Voiko lihava/ tukeva nainen olla kaunis

alemmuus

Hei miehet ja miksei naisetkin! Voiko mielestänne ylipainoinen nainen olla kaunis ja haluttava? Itse olen jonkun verran ylipainoinen, 158cm 77kg...Ja tunnen hirveää alemmuutta hoikkia naisia kohtaan. Tunnetteko ylipainoisia ja kauniita naisia??

21

4036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti..

      Tuo paino juttu on ihan perseestä.. ellei se sitten vaikuta siihen persoonaan mikä näkyy ulospäin. itte oon ainaki tuntenu monta ylipainosta, kaunista & kuumaa.

    • kundi

      hyi,kuka nyt läskii nussii....ei muutako laihikselle

    • makoisaa

      Kyllä sellanen Pullukka Nainen pesee mennen tullen sellaset luuviulut. Naisessa täytyy olla rehevyyttä ja muotoja, silloin sitä tuntee panohommissakin oikein kunnolla laittavansa läskit liikkeelle...

      • Tukeva nainen se olla pitää


    • kaunis

      Haluttavuudesta en tiedä, olen nainen. Mielestäni luuviulut ovat vähemmän kauniita. Vaatteilla voi tehdä loppusilauksen, korostaa hyviä puoliaan ja persoonallisuuttaan. Miehillä on tässä suhteessa vähemmän valinnan varaa.

      Runsaassa ylipainossa on ne terveyshaittansa. Jos itse saisin valita ulkonäköni, noin kauneusnäkökulmasta, olisin kookas ja rehevä. Haluttavuutta en edes miettisi, sillä ei minulle ole merkitystä.

      Sinulla ei ole mitään syytä alemmuuteen kilojesi vuoksi. Unohda ne, ellei terveys kärsi. Pukeudu kauniisti,(ei tarkoita, että kalliisti) ja ole iloinen, sisältä tulee se oikea kauneus.

      Ja noista asiattomista kannanotoista älä välitä, näköjään Imatraltakin löytyy typeryyttä vaikka myytäväksi asti.

      • Ewe

        yleensä pullukoilla naisilla on enemmä asennetta ja asenne jos mikä on kaunista ihanaa ja haluttavaa! ruikeloilla asennetta harvemmin löytyy.. tiedä sitten että miksi.


    • Zifer

      Naiset ovat kaikki kauniita, ja se näkyy kunhan itsevarmuutta ja juuri tuota "Ewenkin" mainostamaa asennetta löytyy. Pitää olla sinut itsensä kanssa ensin ja sitten vaan baanalle ottamaan "yleisönsä". Itselläni on montakin kaveria, jotka pitävät paljon enemmän pyöreistä/hieman tukevammista naisista joissa on sitä mistä ottaa kiinni, sopivassa määrin tosin. Itse olen havainnut hieman tukevampien omaavan paljon paremmat sosiaaliset taidot kuin esimerkiksi langan laihojen?! Mutta nämä nyt ovat taas niitä stereotypioita, joihin kukaan ei haluaisi kangistua! Hyvää viikonloppua vaan kaikille!!!;)

      • Balanssi.....

        Miksi vedetään rinnastus lihava - laiha...kumpikaan ei ole kauniin näköistä.Vähän lihava=tukeva on kuitenkin terveemmän näköinen, kuin narkomaania muistuttava tikkulaiha...mutta, jospa unohdettaisi laihuuden ihannointi ja lihavien puolustelu=iso on kaunista...eiköhän se ylipainon pudottaminen ja liiallisen laihduttelun unohtaminen antaisi ihanteellisen olotilan ja psyykkisesti/fyysisesti paremman olon!!

        Nyt kuulee jo ihan ekaluokkalaisten puhuvan "oon läski, en syö sitä ja tätä..." vaikkakin olisi normaalipainoinen lapsi...tai tukevassa kunnossa oleva lapsi natustelee karkkia ja muuta mässyä salaa...ja suree kun pilkkahuuto kaikuu perässä koulussa ja muualla...

        Nykyään penskoille syötetään helkatisti puolivalmisteita ja ähkytetään pizzoilla, hamppareilla ja kebabilla.Jälkiruokaa unohtamatta,joka monessa paikassa on aamu-iltapala...kokista,sipsejä ym.ym.mässyä....

        Fanattisesti laihduttavien äitien lapset(useimmiten tyttäret)oppivat ihannoimaan laihuutta ja taas lihavien äitien lapset oppivat pitämään "läskiä" normaalina ilmiönä...miten hyvänsä, kumpikin äärilaita on huono juttu pitkässä juoksussa, eikä kumpikaan äärilaita katujen kaunistus. Tosin kauneushan on katsojan silmässä-vaikka omassa.

        Lopuksi, iän myötä on kyllä hieman pyöreämpi ihminen(en tarkoita lihava)kauniimpi katsella, kuin laihuudella kidutetun näköinen.Imatralla on aika paljon 40 naisia, jotka ovat kohtuullisen pituisia(n.170) ja paino arvoiden roikkuu 50-55kg paikeilla...eipä lepää silmä moisessa(kaan)


    • Tuhtitäti

      Äläpä ollenkaan hätäile. Minä olen jojoillut koko ikäni, mutta naimisiinkin "pääsin" vasta kaikkein tuhdeimmillani :) Mieskin tykkää kun on kunnon rinnat ja naista sylin täydeltä.
      Olen aina pitänyt kauniista vaatteista, enkä mitään halaatteja tai tätivaatteita suostu nytkään pukemaan ylleni. Kyllähän se vähän etsityttää välillä. Selkä suoraksi ja pilkettä silmäkulmaan! tv. 164 /94

    • Dax

      Uskon että olet kaunis ja haluttava.Ei ne kilot sinällään merkkaa yhtään mitään, vaan se kokonainen ihminen joka on sinut itsensä kanssa, niin henkisesti kuin fyysisesti, kantaen kilonsa ylpeydellä.Kuka meistä mukamas on täydellinen.

    • Poju

      Ylipainoinen ja kaunis,eipäs nyt puhuta mahottomuuksia..Mutta kysymykseen.En tunne sillä en halua tutustua niihin.

      • laiheliini

        Kyllä lihavakin voi olla kaunis mutta kasvoiltaan ei ehkä muodoltaan. Moni laiha on paljon rumempi ku joku lihava... julma totuus


      • Anonyymi
        laiheliini kirjoitti:

        Kyllä lihavakin voi olla kaunis mutta kasvoiltaan ei ehkä muodoltaan. Moni laiha on paljon rumempi ku joku lihava... julma totuus

        Kyllä naisella pitää muotoja olla, tikku nainen jossa ei ole laaksoa ei kukkulaa ole ainakaan minun makuun.


    • Anonyymi

      Eurovaaliehdokas vasemmalta on aikas hyvässä lihassa.

      • Anonyymi

        Oisko kuitenkin melkoisesti liikaa kiloja. Naama ei meinaa mahtua meidän telkkariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kuitenkin melkoisesti liikaa kiloja. Naama ei meinaa mahtua meidän telkkariin.

        Ei kai kukaan häntä telkkarissa pane, ei mahtuis edes bb-taloon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan häntä telkkarissa pane, ei mahtuis edes bb-taloon...

        Niin, ja nykytelkkarit on hirmu ohuita, ennen oli tv:.n kotelollakin kokoa. Tosin ei niissäkään telkkareissa mahtunut vissiin panemaan. Hiiret ja muut jyrsijät ehkä?


    • Anonyymi

      Ennen oli vanha viidakon sanonta: "Luun vierestä on liha makeimillaan".

    • Anonyymi

      Minä ainakin painan tuhtia tyttöä ”poimunopeudella” menemään. Huhh!

      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaan poimujen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan poimujen väliin.

        Pitää olla varuilta yöpöydällä pussi puolikarkeita vehnäjauhoja joita tupsauttaa poimuihin. Missä välissä jauhot kastuu, niin siihen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe