Korjausopas

tiedustelija

Olisiko teillä tietoa, että onko korjausoppaita netissä ladattavissa mieluiten Suomenkielinen?

Tai tiedättekö onko Suomenkielistä opasta tähän autoon----> Megane/Scenic 1.6 16v vm.99/00?

Kiitos etukäteen tiedoista.

12

8175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomeksi

      Ei ole suomeksi tullut vastaan mutta englanniksi ja ranskaksi on niitä tehtaan korjausoppaita. Nytkin tulostelen Megane II:n ranskankielistä tehdasopassarjaa kun ei ole siitä vielä englanninkielisenä tullut vastaan, raskasta mitään ymmärrä mutta kuvat ovat selkeitä.

      Vanhemman meganen korjausopaskin oli englanniksi mutta hävitin sen kun möin auton pois. Pitäis katsoa löytyykö kierrätyskansiosta koneelta...

      Mule:lla olen nuo aina löytänyt.

      • voisi

        olisiko joku paikka mistä voisi latailla sen oppaan?


      • suomeksi, taas
        voisi kirjoitti:

        olisiko joku paikka mistä voisi latailla sen oppaan?

        No internetistähän niitä voipi latailla ;)

        Eli helpoiten löytää kun asentaa koneelle P2P -ohjelman kuten tuon eMule:n ja siihen vain hakusanaksi vaikkapa Megane.


    • markkinatalous

      Jos on rahaa ostaa auto mutta ei korjauttaa sitä liikkeessä niin edes sen verran pitäisi kuitenkin löytyä että saa ostettua 30 euron korjausoppaan ihan kaupasta.

      • tulihan

        niin tulihan se sieltä ajattelinkin, että viitsisinkö edes kysellä, että varmaan joku neropatti alkaa lässyttämään.
        No en tietääkseni kysynyt, että onko ne ilmaisia?
        Lue viestit tarkemmin!
        Tarkoitin, että ei tarvitsisi ostaa taas jotakin kirjaa hyllyyn vaan voisi katsella silloin kuin tarvitsee tietoja koneelta.
        No kiitos kuitenkin muille! ;)


      • markkinatalous
        tulihan kirjoitti:

        niin tulihan se sieltä ajattelinkin, että viitsisinkö edes kysellä, että varmaan joku neropatti alkaa lässyttämään.
        No en tietääkseni kysynyt, että onko ne ilmaisia?
        Lue viestit tarkemmin!
        Tarkoitin, että ei tarvitsisi ostaa taas jotakin kirjaa hyllyyn vaan voisi katsella silloin kuin tarvitsee tietoja koneelta.
        No kiitos kuitenkin muille! ;)

        Älä selitä. Et vaan halua maksaa rahanarvoisesta oppaasta. Sulla mitään hyllyä ole, saati sitten kirjoja siinä. Sehän on tosi näppärää katsella niitä tietoja koneelta samalla kun korjaa autoa. Ei muuta kun läppäri sinne pellin alle mukaan. Jos viitsisin niin voisin skannata omasta oppaastani sivut pdf-muotoon mutta kun en viitsi.


      • suomeksi jälleen

        Toki autot kannattaa korjauttaa asiantuntevalla korjaajalla mikäli vähänkään epäilee omia kykyjään. Lisäksi se 30 euron korjausopas kannattaa ostaa jos haluaa itse autonsa korjausta yrittää.

        Itse en noita kaupallisia korjausoppaita netistä edes hae vaan nimenomaan niitä autotehtaan auton virallisille korjaajilleen jakamia ei yleisessä myynnissä olevia tehdasoppaita. Jostakin kumman syystä suomessa niitä ei siis tavallinen mobilisti saa lainkaan ostaa (mikähän mahtaa muuten olla syy tähän?). Onko näiden tehdasoppaiden imuttaminen sinusta moraalisesti väärin mikäli joku haluaa autoaan itse korjailla näiden oppaiden tietojen perusteella?


      • jakoon - autot on niin härs...
        suomeksi jälleen kirjoitti:

        Toki autot kannattaa korjauttaa asiantuntevalla korjaajalla mikäli vähänkään epäilee omia kykyjään. Lisäksi se 30 euron korjausopas kannattaa ostaa jos haluaa itse autonsa korjausta yrittää.

        Itse en noita kaupallisia korjausoppaita netistä edes hae vaan nimenomaan niitä autotehtaan auton virallisille korjaajilleen jakamia ei yleisessä myynnissä olevia tehdasoppaita. Jostakin kumman syystä suomessa niitä ei siis tavallinen mobilisti saa lainkaan ostaa (mikähän mahtaa muuten olla syy tähän?). Onko näiden tehdasoppaiden imuttaminen sinusta moraalisesti väärin mikäli joku haluaa autoaan itse korjailla näiden oppaiden tietojen perusteella?

        Autot on sen verran kalliita, että eiköhän nällä hinnoilla pitäisi irrota vaikka kultakansisia oppaita jakoon. Että PDF:ää vaan...


      • Markkinatalous
        suomeksi jälleen kirjoitti:

        Toki autot kannattaa korjauttaa asiantuntevalla korjaajalla mikäli vähänkään epäilee omia kykyjään. Lisäksi se 30 euron korjausopas kannattaa ostaa jos haluaa itse autonsa korjausta yrittää.

        Itse en noita kaupallisia korjausoppaita netistä edes hae vaan nimenomaan niitä autotehtaan auton virallisille korjaajilleen jakamia ei yleisessä myynnissä olevia tehdasoppaita. Jostakin kumman syystä suomessa niitä ei siis tavallinen mobilisti saa lainkaan ostaa (mikähän mahtaa muuten olla syy tähän?). Onko näiden tehdasoppaiden imuttaminen sinusta moraalisesti väärin mikäli joku haluaa autoaan itse korjailla näiden oppaiden tietojen perusteella?

        Onko moraalisesti oikein imuttaa niitä ilmaiseksi kun korjaamot maksaa nelinumeroisia summia per cd levy??


      • freeware
        Markkinatalous kirjoitti:

        Onko moraalisesti oikein imuttaa niitä ilmaiseksi kun korjaamot maksaa nelinumeroisia summia per cd levy??

        Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa :)


      • olkaa tarkkana
        freeware kirjoitti:

        Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa :)

        samalla tavalla nuo yksityiset korjaajat imuroi netistä tietoa ja se kaupan mini opas ei yleensä kerro AIVAN kaikkea todellakaan ja saattaapi olla jotain väärin menny suomennosvaiheessa nämä asiat on jopa kaikki KOETTU


    • mummeli8

      mistä johtuu kun renault meganen kierrokset nosee yli 2000, liikennevaloissa seisoessa, on tehny usein tätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe