikä näkyy ulospäin. itte oon ainaki tuntenu monta ylipainosta, kaunista & kuumaa.
- kundi
hyi,kuka nyt läskii nussii....ei muutako laihikselle
- makoisaa
Kyllä sellanen Pullukka Nainen pesee mennen tullen sellaset luuviulut. Naisessa täytyy olla rehevyyttä ja muotoja, silloin sitä tuntee panohommissakin oikein kunnolla laittavansa läskit liikkeelle...
- kaunis
Haluttavuudesta en tiedä, olen nainen. Mielestäni luuviulut ovat vähemmän kauniita. Vaatteilla voi tehdä loppusilauksen, korostaa hyviä puoliaan ja persoonallisuuttaan. Miehillä on tässä suhteessa vähemmän valinnan varaa.
Runsaassa ylipainossa on ne terveyshaittansa. Jos itse saisin valita ulkonäköni, noin kauneusnäkökulmasta, olisin kookas ja rehevä. Haluttavuutta en edes miettisi, sillä ei minulle ole merkitystä.
Sinulla ei ole mitään syytä alemmuuteen kilojesi vuoksi. Unohda ne, ellei terveys kärsi. Pukeudu kauniisti,(ei tarkoita, että kalliisti) ja ole iloinen, sisältä tulee se oikea kauneus.
Ja noista asiattomista kannanotoista älä välitä, näköjään Imatraltakin löytyy typeryyttä vaikka myytäväksi asti.- Ewe
yleensä pullukoilla naisilla on enemmä asennetta ja asenne jos mikä on kaunista ihanaa ja haluttavaa! ruikeloilla asennetta harvemmin löytyy.. tiedä sitten että miksi.
- Zifer
Naiset ovat kaikki kauniita, ja se näkyy kunhan itsevarmuutta ja juuri tuota "Ewenkin" mainostamaa asennetta löytyy. Pitää olla sinut itsensä kanssa ensin ja sitten vaan baanalle ottamaan "yleisönsä". Itselläni on montakin kaveria, jotka pitävät paljon enemmän pyöreistä/hieman tukevammista naisista joissa on sitä mistä ottaa kiinni, sopivassa määrin tosin. Itse olen havainnut hieman tukevampien omaavan paljon paremmat sosiaaliset taidot kuin esimerkiksi langan laihojen?! Mutta nämä nyt ovat taas niitä stereotypioita, joihin kukaan ei haluaisi kangistua! Hyvää viikonloppua vaan kaikille!!!;)
- Balanssi.....
Miksi vedetään rinnastus lihava - laiha...kumpikaan ei ole kauniin näköistä.Vähän lihava=tukeva on kuitenkin terveemmän näköinen, kuin narkomaania muistuttava tikkulaiha...mutta, jospa unohdettaisi laihuuden ihannointi ja lihavien puolustelu=iso on kaunista...eiköhän se ylipainon pudottaminen ja liiallisen laihduttelun unohtaminen antaisi ihanteellisen olotilan ja psyykkisesti/fyysisesti paremman olon!!
Nyt kuulee jo ihan ekaluokkalaisten puhuvan "oon läski, en syö sitä ja tätä..." vaikkakin olisi normaalipainoinen lapsi...tai tukevassa kunnossa oleva lapsi natustelee karkkia ja muuta mässyä salaa...ja suree kun pilkkahuuto kaikuu perässä koulussa ja muualla...
Nykyään penskoille syötetään helkatisti puolivalmisteita ja ähkytetään pizzoilla, hamppareilla ja kebabilla.Jälkiruokaa unohtamatta,joka monessa paikassa on aamu-iltapala...kokista,sipsejä ym.ym.mässyä....
Fanattisesti laihduttavien äitien lapset(useimmiten tyttäret)oppivat ihannoimaan laihuutta ja taas lihavien äitien lapset oppivat pitämään "läskiä" normaalina ilmiönä...miten hyvänsä, kumpikin äärilaita on huono juttu pitkässä juoksussa, eikä kumpikaan äärilaita katujen kaunistus. Tosin kauneushan on katsojan silmässä-vaikka omassa.
Lopuksi, iän myötä on kyllä hieman pyöreämpi ihminen(en tarkoita lihava)kauniimpi katsella, kuin laihuudella kidutetun näköinen.Imatralla on aika paljon 40 naisia, jotka ovat kohtuullisen pituisia(n.170) ja paino arvoiden roikkuu 50-55kg paikeilla...eipä lepää silmä moisessa(kaan)
- Tuhtitäti
Äläpä ollenkaan hätäile. Minä olen jojoillut koko ikäni, mutta naimisiinkin "pääsin" vasta kaikkein tuhdeimmillani :) Mieskin tykkää kun on kunnon rinnat ja naista sylin täydeltä.
Olen aina pitänyt kauniista vaatteista, enkä mitään halaatteja tai tätivaatteita suostu nytkään pukemaan ylleni. Kyllähän se vähän etsityttää välillä. Selkä suoraksi ja pilkettä silmäkulmaan! tv. 164 /94 - Dax
Uskon että olet kaunis ja haluttava.Ei ne kilot sinällään merkkaa yhtään mitään, vaan se kokonainen ihminen joka on sinut itsensä kanssa, niin henkisesti kuin fyysisesti, kantaen kilonsa ylpeydellä.Kuka meistä mukamas on täydellinen.
- Poju
Ylipainoinen ja kaunis,eipäs nyt puhuta mahottomuuksia..Mutta kysymykseen.En tunne sillä en halua tutustua niihin.
- laiheliini
Kyllä lihavakin voi olla kaunis mutta kasvoiltaan ei ehkä muodoltaan. Moni laiha on paljon rumempi ku joku lihava... julma totuus
- Anonyymi
laiheliini kirjoitti:
Kyllä lihavakin voi olla kaunis mutta kasvoiltaan ei ehkä muodoltaan. Moni laiha on paljon rumempi ku joku lihava... julma totuus
Kyllä naisella pitää muotoja olla, tikku nainen jossa ei ole laaksoa ei kukkulaa ole ainakaan minun makuun.
- Anonyymi
Eurovaaliehdokas vasemmalta on aikas hyvässä lihassa.
- Anonyymi
Oisko kuitenkin melkoisesti liikaa kiloja. Naama ei meinaa mahtua meidän telkkariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kuitenkin melkoisesti liikaa kiloja. Naama ei meinaa mahtua meidän telkkariin.
Ei kai kukaan häntä telkkarissa pane, ei mahtuis edes bb-taloon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan häntä telkkarissa pane, ei mahtuis edes bb-taloon...
Niin, ja nykytelkkarit on hirmu ohuita, ennen oli tv:.n kotelollakin kokoa. Tosin ei niissäkään telkkareissa mahtunut vissiin panemaan. Hiiret ja muut jyrsijät ehkä?
- Anonyymi
Ennen oli vanha viidakon sanonta: "Luun vierestä on liha makeimillaan".
- Anonyymi
Minä ainakin painan tuhtia tyttöä ”poimunopeudella” menemään. Huhh!
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan poimujen väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan poimujen väliin.
Pitää olla varuilta yöpöydällä pussi puolikarkeita vehnäjauhoja joita tupsauttaa poimuihin. Missä välissä jauhot kastuu, niin siihen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2021909Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2701872Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano291165- 841162
- 741080
- 1171040
- 861031
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta411017Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1591015- 59897