lisää kysymyksiä??

Rock man

Saakohan linuxiin mahdollisesti huippu hyviä musiikin teko-ohjelmia ja jos saa niin mistä?
Mä kyllä laitan heti Linuxin kun sellainen löytyy..

15

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällaista?
      • rock man

        Valitettavasti linkkisi ei toiminut..
        Musiikin teolla tarkoitin seuraavanlaisia ohjelmia kuin xp:llä FLstudio, Guitar Pro 5 ja Magix music maker 2005


      • rock man kirjoitti:

        Valitettavasti linkkisi ei toiminut..
        Musiikin teolla tarkoitin seuraavanlaisia ohjelmia kuin xp:llä FLstudio, Guitar Pro 5 ja Magix music maker 2005

        toimii mulla...
        Ensimmäinen "otsake" ==> sounds like ... a revolution


      • rock man
        djmosse kirjoitti:

        toimii mulla...
        Ensimmäinen "otsake" ==> sounds like ... a revolution

        Ilmeisesti linjat oli tukossa. Nyt toimii sekin linkki..


      • näitä?

      • Rock man
        näitä? kirjoitti:

        >..linkkisi ei toiminut..
        Olisko tuo sitten parempi. Mulla toimii kyllä molemmat.
        http://ardour.sourceforge.net/

        Eli tuo ardour on moniraitamixeri.

        FL Studiota vissiin vastaa LMMS.

        http://lmms.sourceforge.net/

        Vielä yksi linkki:

        http://www.rosegardenmusic.com/

        Eli löytyy niitä hyviä musiikin teko ohjelmia..
        Sitä vaan en tiedä,löytyykös noista 5.1 tukea
        Jos sellainen vielä löytyy niin mää paan uuden järjestelmän...


      • Rock man kirjoitti:

        Eli löytyy niitä hyviä musiikin teko ohjelmia..
        Sitä vaan en tiedä,löytyykös noista 5.1 tukea
        Jos sellainen vielä löytyy niin mää paan uuden järjestelmän...

        tarvitset 5.1 ääniä mihin?
        Onkos sulla vastaavat softa winukassa et saat 5.1 ääntä?


      • rock man
        djmosse kirjoitti:

        tarvitset 5.1 ääniä mihin?
        Onkos sulla vastaavat softa winukassa et saat 5.1 ääntä?

        Testasin noita kajareita mutta vielä en saadut 5.1:senä toimimaan.. Tutkin asiaa ja palataan asiaan huomenissa.. Eli mä kyllä olen kiinnostunut musan teko-ohjelmasta jossa tämä 5.1 tuki.. Tutkaillaan..


    • vinkkiä
      • rock man

        osittain olisi kiva tutustua noihin..Mutta kun näyttää ettei FL:n tasoista musiikin teko-ohjelmaa löydy tosta niin en vielä ole vakuuttunut vaihtamaan..vielä..


      • Pelle_

        "Eiköhän noista joku vastaa sinunkin tarpeitasi:"

        Rock Man haisee trollilta. Kysymyksiä enemmän kuin kukaan ehtii vastaamaan - eikä ainoatakaan syvällisempää kysymystä - sylkeä vain suupielestä. Ylikellotus jutut olivat jo syvältä.

        Mutta... Linkkiä aiheeseen:
        http://linux-sound.org/


      • Pelle_ kirjoitti:

        "Eiköhän noista joku vastaa sinunkin tarpeitasi:"

        Rock Man haisee trollilta. Kysymyksiä enemmän kuin kukaan ehtii vastaamaan - eikä ainoatakaan syvällisempää kysymystä - sylkeä vain suupielestä. Ylikellotus jutut olivat jo syvältä.

        Mutta... Linkkiä aiheeseen:
        http://linux-sound.org/

        "Ylikellotus jutut olivat jo syvältä"

        Oliks toi tarkoitettu mulle?

        Mitäs täältä saa sitten kysyä, että kysymykset ei ole syvältä?


      • Rock man
        Pelle_ kirjoitti:

        "Eiköhän noista joku vastaa sinunkin tarpeitasi:"

        Rock Man haisee trollilta. Kysymyksiä enemmän kuin kukaan ehtii vastaamaan - eikä ainoatakaan syvällisempää kysymystä - sylkeä vain suupielestä. Ylikellotus jutut olivat jo syvältä.

        Mutta... Linkkiä aiheeseen:
        http://linux-sound.org/

        Ai,sinä haluat syvällisempää keskustelua..
        Jollakin tavalla tämä herätti sinun kiinnostuksen
        asiaan. Se on plussaa.
        On niitä osastoja täällä mistä saat syvällisempää
        keskustelua. Mielestäni jos rupeaa nimittelemään
        ja haukkumaan niin kannattaisikohan katsoa itseään
        peilistä.. Olisikohan aika sisäisen näöntarkastuksen.


      • että kysyjä
        Rock man kirjoitti:

        Ai,sinä haluat syvällisempää keskustelua..
        Jollakin tavalla tämä herätti sinun kiinnostuksen
        asiaan. Se on plussaa.
        On niitä osastoja täällä mistä saat syvällisempää
        keskustelua. Mielestäni jos rupeaa nimittelemään
        ja haukkumaan niin kannattaisikohan katsoa itseään
        peilistä.. Olisikohan aika sisäisen näöntarkastuksen.

        ei osaa soittaa itse ainuttakaan instrumenttia, koska suosii tuollaisia ohjelmia. On siis näitä tikutaku -miehiä, jotka tekevät kaikki lähes samanlaista rumpusekvensserimössöä.

        Linuxissa on toki ohjelmia niillekin, jotka osaavat itse soittaakin jotakin, kuten moniraitureita - esimerkkeinä vaikkapa ReZound ja Audacity, joista viimeksimainittuun saa runsaasti plugineita (Ladspa, Nyquist, etc.), jotka tekevät Audacitystä itse asiassa paremman ja monipuolisemman musiikinteko-ohjelman kuin CoolEdit. Ja onhan sitten myös Gnome Wave Cleaner, jolla mm. kohinat poistuvat, sekä SND, jolla voi tehdä omanlaisiaan efektejä.

        Olipa käyttöjärjestelmä sitten mikä tahansa, niin kyse on aina taidosta ja osaamisesta, eikä siitä, millaisia ohjelmia on tarjolla. Esikmerkiksi 60 ja 70 -luvuilla tehdyt studioäänitykset hakkaavat mennen tullen nykyset digitaalistudioäänitykset, vaikka niilläm ei ollutkaan käytössään kaikkia vimpaimia ja vitkuttimia.


      • Rock man
        että kysyjä kirjoitti:

        ei osaa soittaa itse ainuttakaan instrumenttia, koska suosii tuollaisia ohjelmia. On siis näitä tikutaku -miehiä, jotka tekevät kaikki lähes samanlaista rumpusekvensserimössöä.

        Linuxissa on toki ohjelmia niillekin, jotka osaavat itse soittaakin jotakin, kuten moniraitureita - esimerkkeinä vaikkapa ReZound ja Audacity, joista viimeksimainittuun saa runsaasti plugineita (Ladspa, Nyquist, etc.), jotka tekevät Audacitystä itse asiassa paremman ja monipuolisemman musiikinteko-ohjelman kuin CoolEdit. Ja onhan sitten myös Gnome Wave Cleaner, jolla mm. kohinat poistuvat, sekä SND, jolla voi tehdä omanlaisiaan efektejä.

        Olipa käyttöjärjestelmä sitten mikä tahansa, niin kyse on aina taidosta ja osaamisesta, eikä siitä, millaisia ohjelmia on tarjolla. Esikmerkiksi 60 ja 70 -luvuilla tehdyt studioäänitykset hakkaavat mennen tullen nykyset digitaalistudioäänitykset, vaikka niilläm ei ollutkaan käytössään kaikkia vimpaimia ja vitkuttimia.

        Minä soitan kitaraa ja bassoa ja orkesteri
        kokemusta on. Lisäksi olen rakentanut omia
        biisejä ja jatkossa tulen tekemään lisää. Minulla on monia hyviä ohjelmia koneellani kuin edellä mainitut. Oli hetken aikaa myös audacitykin. Löytyy minulta ihan samat kohinan poisto jutut ja noita pluginejakin, eli moni puolisuutta riittää..Ja teen kaiken lisäksi itse sampleja.. En väitä että linuxille saa huonoja ohjelmia päinvastoin, niitä saa sekä xp:lle että macille.. Ja voin sanoa että kun teet musiikkia tietokoneella niin sillä saralla riittää paljon opettelua ja aina oppii uusia asioita. En ole alan ammattilainen mutta kuitenkin olen kiinnostunut musiikista..Olen ajatellut kokeilla Linux käyttöjärjestelmää ja siksi heitin kyselyn millaisia musiikki ohjelmia siihen saa.. Yleensä kun henkilö suosii joitain musiikki-ohjelmia niin eikös silloin selvästikin osaa soittaa ja on kiinnostunut musiikista.. 60-70 luvulla tehtiin paljon hyvää musaa, sieltä suunnalta vaikutteenikin on peräisin ja kyllä nykyisin studioissa pystytään ihan samaan kun ennenkin ja huomattavasti parempaankin, on se tuo tekniikka mennyt paljon pidemmälle kuin silloin..Tämä taas on minun mieli pide.. Eri mieltäkin toki voi olla..Mutta kiitos sinulle, sain taas lisää valoa Linuxin musiikki ohjelmia tutkaillessani..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe