Polttaisitko mieluummin parvekkeella vai liesituulettimen alla?
Minä mieluummin parvekkeella.
Kumpi parempi, liesituuletin vai parveke?
43
1922
Vastaukset
haisen jo muutenkin riittävästi, niin etten tarvitse sitä tupakan löyhkää ympärilleni ollenkaan. Jotkut ne eivät vain siitä hygieniastaan välitä tippaakaan. Ja sen kyllä totisesti huomaa jo kauempaakin!
- menisitkö välil ittees
ja säästäisit meitä muita tuolta sinun ainaiselta ja jatkuvalta narinaltasi? Mitä olen viestejäsi lukenut, niin ne ovat aina valituksia jostakin. Onko sinulla mitään iloista elämässäsi? Es. vaikka juokseva vesi asunnossasi? Jotain ees mistä iloitsisit? (ees joskus)!
- Ekitalo
...ja jos on tupakan orja niin kokonaan ulkona.
Itse en ole koskaan vetänyt yhtään vetoa tupakasta,enkä vedä. Ostanut kyllä olen ja tarjoillut kavereilleni.
Mutta hekin ovat jo lähes kaikki lopettaneet.
Mulle ei sinänsä ole mitään väliä missä kukin polttaa koska minua ei häiritse tupakointi ollenkaan.- ##############
on vihoviimeinen paikka käryttää,kun yläpuolella asuvat saavat kärsiä.
Tyttäreni joutui muuttamaan,kun ei voi olla omalla parvekkeella ja vauvakin piti raahata kolmekerrosta alas portaita,kun alakerran tupakkaterroristit polttavat ketjussa.
Seuraavakin asukas on jo muuten muuttanut saman syyn takia.
Maailman itsekkäimpiä ihmisiä on tupakoitsijat. - sinulle mä sanon vaan
############## kirjoitti:
on vihoviimeinen paikka käryttää,kun yläpuolella asuvat saavat kärsiä.
Tyttäreni joutui muuttamaan,kun ei voi olla omalla parvekkeella ja vauvakin piti raahata kolmekerrosta alas portaita,kun alakerran tupakkaterroristit polttavat ketjussa.
Seuraavakin asukas on jo muuten muuttanut saman syyn takia.
Maailman itsekkäimpiä ihmisiä on tupakoitsijat.että : jäk jäk jäk... sie se jaksat tuota samaa kans....
Onko täällä palstalla vielä muitakin kuin ikuisia narisijoita? - ihmettelijä
sinulle mä sanon vaan kirjoitti:
että : jäk jäk jäk... sie se jaksat tuota samaa kans....
Onko täällä palstalla vielä muitakin kuin ikuisia narisijoita?piipahtaa joskus tälläkin palstalla. Miksi samat aiheet toistuvat monella palstalla? Esimerkiksi "Smoking" täällä, "Ei savua ilman tulta" 70 ja "Liukasta" täällä, "Apua" 60 . Onko aiheista pulaa vai onko kysymys kilpalaulannasta?
- tupakoitsijat
saadaan ulos tupakalle, kohta alkaa nalkutus hajusta mikä hiertää nenää pihaa haravoidessa.
takapihalla poltan..naapurit molemmin puolin myös tupakoivat,joten sulassa sovussa kärytämme savua ilmoille...on vähän niinku käytettäs savumerkkejä ku kysytään,"mitäs naapurille tänään kuuluu"...;)
- Tämä..
Asun kerrostalossa. Kylläkin viimeisessä kerroksessa. Tupakkia poltan. Koti on siisti ja tuoksuu raikkaalle. Mutta rappukäytävä? Siellä haisee tunkka. Ei tupakan haju vaan suoranainen lika. Hissittömässä talossa alas päästyäni jää nenään leijumaan tämä "ominaisuus" haju. Tulee olo, että en se ole minä.
Kohtahan lakiehdotus "kai" menee läpi. Tupakkia saa polttaa muutamissa pisteissä paikkakuntaa. Huom: "Koirapuistot"
Ellei sinulla satu olemaan niin paljon rahaa, että ostat oman tontin?
Päättäjille tiedoksi! Satelliitilla voi valvoa tätäkin toimintaa. Ettei ilma saastu, kuin tiedossa olevilla, mitattavilla kohteilla.
- Olet itsekäs ihminen
Myrkytät tupakoimattoman naapurisi asunnon
- Smoking
kautta saatan myrkyttää itseni ja naapurini. Siksi parveke parempi
- että voi voi voi voi...
tupakoimattomat ovat aina oikeassa ja yrittävät hallita kaikkea.
jokaisen oma asia kai se on polttaako vai ei..mitä se muille kuuluu.
tuntuu olevan niin, että juopottelukin on jo hyväksyttävämpää.
itse poltan, mutten toisia sillä häiritse, enkä sisälläkään polta.
- Ajomie
Tupakoitsevan asunnon lämmityskulut tuplaantuvat helposti, kun liesituuletin ja ylimääräinen tuuletus.
Mielipiteeni on:
- Lämmityskuluissa tuplahinta tupakoimattomaan,
tuskin riittää edes pakkasilla ?- Mutta
entäs vuokra-asunnoissa?
- ehdotan
että lasketaan tupakoisijoitten palkkoja, sillä niillä helposti menee vähintään tunti päivässä noihin savutusreissuihin.
- Ajomies
Mutta kirjoitti:
entäs vuokra-asunnoissa?
Minusta pitäisi noudattaa samaa linjaa - kun olen asunut sähkölämmitteisessä talossa pitkään niin puhun kokemuksen rintaäänellä.
Ylimääräinen tuuletus pakkasella ja liesituuletin päällä lisää sähkön kulutusta moninkertaisesti.
Testatkaa, jotka asutte tällaisissa asunnoissa, joissa asuntokohtainen mittari. - Totta tosiaankin
ehdotan kirjoitti:
että lasketaan tupakoisijoitten palkkoja, sillä niillä helposti menee vähintään tunti päivässä noihin savutusreissuihin.
Oikeudenmukaista
- oikeus ja kohtuus
Totta tosiaankin kirjoitti:
Oikeudenmukaista
määrätään lailla, että tupakoitsijoiden on asuttava keskellä kaupunkia/kylää, omakotitalossa, järven rannalla.
Tupakoimattomien sitä vastoin tulee asua lähiöissä, kaukana keskustan savuista, pölyistä ja meluista, raikkaiden metsien läheisyydessä.
Ja kaikki ovat tyytyväisiä, eikö? - Hohhoijaa hohhoijaa
oikeus ja kohtuus kirjoitti:
määrätään lailla, että tupakoitsijoiden on asuttava keskellä kaupunkia/kylää, omakotitalossa, järven rannalla.
Tupakoimattomien sitä vastoin tulee asua lähiöissä, kaukana keskustan savuista, pölyistä ja meluista, raikkaiden metsien läheisyydessä.
Ja kaikki ovat tyytyväisiä, eikö?Hohhoijaa
- täytyy
Ja kaikki ovat tyytyväisiä, eikö?muuttaa asumaan isojen tuhkakuppien kylkeen.
Ei tarvitse koko ajan olla tyhjentämässä ja säästyy ulkona ravaamiselta. - Smoking
Uskotko tuohon itsekään
- jes jes
Ja kaikki ovat tyytyväisiä, eikö?jees olet oikeassa
- tupakoimattomillekin
ehdotan kirjoitti:
ne taas käyttää sen ajan töissä juoruamiseen ja laiskotteluun, kun tupakoivat tupruttelee...
tämä on tosi!
- mutta
Kehitän juuri selaist kypärää mikä laitetaan päähän,ja sinne jää savut myös,mikään ei mene hukkaan.Eli koko rahan edestä.
Vain sinä ja kypärä.- Smoking
Ei tarvita lakia kieltämään parveketupakointia. Sovitaan taloyhtiössä mihin aikaan saa käydä parvekkeella tupakalla ja naapurit pysyvät sillä aikaa visusti sisällä. Kypärä päähän ja tupakalle, eikä tarvitse käydä kuin yhden kerran päivässä. Nikotiiniannos riittää seuraavaan päivään.
- ###########17
Smoking kirjoitti:
Ei tarvita lakia kieltämään parveketupakointia. Sovitaan taloyhtiössä mihin aikaan saa käydä parvekkeella tupakalla ja naapurit pysyvät sillä aikaa visusti sisällä. Kypärä päähän ja tupakalle, eikä tarvitse käydä kuin yhden kerran päivässä. Nikotiiniannos riittää seuraavaan päivään.
Kuuntelin televisiosta,että tupakoiva työntekijä maksaa työnantajalle 17 työpäivää vuodessa.
Itse hoitoalalla saan ,joka kerta raivarin,kun työkaveri lähtee kesken jonkin homman tupakalle,kun osaston hoitaja on niin raukka ettei uskalla puuttua tilanteeseen,ja jatkan yksin homman loppuun.Raivoan mielessäni,kun en voi käsittää,että tupakoitsijoissa on noin itsekkäitä nikotiinihimon tyydyttäjiä. - teissä
###########17 kirjoitti:
Kuuntelin televisiosta,että tupakoiva työntekijä maksaa työnantajalle 17 työpäivää vuodessa.
Itse hoitoalalla saan ,joka kerta raivarin,kun työkaveri lähtee kesken jonkin homman tupakalle,kun osaston hoitaja on niin raukka ettei uskalla puuttua tilanteeseen,ja jatkan yksin homman loppuun.Raivoan mielessäni,kun en voi käsittää,että tupakoitsijoissa on noin itsekkäitä nikotiinihimon tyydyttäjiä.tupakoimattomissa hoitajissa on paljon sellaisia jotka chattailevat yökaudet työaikana. Mitä se maksaa työnantajalle kun vietätte vapaa-aikaa työaikana?!!!!
- työkaveri
teissä kirjoitti:
tupakoimattomissa hoitajissa on paljon sellaisia jotka chattailevat yökaudet työaikana. Mitä se maksaa työnantajalle kun vietätte vapaa-aikaa työaikana?!!!!
joka pomppii suurinpiirtein tunnin välein tupakalle ja sitten sen jälkeen varttitunti
norkoillaan ovenpielessä tupakkakaverin kanssa
puimassa ulkona keskenjääneitä juttuja.
Laske paljonko on päivän mittaan työajasta pois. - chattaa
työkaveri kirjoitti:
joka pomppii suurinpiirtein tunnin välein tupakalle ja sitten sen jälkeen varttitunti
Laske paljonko on päivän mittaan työajasta pois.yökaudet eikä siinä ole mitään puolustelemista. Miten paljon sulla menee työaikaa puidessa tupakoivien työkaverien juttuja.
- Sairaaloissa
chattaa kirjoitti:
yökaudet eikä siinä ole mitään puolustelemista. Miten paljon sulla menee työaikaa puidessa tupakoivien työkaverien juttuja.
ja lääkäriasemilla on hirveä kiire potilassaneluiden kanssa mutta jotkut vain ottavat ja lähtevät tupakille, nettailevat, kahvittelevat, juoruilevat ym. Tunnolliset kirjoittajat joutuvat niskat jumissa kirjoittamaan että pysyttäisiin edes jonkinlaisella ajantasalla. Niissä hommissa ei ole jaettu että kuka kirjoittaa minkäkin verran vaan siinä työssä jos jossain on lintsareiden taivas kun käyttävät toisia hyväkseen ja lusmuilevat, ja palkka senkun juoksee:(((
- tupakoivan
työkaveri kirjoitti:
Laske paljonko on päivän mittaan työajasta pois.työkaverin työajan maksat, jonka hän käy tupakalla. Onko se sinulta pois, vai narisetko vain siksi että et itse keksi keinoa pitää ylimääräistä taukoa? Ehdotus: käy sinä vaikka pissillä sen edestä mitä työkaverisi käy tupakalla. Eikä sitä oikeesti tarvitse pissillä käydä, kun eihän se työkaverikaan oikeesti sitä koko tupakkaa polta, vaan yli puolet siitäkin palaa henkosten välillä tyhjästi ilmaan.
- Liikeidea
Tässähän olisi hyvä bisnes viisaille. Joka asuntoon huippuimuri.Koppi niin kuin lentoasemalla. Reaalihintaan tietysti. Ei se muuten kannata. Jos haluaa, että käy tupakoivia vieraita. Kaikkien kannattaa tähän panostaa. Ja kannattaa jos pakotetaan.
Mitä me keksitään sitten, kun ollaan tupakoitsevat saatu pois tieltä. Ehdotuksia?- mieleen
että me tupakoivat työllistetään oikeasti aika monta sataa ihmistä? Jos kaikki lopettaisivat tupakoinnin, meni esim AMER'kin kiinni ja montaks henkee siel on töis? Maksamme myös tupakkaveroa, joka askissa ja topassa tupakkaa on verot mukana! (Et se siitä verorahojen käytöstä sairauksiimme, mitä oli tuol aiemmassa tupakka keskustelussa)!
Kaikkee muutakin, mikä ei ny ihan heti tuu mieleeni, mut tulee kyl piakkoin taas. - (sama)
mieleen kirjoitti:
että me tupakoivat työllistetään oikeasti aika monta sataa ihmistä? Jos kaikki lopettaisivat tupakoinnin, meni esim AMER'kin kiinni ja montaks henkee siel on töis? Maksamme myös tupakkaveroa, joka askissa ja topassa tupakkaa on verot mukana! (Et se siitä verorahojen käytöstä sairauksiimme, mitä oli tuol aiemmassa tupakka keskustelussa)!
Kaikkee muutakin, mikä ei ny ihan heti tuu mieleeni, mut tulee kyl piakkoin taas.Tuossa nimittäin juuri sätkää kääriessäni tuli mieleen että tupakkatehtaat tarvitsevat paperia tupakkaan, mistäs paperi muualta kuin paperitehtaalta? No sekin tarvii ensin muotoilla sätkä/tupakka paperiks, joku senkin tekee, näiden tekemiseen tarvitaan koneita. Joku tekee koneita niitä varten. jne. sama myös kotisätkäkoneissa, me työllistämme myös muoviteollisuutta ja mitäs toi metalli tuossa koneessa on? --jostakin sekin tulee ja jonku nekin vääntää ja koneita niihinkin tarvitaan, tupakan sytyttimiin tarvitaan eri koneet ja kaasua, paljon kaasua. Että kuyllä me tupakoitsijat myöskin työllistämme ja aika lailla työllistämmekin. Teidän tupakoimatomien mukaan työllistämme lääkärit ja viranomaisetkin. Palokuntaa myöten, ku oikein tarkaks aletaan mennä. jne jne. (ja tupakoivat tarvitsevat tuhkakuppeja, yleensä ne tehdään lasista, eli eiköhän iittala ja riihimäenlasikin saa osansa tupakoitsijoiden takia ja niiden työntekijät, tietysti muutkin lasi, metalli ja muovi ym tehtaat jotka tekevät tuhkakuppeja, piippuja ym ym..... ME OLEMME TEIDÄN TUPAKOIMATTOMIEN TYÖLLISTÄJIÄ SIIS. heh heh. # # #
- Smoking
(sama) kirjoitti:
Tuossa nimittäin juuri sätkää kääriessäni tuli mieleen että tupakkatehtaat tarvitsevat paperia tupakkaan, mistäs paperi muualta kuin paperitehtaalta? No sekin tarvii ensin muotoilla sätkä/tupakka paperiks, joku senkin tekee, näiden tekemiseen tarvitaan koneita. Joku tekee koneita niitä varten. jne. sama myös kotisätkäkoneissa, me työllistämme myös muoviteollisuutta ja mitäs toi metalli tuossa koneessa on? --jostakin sekin tulee ja jonku nekin vääntää ja koneita niihinkin tarvitaan, tupakan sytyttimiin tarvitaan eri koneet ja kaasua, paljon kaasua. Että kuyllä me tupakoitsijat myöskin työllistämme ja aika lailla työllistämmekin. Teidän tupakoimatomien mukaan työllistämme lääkärit ja viranomaisetkin. Palokuntaa myöten, ku oikein tarkaks aletaan mennä. jne jne. (ja tupakoivat tarvitsevat tuhkakuppeja, yleensä ne tehdään lasista, eli eiköhän iittala ja riihimäenlasikin saa osansa tupakoitsijoiden takia ja niiden työntekijät, tietysti muutkin lasi, metalli ja muovi ym tehtaat jotka tekevät tuhkakuppeja, piippuja ym ym..... ME OLEMME TEIDÄN TUPAKOIMATTOMIEN TYÖLLISTÄJIÄ SIIS. heh heh. # # #
Työllistämme suunnittelijoita jotka suunnittelevat meille tuhkakuppeja, arkkitehtejä jotka suunnittelevat meille tupakkakoppeja, rakennusmiehiä, ilmastointifirmoja, mitä vielä, mietitään. Heh
- niin parvekkeella
ei tarttis toisten kärsiä savuista, liesituuletin, vaikka onkin tehokas, ei vedä kaikkea savua
- Aivopestyt mölyää
Kyllä noita tupakan vastustajia näkyy olevan , hienoine ajatuksineen.
Voi helvetti kun tulis vaikka sota ja tappas tuollaiset narisijat.
Minä kyllä poltan ja en kysele keneltäkään teiltä saanko, minä kun polttelen omassa asunnossani.
Joka ei halua sitä, niin ihan hyvin voikin olla tulematta meille.
Tuollasista tyhjän narisijoista ei minulle ole mitään seuraakaan.
Oli täällä muutama järkeväkin kirjoitus , mutta taisivat sortua noitten puhtaitten jalan alle.
Terrorismia meitä tupakoivia vastaan sitähän se näkyy olevan.
Kyllä aivopesu on onnistunut liika hyvin. - takavuosina
Aivopestyt mölyää kirjoitti:
Minä kyllä poltan ja en kysele keneltäkään teiltä saanko, minä kun polttelen omassa asunnossani.
Oli täällä muutama järkeväkin kirjoitus , mutta taisivat sortua noitten puhtaitten jalan alle.
Kyllä aivopesu on onnistunut liika hyvin.mielisairaalassa töissä ja siellä niitä sauhuttelijoita ainakin piisasi.
Olenkin lukenut että tupakka helpottaisi skitsofreenikoiden oireita. Mitä tästä voimme päätellä...? - elokuviakin joissa
takavuosina kirjoitti:
mielisairaalassa töissä ja siellä niitä sauhuttelijoita ainakin piisasi.
Olenkin lukenut että tupakka helpottaisi skitsofreenikoiden oireita. Mitä tästä voimme päätellä...?skitsofreenikot tykkäävät pukeutua kaikenlaisiin lääkärinpukuihin, kenen puvun sinä vohkit siellä, oliks ylilääkärin vai tavallisen hoitajan?
ps. sun kannattaa äänestää sit Tarjaa, se ei vissiin sauhuttele. :)) Aivopestyt mölyää kirjoitti:
Kyllä aivopesu on onnistunut liika hyvin.mua kans pistää vihaks nuo kitisijät!! Jos parveketupakointi tulis pannaan,niin mä en kyllä kuiteskaa lopettais sitä polttamista siellä.Mulla on sellanen periaate että ku mä olen tän kämpän vuokrannu ja maksan siitä kalliin vuokran niin mä takuulla teen täällä mitä mä ite tahdon!!
On suoranaista liiottelua jo tuo tupakoimattomien ininä.Tänään tämän paikkakunnan lehdessä oli yleisöpalstalla tupakanvastustajan kirjoitus niin mä meinasin pelkästä raivosta repiä koko lehden...://- Ei tarvinnut
elokuviakin joissa kirjoitti:
skitsofreenikot tykkäävät pukeutua kaikenlaisiin lääkärinpukuihin, kenen puvun sinä vohkit siellä, oliks ylilääkärin vai tavallisen hoitajan?
ps. sun kannattaa äänestää sit Tarjaa, se ei vissiin sauhuttele. :))vohkia mitään:))))
- "Menninkäinen"
mii-su kirjoitti:
mua kans pistää vihaks nuo kitisijät!! Jos parveketupakointi tulis pannaan,niin mä en kyllä kuiteskaa lopettais sitä polttamista siellä.Mulla on sellanen periaate että ku mä olen tän kämpän vuokrannu ja maksan siitä kalliin vuokran niin mä takuulla teen täällä mitä mä ite tahdon!!
On suoranaista liiottelua jo tuo tupakoimattomien ininä.Tänään tämän paikkakunnan lehdessä oli yleisöpalstalla tupakanvastustajan kirjoitus niin mä meinasin pelkästä raivosta repiä koko lehden...://et olet alkanut "vähentään" tota käärylettä!
Elä nyt halkee rakas ystävä.Miauu......... "Menninkäinen" kirjoitti:
et olet alkanut "vähentään" tota käärylettä!
Elä nyt halkee rakas ystävä.Miauu.........vähentänyt..:) ehkä siks oonkin tavallista kiukkusempi...;) toisaalta en hyväksy että ihan kaikkea tarvii moralisoida vaikka ei itse käyttäiskään kyseistä nautintoainetta...paheensa kullakin...
enkä mä vielä halkee..ei vielä ainaskaan tänään..miau vaan itelles...;))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725