Vaipat ja kurahousut

vauveli

Hei kaikki kurahousu- ja vaippapojat ja työt.

Mä tykkään pukeutua vaippoihin ja niiden päälle tulee tietysti muovihousut. Toisinaan on ihanaa kotona kävellä kurahousuissa ja kuunnella ku vaippahousuihin lorisee lämmin pissa. Mä en kaipaa kuritusta tai muita juttuja tämän lisäksi, tää riittää. Olisi mukavaa jakaa tällainen mulle iänikuinen fantasia naisen kanssa, mutta musta tuntuu että tää fantasia on tosi henkilökohtainen ja valitettavasti tulee olemaankin sellainen.Ehkä mä joskus pääsen eroon tästä. Toisaalta. Kun mua haluttaa niin tunne on aika mahtava. Ehkä tää on ok.

16

5226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuriksissa

      Hei mä olin eilenkin ulkona koko loppupäivän kaverin kaa ku me tehtiin lumilinnaa. Me ollaan molemmat pissahousuja ja meillä on paksut vaipat aina muovihousussa. Enstexhaalareiden päällä meillä on olkankurahousut ja sit mellä on kurarukkaset. On kiva tehdä lumilinnaa ja kontata siellä sisällä sitä louhiessa kun pysyy kuivana.
      Sit välillä lumilinnan katolta tullaan pyllymäkeä alas liukkaasti.
      Lumilinnan sisällä kun on lämmintä niin lumi sulaa kivasti kiillottaen kurahousut, se on siistii.
      Mä en ainakaan tiedä yhtää tyttöä kun olis semmonen että sill on vaippa ja kurahousut paitsi ihan vauvoja tai alle 3 vuotiaita.

      Hei toi kuullosti kamalalta kun kirjoitit että ehkä joskus pääset eroon ....
      Ei kannata semmosia miettiä. Mä oon alkanut tykkään vaipoista, muovihousuista ja kurahousuista ja mun kaverikin.
      Me ei edes haluttais luopua niistä koskaan.
      "Ehkä tää on ok" NIIN ONKIN.
      Henkilökohtainen tällainen fantasia toki onkin mutta jos löytää kaverin niin silloin se vasta kivaa on, tietää että meitä on muitakin.
      Joskus 20vuotiaana mietin itsekin sitä että voinko olla tällainen, mutta heitin tuollaiset meitteet aika pian kaivoon ja aloin olla täysillä tällainen - joka tekee hyvää ja siitä saa fiiliksiä.
      Rohkeesti vaan yhteyksiä ottelemaan, mutta tyttyöjen löytäminen tältä sektorilta voi olla vaikeaa ja jos ei halua poikakavereita niin sitten voi olla että joutuu olemaan yksin. Toisaalta mitä pahaa sinäkään on jos osaa nauttia, se on pääasia.

      • juppe

      • juppelta
        juppe kirjoitti:

        Jos rohkeutta on jo kertynyt sen verran, että voi itsensä hyväksyä juuri sellaisena kuin on, niin silloin on hyvä sauma ryhtyä etsimään muitakin, joiden kanssa voi jakaa harrastuksensa. Näistä jutuista voi häiritsemättä jutella niitä varten perustetuissa ryhmissä
        http://groups.msn.com/sadeasujenystavat/
        http://groups.msn.com/sadedeitti/

        Mikä sähköposti tuohon linkin antamaan lokerikkoon pitää kirjoittaa, yritin omallani - luukun osoitteella mutta se herjasi.
        Miten siis tuollaiseen yhdistykseen liitytään oikeesti. En osaa käyttää konetta eli surffata eli en ole tietokoneen kanssa sinut ja en tiedä netistäkään juuri mitään, kerro tarkkaan miten haetaan. Kiinnostaisi kyllä kovasti. Mitä siellä yhdistyksessä on ja voiko sieltä oikeesti löytyä kavereitakin, minkä ikäistä porukkaa siellä on.


      • juppe
        juppelta kirjoitti:

        Mikä sähköposti tuohon linkin antamaan lokerikkoon pitää kirjoittaa, yritin omallani - luukun osoitteella mutta se herjasi.
        Miten siis tuollaiseen yhdistykseen liitytään oikeesti. En osaa käyttää konetta eli surffata eli en ole tietokoneen kanssa sinut ja en tiedä netistäkään juuri mitään, kerro tarkkaan miten haetaan. Kiinnostaisi kyllä kovasti. Mitä siellä yhdistyksessä on ja voiko sieltä oikeesti löytyä kavereitakin, minkä ikäistä porukkaa siellä on.

        Nuo msn ryhmät edellyttävät, että sulla on profiili, esim tarkottaa esim sitä, että perustat jollakin sopivalla nimellä vaikka hotmail-osoitteen itsellesi. Sen jälkeen sä löydät kyllä nuo ryhmät ollessas loggatuneena. Näihin ryhmiin jätetään hakemus, jonka moderaattori hyväksyy tai hylkää (kantsii pistää joku asiaan liittyvä tervehdys siihen mukaan) ja sen jälkeen pääset katselemaan kuvatarjontaa, jäseniä ja heidän profiilejaan ja näet mitä tapahtumia on suunnitteilla.
        Ikähaitari on 18 vuodesta ylöspäin aika pitkälle...nämä harrastukset puhuttelevat kyllä kaikkia ikäluokkia.


      • mitään ei tapahdu
        juppe kirjoitti:

        Nuo msn ryhmät edellyttävät, että sulla on profiili, esim tarkottaa esim sitä, että perustat jollakin sopivalla nimellä vaikka hotmail-osoitteen itsellesi. Sen jälkeen sä löydät kyllä nuo ryhmät ollessas loggatuneena. Näihin ryhmiin jätetään hakemus, jonka moderaattori hyväksyy tai hylkää (kantsii pistää joku asiaan liittyvä tervehdys siihen mukaan) ja sen jälkeen pääset katselemaan kuvatarjontaa, jäseniä ja heidän profiilejaan ja näet mitä tapahtumia on suunnitteilla.
        Ikähaitari on 18 vuodesta ylöspäin aika pitkälle...nämä harrastukset puhuttelevat kyllä kaikkia ikäluokkia.

        No kirjoitin hakusanaksi: hotmail.com
        Se pyytää heti sähköpostiosoitetta ja salasanaa, eli käskee kirjautua. Vaikka mitä klikkaan niin missään ei ole hakukaavaketta, niinkuin esim mtv3:lla on jos luukkuun haluaa - tosi helpot ohjeet ja luukkuosoite on 15minuutin päästä voimassa.
        Taidan luopua.
        Hyvää jatkoa


      • juppe
        mitään ei tapahdu kirjoitti:

        No kirjoitin hakusanaksi: hotmail.com
        Se pyytää heti sähköpostiosoitetta ja salasanaa, eli käskee kirjautua. Vaikka mitä klikkaan niin missään ei ole hakukaavaketta, niinkuin esim mtv3:lla on jos luukkuun haluaa - tosi helpot ohjeet ja luukkuosoite on 15minuutin päästä voimassa.
        Taidan luopua.
        Hyvää jatkoa

        etkö nähnyt siellä nappulaa, jossa luki 'hanki tili täältä'?


      • en ymmärrä
        juppe kirjoitti:

        etkö nähnyt siellä nappulaa, jossa luki 'hanki tili täältä'?

        Kuten sanoin, taidan luopua.
        Minä ymmärrän vain että tili tulee pankkiin kun käy töissä.
        Sorry, tämä nettimaailma on mulle vissiin vähän vieras. Mutta kurahousuja ja niiden alla vaippaa käytän mielelläni. Kavereiden etsiminen olisi ollut tarkoitukseni, antaa olla.


      • Anonyymi

        Minun suosikkiasuuni kuuluu Kontio kumisaappaat, kunnon olkainkurahousut ja sadetakki sekä tietenkin isot suorakaide vaipat ja muoviset vaippa housut. Tilanteen mukaan muutakin kumia kuten kaasunaamari, pitkä kuminen esiliina, pitkät kumikäsineet ym. Kukin saa tulla onnelliseksi haluamallaan tavalla, minulle kuravaatteet ja kumisaappaat sekä vaipat ovat kaikki kaikessa. Ei kannata turhia miettiä, tekee sitä mistä itse tykkää. Ollaan onnellisia kurahousuissa ja vaipoissa.


      • Anonyymi

        Oon tyttö ja mulki on pikkasen sama ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tyttö ja mulki on pikkasen sama ongelma

        Minkä ikänen ja onko snap tai discord


    • betterdry

      olis kiva leikkii

      • heippa olen sadeasumies uudeltamaalta ja samoin olis kiva leikkii toisen sadeasumiehen kans kaikkee kivaa


    • Anonyymi

      Oon aika nuori mies ja ois kiva löytää kurahoususetä jolla on kurahousuja ja vaippoja. Ois aika kiva jos se setä pukis ne mulle.

      • Onhan meitä jotka pukis.
        Oletko minkälainen ja missäpäin suomee ?


    • Heissan,

      Muakin on vähän ruvennu tollane kiinnostaa, tai oikeestaan on ollu jo ihan pienestä asti. En oikein oo uskaltanu silti ajatella sellasta, vaikka joskus unelmoin ja nään uniakin siitä, että vanhempi setä pukis ne mulle ja sais olla vauva, tai miksei nainenkin. Ei niin väliä. Mutta en tiiä miten se sit toimis ja luultavasti oisin kyl ihan punainen koko ajan. No, mutta jos joku haluis kirjoitella, niin laita viestiä, ois kiva jutella ainakin asiasta.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet ja missä päin asustelet


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe