Osaisiko kukaan ehdottaa leikkejä äitini 50-vuotis juhlille. Juhlissa on paljon sekä sukulaisia että ystäviä joista kaikki eivät tunne toisiaan kovin hyvin. Äitini on aina pitänyt yhteisleikeistä ja tiedustelisinkin toimivia aikuisten leikkejä juhliin.
kiitos vinkeistä!
"leikkejä" 50-v juhliin?
3
24408
Vastaukset
- juhlavieraat
ovat vain kiusaantuneita kaikenmaailman leikeistä, eikö ne ole jo poissa muodista? Joku karaoke-juttu voisi olla kiva, jos nyt jotain tahtoo, taikka joku esiintyjä.
- minä vaan
valitettava tosiasia on se, että aikuisille on niin hirveän vaikea keksiä leikkejä.
voin laittaa tähän muutaman "ohjelmanumeron" joita voit halutessasi käyttää leikkien sijaan.
-musiikki (edellisen kirjoittajan karaoke-ehdotus tai sitten ihan perinteiset yhteislaulut (ikivihreät). itse kokosin muutamat laulujen sanat, kirjoitin koneelle, tulostin ja niputin pieniksi vihkosiksi. ihmiset saadaan paremmin laulamaan, kun sanavihkosia on riittävästi, ja vieraat myös arvostavat tällaista vaivannäköä. hylkää tämä idea mikäli juhlavieraista monikaan ei pidä laulamisesta.
-jonkinsortin tietokilpailu. toimii aina! vieraista saa monta joukkuetta ja kysymykset keksii helposti! (huom. voit myös valita sekaan kysymyksiä liittyen omaan äitiisi!) äläkä unohda palkintoja!
-voitte myös valita juhlien kuningattaren/kuninkaan ja/tai prinssin ja prinsessan tms. vähän lapsenmielistä. tähän taas tarvisi rekvisiittaa esim. kruunut ja ruusut tms.
-jos juhlissa on luvassa tanssia, voit miettiä jotakin siihen liittyvää, esim. perinteisen rusettiluistelun tapaan miehet ja naiset nostavat numerolaput erikseen ja täten muodostuu tanssipareja.
siinä nyt muutama idea, toivottavasti oli edes jotain apua! - Tuiisa
Omilla 5kymppisillä leikimme juuri niitä samoja juttuja kuin lapsenakin. Kun musiikki loppuu tuolitta jäänyt putoaa ja "saa" lausua runon tai laulaa (tämä tosin osoittautui vaikeaksi monelle), aasin häntää ja parhaana tai erityisesti miesten mieleen oli kun vuokrasin laserpyssyn. Jälkikäteen kaikki tuntuvat muistavan nimenomaan nämä leikit ja ne yhdistivät mukavati tuttavaporukkkamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211