Viime vuonna pistin elämäni uuteen järjestykseen, aloitin aikuisopiskelun ja samalla tapahtui elämässäni kaikenlaista muutakin mikä sekoitti pakan kokonaan. Rakastuin mieheen, joka väitti että olen nainen,jota hän on etsinyt. Meille tuli kuitenkin mutkia matkaan ja lopetimme suhteen, ollaan silloin tällöin oltu puh.yhteydessä ja hän on sanonut ettei sitä koskaan voi tietää miten tässä vielä käy. Itse en ole enää ottanut yhteyttä vaan yrittänyt jatkaa elämääni, en voi odottaa häntä, täytyy jatkaa elämää.
Tapasin sitten syksyllä toisen miehen, joka lähinnä eräänlainen "korvike", ystävä, jonka kanssa voi puhua ja olemme kyllä seksiäkin harrastaneet, mutta kummallakaan ei varsinaisia ihastumisen tai rakastumisen tunteita.
Kerro mitä näet ? Minulla on hyvin voimakkaat tunteet siihen ensimmäiseen mieheen, tunnen itse että hänkin välittää minusta. Elämäntilanteemme vain esti seurustelun.
Miten mun elämässäni käy. Olen eronnut jo vuosia sitten ja minulla on 2 lasta, joista toinen jo lähes aikuinen. Olen tehnyt suuria muutoksia, jotka vaikuttavat moniin asioihin ja ihmissuhteisiin. Välillä olen epävarma siitä teinkö oikein ? Jaksanko viedä opinnot loppuun ja riittääkö rahat ? Kaipaan rakkautta, en pelkkää korviketta....kerrothan mitä näet/tunnet/aistit ??
Kiitos etukäteen ja onnekasta vuotta !
Cherrykirsikalle !
2
136
Vastaukset
Ole ylpeä itsestäsi, harvalta löytyy rohkeutta ratkaisuihin joita olet elämässäsi tehnyt. Rahasi riittävät kyllä, vaikka tarkkana täytyy toki olla, mutta jollakin keinolla selviät kuitenkin aina. Pidä päämääräsi kirkkaana mielessäsi ja suuntaa sisukkaasti sitä kohti, niin jaksat porskuttaa loppuun saakka vaikeuksienkin läpi ja saattaa opintosi päätökseen.
Aistin voimakasta kohtalonyhteyttä / sielunveljeyttä Sinun ja tämän ensimmäisen miehen välillä, eli todennäköisesti olette tuttuja jo aiemmista elämistä. Aivan lähiaikoina en teitä yhdessä näe, mutta en täysin myöskään poissulje mahdollisuutta, että polkunne yhtyisivät uudelleen vielä tässäkin elämässä. Olet kuitenkin ajatellut asian aivan oikein - et voi jäädä vain odottamaan 'mahdollista mahdollisuutta', oma elämäsi jää silloin elämättä. Henkinen yhteytenne säilynee joka tapauksessa vahvana, muistakin tekijöistä kuin teistä kahdesta riippuu sitten, konkretisoituuko suhteenne vielä joskus.
Olet erittäin herkkävaistoinen ihminen ja tiedät itsekin, ettei tämä 'korvikemies' tule jäämään elämääsi kovin pitkäksi aikaa - aidosta, romanttisesta rakkaudestahan ei ole kyse, ystävyydestä kylläkin. Yksin en näe Sinun jäävän, sitä sinun ei tarvitse pelätä - joko tämä entuudestaan tuttu mies tai sitten joku aivan uusi tuttavuus löytää kyllä myöhemmin elämääsi. Valitettavasti en nyt nähnyt tarkemmin, miten tämän Sinulle tärkeän ihmisen elämän mutkat lopulta kulkevat, Sinun luoksesi vai poispäin, mutta aikanaan sekin selviää..
Voimia Sinulle opintoihisi, usko ja luota itseesi niin kaikki sujuu mainiosti! Hyvää alkanutta vuotta t. cherry :)- Niiuli_
Hienotunteisesti kirjoitit, tiesin kai tuon kaiken itsekin sisimmässäni. Oli ihana nähdä että olen menossa kuitenkin oikeaan suuntaan. Tämä rakkauteni kohde, se ensimmäinen näistä kahdesta miehestä, merkitsee minulle enemmän kuin kukaan muu mies koskaan elämässäni. Luovuin hänestä ja jatkan elämää ja arkea, toistaiseksi ilman häntä. Tavallaan on hyvä ettei tulevaisuudesta tiedäkään niin paljon. Toivon että saisin vielä olla onnellinen, ja mieluiten juuri tuon kaurismiehen kanssa !
Kaikkea hyvää sinulle myös ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784418
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺754253Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361744Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167