Vaipat ja kurahousut

vauveli

Hei kaikki kurahousu- ja vaippapojat ja työt.

Mä tykkään pukeutua vaippoihin ja niiden päälle tulee tietysti muovihousut. Toisinaan on ihanaa kotona kävellä kurahousuissa ja kuunnella ku vaippahousuihin lorisee lämmin pissa. Mä en kaipaa kuritusta tai muita juttuja tämän lisäksi, tää riittää. Olisi mukavaa jakaa tällainen mulle iänikuinen fantasia naisen kanssa, mutta musta tuntuu että tää fantasia on tosi henkilökohtainen ja valitettavasti tulee olemaankin sellainen.Ehkä mä joskus pääsen eroon tästä. Toisaalta. Kun mua haluttaa niin tunne on aika mahtava. Ehkä tää on ok.

16

3878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuriksissa

      Hei mä olin eilenkin ulkona koko loppupäivän kaverin kaa ku me tehtiin lumilinnaa. Me ollaan molemmat pissahousuja ja meillä on paksut vaipat aina muovihousussa. Enstexhaalareiden päällä meillä on olkankurahousut ja sit mellä on kurarukkaset. On kiva tehdä lumilinnaa ja kontata siellä sisällä sitä louhiessa kun pysyy kuivana.
      Sit välillä lumilinnan katolta tullaan pyllymäkeä alas liukkaasti.
      Lumilinnan sisällä kun on lämmintä niin lumi sulaa kivasti kiillottaen kurahousut, se on siistii.
      Mä en ainakaan tiedä yhtää tyttöä kun olis semmonen että sill on vaippa ja kurahousut paitsi ihan vauvoja tai alle 3 vuotiaita.

      Hei toi kuullosti kamalalta kun kirjoitit että ehkä joskus pääset eroon ....
      Ei kannata semmosia miettiä. Mä oon alkanut tykkään vaipoista, muovihousuista ja kurahousuista ja mun kaverikin.
      Me ei edes haluttais luopua niistä koskaan.
      "Ehkä tää on ok" NIIN ONKIN.
      Henkilökohtainen tällainen fantasia toki onkin mutta jos löytää kaverin niin silloin se vasta kivaa on, tietää että meitä on muitakin.
      Joskus 20vuotiaana mietin itsekin sitä että voinko olla tällainen, mutta heitin tuollaiset meitteet aika pian kaivoon ja aloin olla täysillä tällainen - joka tekee hyvää ja siitä saa fiiliksiä.
      Rohkeesti vaan yhteyksiä ottelemaan, mutta tyttyöjen löytäminen tältä sektorilta voi olla vaikeaa ja jos ei halua poikakavereita niin sitten voi olla että joutuu olemaan yksin. Toisaalta mitä pahaa sinäkään on jos osaa nauttia, se on pääasia.

      • juppe

      • juppelta
        juppe kirjoitti:

        Jos rohkeutta on jo kertynyt sen verran, että voi itsensä hyväksyä juuri sellaisena kuin on, niin silloin on hyvä sauma ryhtyä etsimään muitakin, joiden kanssa voi jakaa harrastuksensa. Näistä jutuista voi häiritsemättä jutella niitä varten perustetuissa ryhmissä
        http://groups.msn.com/sadeasujenystavat/
        http://groups.msn.com/sadedeitti/

        Mikä sähköposti tuohon linkin antamaan lokerikkoon pitää kirjoittaa, yritin omallani - luukun osoitteella mutta se herjasi.
        Miten siis tuollaiseen yhdistykseen liitytään oikeesti. En osaa käyttää konetta eli surffata eli en ole tietokoneen kanssa sinut ja en tiedä netistäkään juuri mitään, kerro tarkkaan miten haetaan. Kiinnostaisi kyllä kovasti. Mitä siellä yhdistyksessä on ja voiko sieltä oikeesti löytyä kavereitakin, minkä ikäistä porukkaa siellä on.


      • juppe
        juppelta kirjoitti:

        Mikä sähköposti tuohon linkin antamaan lokerikkoon pitää kirjoittaa, yritin omallani - luukun osoitteella mutta se herjasi.
        Miten siis tuollaiseen yhdistykseen liitytään oikeesti. En osaa käyttää konetta eli surffata eli en ole tietokoneen kanssa sinut ja en tiedä netistäkään juuri mitään, kerro tarkkaan miten haetaan. Kiinnostaisi kyllä kovasti. Mitä siellä yhdistyksessä on ja voiko sieltä oikeesti löytyä kavereitakin, minkä ikäistä porukkaa siellä on.

        Nuo msn ryhmät edellyttävät, että sulla on profiili, esim tarkottaa esim sitä, että perustat jollakin sopivalla nimellä vaikka hotmail-osoitteen itsellesi. Sen jälkeen sä löydät kyllä nuo ryhmät ollessas loggatuneena. Näihin ryhmiin jätetään hakemus, jonka moderaattori hyväksyy tai hylkää (kantsii pistää joku asiaan liittyvä tervehdys siihen mukaan) ja sen jälkeen pääset katselemaan kuvatarjontaa, jäseniä ja heidän profiilejaan ja näet mitä tapahtumia on suunnitteilla.
        Ikähaitari on 18 vuodesta ylöspäin aika pitkälle...nämä harrastukset puhuttelevat kyllä kaikkia ikäluokkia.


      • mitään ei tapahdu
        juppe kirjoitti:

        Nuo msn ryhmät edellyttävät, että sulla on profiili, esim tarkottaa esim sitä, että perustat jollakin sopivalla nimellä vaikka hotmail-osoitteen itsellesi. Sen jälkeen sä löydät kyllä nuo ryhmät ollessas loggatuneena. Näihin ryhmiin jätetään hakemus, jonka moderaattori hyväksyy tai hylkää (kantsii pistää joku asiaan liittyvä tervehdys siihen mukaan) ja sen jälkeen pääset katselemaan kuvatarjontaa, jäseniä ja heidän profiilejaan ja näet mitä tapahtumia on suunnitteilla.
        Ikähaitari on 18 vuodesta ylöspäin aika pitkälle...nämä harrastukset puhuttelevat kyllä kaikkia ikäluokkia.

        No kirjoitin hakusanaksi: hotmail.com
        Se pyytää heti sähköpostiosoitetta ja salasanaa, eli käskee kirjautua. Vaikka mitä klikkaan niin missään ei ole hakukaavaketta, niinkuin esim mtv3:lla on jos luukkuun haluaa - tosi helpot ohjeet ja luukkuosoite on 15minuutin päästä voimassa.
        Taidan luopua.
        Hyvää jatkoa


      • juppe
        mitään ei tapahdu kirjoitti:

        No kirjoitin hakusanaksi: hotmail.com
        Se pyytää heti sähköpostiosoitetta ja salasanaa, eli käskee kirjautua. Vaikka mitä klikkaan niin missään ei ole hakukaavaketta, niinkuin esim mtv3:lla on jos luukkuun haluaa - tosi helpot ohjeet ja luukkuosoite on 15minuutin päästä voimassa.
        Taidan luopua.
        Hyvää jatkoa

        etkö nähnyt siellä nappulaa, jossa luki 'hanki tili täältä'?


      • en ymmärrä
        juppe kirjoitti:

        etkö nähnyt siellä nappulaa, jossa luki 'hanki tili täältä'?

        Kuten sanoin, taidan luopua.
        Minä ymmärrän vain että tili tulee pankkiin kun käy töissä.
        Sorry, tämä nettimaailma on mulle vissiin vähän vieras. Mutta kurahousuja ja niiden alla vaippaa käytän mielelläni. Kavereiden etsiminen olisi ollut tarkoitukseni, antaa olla.


      • Anonyymi

        Minun suosikkiasuuni kuuluu Kontio kumisaappaat, kunnon olkainkurahousut ja sadetakki sekä tietenkin isot suorakaide vaipat ja muoviset vaippa housut. Tilanteen mukaan muutakin kumia kuten kaasunaamari, pitkä kuminen esiliina, pitkät kumikäsineet ym. Kukin saa tulla onnelliseksi haluamallaan tavalla, minulle kuravaatteet ja kumisaappaat sekä vaipat ovat kaikki kaikessa. Ei kannata turhia miettiä, tekee sitä mistä itse tykkää. Ollaan onnellisia kurahousuissa ja vaipoissa.


      • Anonyymi

        Oon tyttö ja mulki on pikkasen sama ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tyttö ja mulki on pikkasen sama ongelma

        Minkä ikänen ja onko snap tai discord


    • betterdry

      olis kiva leikkii

      • heippa olen sadeasumies uudeltamaalta ja samoin olis kiva leikkii toisen sadeasumiehen kans kaikkee kivaa


    • Anonyymi

      Oon aika nuori mies ja ois kiva löytää kurahoususetä jolla on kurahousuja ja vaippoja. Ois aika kiva jos se setä pukis ne mulle.

      • Onhan meitä jotka pukis.
        Oletko minkälainen ja missäpäin suomee ?


    • Heissan,

      Muakin on vähän ruvennu tollane kiinnostaa, tai oikeestaan on ollu jo ihan pienestä asti. En oikein oo uskaltanu silti ajatella sellasta, vaikka joskus unelmoin ja nään uniakin siitä, että vanhempi setä pukis ne mulle ja sais olla vauva, tai miksei nainenkin. Ei niin väliä. Mutta en tiiä miten se sit toimis ja luultavasti oisin kyl ihan punainen koko ajan. No, mutta jos joku haluis kirjoitella, niin laita viestiä, ois kiva jutella ainakin asiasta.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet ja missä päin asustelet


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe