Olen uusi yläsavolainen, ja tarvisin hieman apua paikallisten häänpitopaikkojen hahmottamisessa. Etenkin Iisalmi kiinnostaa.
Eli jos joku osaa kertoa paikkoja, hintoja ja ehkä jopa yhteystietoja, otan kaikki tiedot kiitollisuudella vastaan!
Hääpaikat Ylä-Savo
7
1172
Vastaukset
Iisalmessa mielestäni hyviä paikkoja Koljonvirt ja
Haapaniemen matkailu. Ei nyt tule muuta mieleen. Tuttava on menossa ensi kesänä naimisiin, kaikki pitopalvelut ovat jo aika varattuja kesäksi- Maikki
Vähän tuota pelkäsinkin, että kaikki alkaa olla varattuja.. Meidän piti mennä alunperin naimisiin kotiseudullani (tai synnyin-), mutta siellä yllättäen isketäänkin kirkko remonttiin -ja tietoa pantattiin näille päiville.
Että voi voi. Pitääköhän siirtää häitä (vaikka pukukin jo ostettu) vai koittaa vielä kysellä noita paikkoja pitopalveluita..
Voi että olen katkera tuolle kirkkoremontille! - singersongwriter
Maikki kirjoitti:
Vähän tuota pelkäsinkin, että kaikki alkaa olla varattuja.. Meidän piti mennä alunperin naimisiin kotiseudullani (tai synnyin-), mutta siellä yllättäen isketäänkin kirkko remonttiin -ja tietoa pantattiin näille päiville.
Että voi voi. Pitääköhän siirtää häitä (vaikka pukukin jo ostettu) vai koittaa vielä kysellä noita paikkoja pitopalveluita..
Voi että olen katkera tuolle kirkkoremontille!Olen ollut soittamassa häissä seurakunnan leirikeskuksessa siinä Koljonvirran/Juhani
Ahon museon naapurissa, siinä liikenneympyrän
vieressä.
Kauniilla paikalla komeat tilat ja ammattitason keittiö.
Ja hyvä akustiikka
- mielessäni
Muutamia mieleeni tulleita olisi vaikka: Kyllikinranta, nuorisoseuran taloja ym. joissa varmaankin olisi vain se "paikka" eli pitopalvelu ym. erikseen. Tietenkin Runni (varmaan aika suosittu). Keskustassa olevista Hotelli-Ravintola Artos on huippupaikka, ehkä enemmänkin talvihäille.
Sitten Iisalmen naapurikunnistakin voisi löytyä mm. Lohiranta Sukevalla, Kyrönniemi Vieremällä, Juhla- ja eräruoka P. Tervo=Gasthaus Puomila Vieremällä.- Maikki
Kiitos näistä tiedoista, ja antakaa tulla lisääkin jos tietoa/kokemusta on! Pitopalveluitakin on varmaan monen tasoista/hintaista, onko niistä kokemusta?
Omassa kotikunnassani yhdellä kylällä on mukava ns-talo, jossa on kaikki tarvittavat juhlia varten (pöydät, liinat, astiat) ja kyläläiset talkoovoimin toimivat kokkeina (naiset) ja tarjoilijoina (miehet). Hinta on todella edullinen, tietenkin itse joutuu näkemään vaivaa hommatessaan "ruokamateriaalin" mistä kokit hääruoan valmistavat.
Tuon tyyppistä ei täällä Iisalmen seudulla taida löytyä? - ERJA
Maikki kirjoitti:
Kiitos näistä tiedoista, ja antakaa tulla lisääkin jos tietoa/kokemusta on! Pitopalveluitakin on varmaan monen tasoista/hintaista, onko niistä kokemusta?
Omassa kotikunnassani yhdellä kylällä on mukava ns-talo, jossa on kaikki tarvittavat juhlia varten (pöydät, liinat, astiat) ja kyläläiset talkoovoimin toimivat kokkeina (naiset) ja tarjoilijoina (miehet). Hinta on todella edullinen, tietenkin itse joutuu näkemään vaivaa hommatessaan "ruokamateriaalin" mistä kokit hääruoan valmistavat.
Tuon tyyppistä ei täällä Iisalmen seudulla taida löytyä?On ainakin sellainen kuin Paisuan ahteeela, joku ns-seuran talo tai vastaava. Vuokra ei kuulemma ole kovin hirveä, mutta astiat sinne täytyy hommata, liinat ja ruuat ja mitä tarvitsee.
- neiti
Siskoni häät oli pari vuotta sitten Iisalmen kyllikinrannassa. Oli onnistuneet, ja paikkana kyllikinranta oli tilava ja hyvin mahtui kansa esim tanssimaan ja siinähän on se lava, josa orkesteri voi soittaa. (kyllikinrantahan on siis paikka, jossa lavatansseja pidetään kesäisin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913