miten saisi alapäätä sheivattua ilman hirveää kutinaa jälkeenpäin?
sheivaus ja kutina
5
1924
Vastaukset
- Liisa
Et yhtikäs mitenkään. Se kutina nimittäin johtuu karvojen kasvusta takaisin. Mut jos keksisit miten saisit karvoja ajettua sillai ettei ne enää kasva, nii kyllähän se kutina siihen loppuu :)
- Liinu
Kutiaako sinun päänahkasikin kun hiuksesi kasvavat??
(En oo ite ainaka mitään kasvu kutinaa huomannu) - Piraatti
Liinu kirjoitti:
Kutiaako sinun päänahkasikin kun hiuksesi kasvavat??
(En oo ite ainaka mitään kasvu kutinaa huomannu)..se kutittaa kun karvat puskee ihon alta! Ei mullakaan alapää kutise mut sääret mä raavin aina verille ku ajon jälkeen alkaa karvat taas kasvaa.
- miivu
..johtuu et karvat kasvaa takas.. JA PAH!!!
Ei mulla se vaan kutise!
Yleensä se kutina tulee kuniho ärtyy ja voi tulla sellasii punasii näppyikin..
Mutta kun käytät paljon vaahtoa, ajelet mahdollisimman vähin vedoin ja sitten taputtelet talkkia vielä iholle ja jotain hajutonta kosteus voidetta jossa ei oo mitään vahvoja juttuja..(esim. joku vauva rasva(pyllylle tarkotettu))
Niin ei kutise enää..
Mä en oo kertaakaan kuulukka et se tuntus et karvat kasvaa.. sillon ne tuntuu ku on sänki jo. mutta toi oli älyttömintä mitä mä oon kyl kuullu...
VOI KYLLÄ OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ OLEN VÄÄRÄSSÄKIN!! (älkää hyökätkö kimppuuni)- tytskä
..rasvaaminen auttaa.Yleensä ajamisen jälkeen ihosta tulee kuiva ja se alkaa hilseilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi683297Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903076SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773025- 1372406
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521918Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371735Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001690Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "51598