Pitkät hanskat?

Anna_82

Mistä löytyisi pitkiä kertakäyttöhanskoja, siis yli kyynärpään ulottuvia?

Tai pitkiä kumihanskoja ylipäätään?

Marketit, Etola ym. ei myy kuin normaalimittaisia käsineitä.

19

11607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleeni

apteekki, kysy sieltä.

• tarkoitukseen?
      • Anna_82

ei ole käyttää hanskoja sen kummemmassa asiassa kuin siivoamisessa. Akvaarion pikapuhdistus on helpompi tehdä näin kuin tyhjentämällä ja jotkut käyttävät pitkiä hanskoja. Eli noi voisi olla siihen asialliset. Noita ei vain näy missään kaupoissa. Apteekistakaan kertakäyttöisiä pitkiä muovihanskoja ei saa.

Eli tosiaankaan en tarvi mitään 30 eur seksikauppojen lateksihanskoja siivoukseen, kiitos vaan. Miten joku keksii ne siivoukseen yhdistää. Eiköhän pervoille palstat ole jossain muualla kuin täällä.

• suoraan
        Anna_82 kirjoitti:

ei ole käyttää hanskoja sen kummemmassa asiassa kuin siivoamisessa. Akvaarion pikapuhdistus on helpompi tehdä näin kuin tyhjentämällä ja jotkut käyttävät pitkiä hanskoja. Eli noi voisi olla siihen asialliset. Noita ei vain näy missään kaupoissa. Apteekistakaan kertakäyttöisiä pitkiä muovihanskoja ei saa.

Eli tosiaankaan en tarvi mitään 30 eur seksikauppojen lateksihanskoja siivoukseen, kiitos vaan. Miten joku keksii ne siivoukseen yhdistää. Eiköhän pervoille palstat ole jossain muualla kuin täällä.

kysy suoraan Famonista myyvätkö he, tai mistä niitä saa. www.famon.fi

• hanskat
        Anna_82 kirjoitti:

k-maataloudesta /jostain siivous tarvikeliikkeestä.
        yhden kaupan tiiän laita e-maillia niin voin laittaa numeron josta ainakin minä löysin nuita pitkiä käsineitä

• tilulilulei

olen kans kauan etsiny tollasia pitkävartisia käsineitä akvaarion puhdistukseen.. Saako noita hanskoja tilata yksityiset henkilöt? Tiedättekö hinnoista kun nettisivuilla ei ollut?

• Käsine-expertti
        suoraan kirjoitti:

kysy suoraan Famonista myyvätkö he, tai mistä niitä saa. www.famon.fi

Vastaavanlainen tuote kuin tuo valkoinen kuvassa oleva, ja paremmin kaupoista löytyvä, on myöskin Famonin tuote Se Pitkä, ruskea muovikäsine kirkkaalla jatkovarrella. Sitä löytyy ainakin K-Maatalouksista, K-Raudoista ja Rautioista. Lisäksi löytyy kertakäyttöinen keltainen käsine Tosi Pitkä. Se on sen verran harvinainen tuote, että sitä kannattaa sitten kysyä jo siivoustarvikeliikkeestä. http://www.famon.fi/tuotteet/

• Anonyymi

Tukku Verkkokaupasta

• Mari-74

Sex-kaupoissa myydään pitkiä latex-hanskoja.
      En tiedä minkälaiset ne on kädessä tai mitenkä ne sopii siivoamiseen...

• JaanaB

Minulla on juuri sellaiset sex-kaupasta tilatut pitkät kumihanskat. Eivät sovellu siivoukseen koska ovat vaikeat pukea ja riisua, vuorettomat kädet hikoilee, kalliit 35€. Lisäsi ainakin minulla hanskojen sormiosat ovat yli pitkät, eikä niissä ole karhennusta jonka vuoksi kömpelöt käyttää. Käytän siivouksessa ja tiskissä päivittäin tavallisia keltaisia kumihanskoja.

• Teea H
        JaanaB kirjoitti:

Minulla on juuri sellaiset sex-kaupasta tilatut pitkät kumihanskat. Eivät sovellu siivoukseen koska ovat vaikeat pukea ja riisua, vuorettomat kädet hikoilee, kalliit 35€. Lisäsi ainakin minulla hanskojen sormiosat ovat yli pitkät, eikä niissä ole karhennusta jonka vuoksi kömpelöt käyttää. Käytän siivouksessa ja tiskissä päivittäin tavallisia keltaisia kumihanskoja.

Tarkoitus olis tilata sex-kaupasta pitkät kumihanskat.Haluaisin tietää vastaako niiten koko
        merkinnät tavallisia kumihanskoja.
        Ku ne on aika kalliit.

• JaanaB
        Teea H kirjoitti:

Tarkoitus olis tilata sex-kaupasta pitkät kumihanskat.Haluaisin tietää vastaako niiten koko
        Ku ne on aika kalliit.

Tavallisten nahka- ja tiskihanskojeni koko jota olen käyttänyt on (S)6,5 . Tilasin Sex-Shopista Latexan pitkät kumihanskat S-kokoa ja hanskat oli niin pienet etten uskaltunut edes sovittaa hanskoja. Palautin ne ja vaihdoin M-kokoon joka on sopivampi, tosin sekin on vaikea pukea ja riisua yksin. Mieluimmin puen pitkät kumihanskat niin että poikakaveri auttaa. Hanskojen sormet ovat minulle silti pitkät, vaikka minulla on pitkät rakennekynnet. Suosittelen että tilaat yhtä kokoa suuremmat ja tarvittaessa ne voi vaihtaa.

• Hunk
        JaanaB kirjoitti:

Tavallisten nahka- ja tiskihanskojeni koko jota olen käyttänyt on (S)6,5 . Tilasin Sex-Shopista Latexan pitkät kumihanskat S-kokoa ja hanskat oli niin pienet etten uskaltunut edes sovittaa hanskoja. Palautin ne ja vaihdoin M-kokoon joka on sopivampi, tosin sekin on vaikea pukea ja riisua yksin. Mieluimmin puen pitkät kumihanskat niin että poikakaveri auttaa. Hanskojen sormet ovat minulle silti pitkät, vaikka minulla on pitkät rakennekynnet. Suosittelen että tilaat yhtä kokoa suuremmat ja tarvittaessa ne voi vaihtaa.

Moi,

ootko sä se Jaana, joka on aiemminkin kirjottanut hanskoista...?

Kiinnostaa...

[email protected]

• Tuntuvat hyvälle
        JaanaB kirjoitti:

Kyllä ne tuntuvat hyvältä,mitä pahaa siinä muka on jos tykkää niistä,pidä vaan niitä hanskoja jos poikakamusi pitää niistä, kun puet ne. Itsekki tykkään kumiasuista ja siinä ei ole mitään pahaa. Hyvää kevään odotusta sinne teille

• Itsekkin pidän, ja tykkään
        Teea H kirjoitti:

Ku ne on aika kalliit.

On hyvä että sanotte suoraan mistä pidätte, niin sitä pitää, ei saa olla pidättyväinen, pitää kertoa rehellisesti haluistaan. Siinä ei ole mitään pahaa jos kertoo pitävänsä latex asuista,varmaan naisistakin pitää hyvin monikin mutta pitävät sen salaisuutenaan, ja ihan turhaan.

• peukku68

hanskat on tonne kyynerpään yli ainaskin. Ostopaikkaa en osaa sanoa, emäntä meillä on ostanut oriolan kautta netistä joskus ja apteekistakin voisi saada?

• esteti

Kysykää eläinlääkäriltä pitkiä hanskoja niillä on kyynärpään yli tulevia. Ei välttämättä kivoja seksiin mutta akvaarioon hyvät

• Anonyymi

TUKKU VERKOKAUPPA

• Anonyymi

Kysy keinosiementäjältä. Hänen hanskansa ylettyvät olkapäihin asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe