Tämän mukaan:
http://www.einimusic.com/fi/view/news/11371820381061
Eini esiintyi lokukuussa vierailevana tähtenä Frederikin juhlakonsertissa. Osaako joku kertoa, että mitä on luvassa? Laulaako Eini jonkun Reetun biisin vai...??? Mitä muita artisteja siellä oli?
Eini Frederikin juhlakonsetissa
7
458
Vastaukset
- mimmu
Tulee vasta ensiviikon lauantaina (21.1) tuo konsertti telkkarista.
- hgösgh
Kukahan sulle maksaa tästä, että joka päivä aina jotain Eini juttua päästät tänne palstalle. Ketä se luppasilmä ihan oikeasti kiinnostaa???
...voisiko tälläisestä saada rahaakin???
Ja laitanko mielestäsi tänne joka päivä?
Kuule, olen laittanut muitakin aiheita tänne.
Äläkä nimittele toisia.
Ilmainen neuvo: Jos ei palsta miellytä, valitse jokin toinen palsta.
- tiedän
ainakin huone 105 on einil tulos. kato osoitteest. www.frederik.fi
- Loviisa
Minäkin huomasin ilokseni, että tuo konsertti tulee televisiosta - kun olisin ensi lauantaina halunnut mennä Einiä katsomaan livenä, mutta se ei nyt onnistunutkaan...
Saanpahan jotakin korviketta edes tilalle! - Jaako
Näkyi tosiaan olevan, että vain yksi Einin biisi tulee noiden Reetun sivujen mukaan.
On se ihanaa nähdä taas Einiä telkussa, kun en keikalle ole päässyt nyt pariin kuukauteen... :(- Eini-fani
Yksi biisi vain... Huone 105!
Mutta eihän se määrä vaan laatu!
Eini on tosi hyvä laulaja ja on huippua nähdä hänet tänään! Ihan tuossa puolentunnin päästä tuo konsertti jo alkaakin! Odotan innolla mitä kaunista Einillä on päällä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil241285