Liiketoimintasuunnitelma

Liiketoimintasuunnitelma

Opiskelen liiketaloutta ja harjoitustyönä pitäisi tehdä liiketoimintasuunnitelma.
Olisiko kellään mitään hyvää mallia ja www-osoitetta, josta olisi hyötyä?????

14

23396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj

Älä kopioi

• mutta

sehän nimenomaan pitää kopioida se pohja jotta asia tulee kattavasti käsiteltyä, ei sitä saa hatusta vetää :)

Vaatii ihan kylliksi mielikuvitusta ja ajattelua sitten täydentää se, keksiä todellinen liikeidea ja huomioida siihen vaikuttavat asiat. Kokeilepas itse.

• opiskelija90

annettan yleensä malli pohja yrityksen suunnitelmasta. mutta niit on hyvä ettiä netistäkin semmosen pohjamallin :P

• mutta

olen hukannut osoitteen :/ googlaamalla se löytyi, muistaakseni hakusanoilla: "yrityksen perustaminen".

oli sellainen monikymmensivuinen valmiiksi otsikoitu pohja, siis aivan suomenkielinen. sivusto oli omistettu tuleville yrittäjille tueksi. varmasti löydät sen googlella :)

• kanssa opiskelija
    • itsekin LTS:ää tekevä

Minä sain hyvän "pohjan" täältä www.te-keskus.fi -> yrityspalvelut -> yrityksen perustaminen

• sellainen

kirja, jonka nimi on liiketoimintasuunnitelma.

oikeastaan se on kansio, jossa on kokonainen liiketoimintasuunnitelma sisältöineen ja selostus, että mitä niihin kirjoitetaan.

En kyllä ymmärrä miten joku voi tehdä sellaisen lopputyönä, kun meillä sellainen laaditaan jo ensimmäisellä pakollisella yrittäjyyden peruskurssilla.

• plöööp
        sellainen kirjoitti:

kirja, jonka nimi on liiketoimintasuunnitelma.

oikeastaan se on kansio, jossa on kokonainen liiketoimintasuunnitelma sisältöineen ja selostus, että mitä niihin kirjoitetaan.

En kyllä ymmärrä miten joku voi tehdä sellaisen lopputyönä, kun meillä sellainen laaditaan jo ensimmäisellä pakollisella yrittäjyyden peruskurssilla.

Kaikkia ei kiinnosta tällänen vammanen duuni.

• litalainen

No jos et tuon vertaa osaa itse hankkia tietoa että pitää keskustelupalstalle tulla kyselemään niin aika nolla tason toimintaa. Kyllä se oppikirjoista löytyy, itse ainakin sain aikaan...

• .....

Miksi kopioida pohja paperilta kun voi saada valmiin pohjan jo netistä?

Älä sinä mollaa ihmisiä jotka ymmärtävät vähän paremmin kohdistaa aikansa. On muuten tarpeen työelämässäkin tämä, että ei kaikkea vaikeimman kautta tee.

Usko tai älä, pomo kyllä arvostaa nopeaa ja tehokasta työntekijää perinteisen hitaan ahkeroijan yli ;)

• Nokkela
      • LTS1

www.liiketoimintasuunnitelma.com

• 20

Tuo liiketoimintasuunnitelma.com vei hiukset päästäni. Lupasi että tallentaa kaikki mitä kirjoitan sinne accountiin mikä oli. Piuhkan marjat, ei tullut taaskaan mitään talteen - LUE, EI TALLENTUNUT TIEDOTJA VAIKKA TEIN MONTA TUNTIA SITÄ SINNE JA "TALLENSI" kuten luvattiin sewn tekevän kirjautuneena. LUOTIN TUOHON SIVUSTOON.

Mutta tässä jatkajille ratkaisu: Tallentakaa asiat vain itsellenne, käyttäkää nettisivuja vain apuvälineeksi. Semmosta tällä kertaa, sano kaupungin perämettän varmaankin p*a.

• Paavo75

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe