aikuinen mies äidin helmoissa

siviä

Heippa
Aikoihin on eletty jos aikuiset tenavat asuu koton aikaansa kutakin! omaa elämää myös vahhemille tietysti turvallista asua kotona

60

2694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aune

      Tuohan on mukavaa! Ennen saattoi asua perheessä pojan lisäksi mummu, pappa ja muita sukulaisia. Tuttu ympäristö, hyväksi tunnetut kuviot. Mitä sitä mihinkään muuttamaan. Jos on huolta, osaako poika esim. pestä pyykkiä, tiskata tms. voihan sitä opettaa!

      • sillä tavalla

        Niin maalla, ja siihen aikaan kaikki osallistuivat talon töihin, eikä kukaan ollut turhana elättinä. Kaupunkiyhteiskunta on erilainen, ja tuo systeemi ei enää toimi.


      • kanssanne

        Miksi kaikkien pitäisi toimia samalla lailla? Jos aikuinen poika ja tämän vanhemmat ei halua, ett tämä lähtee maailmalle, niin en näe mitään syytä niin tehdä. Miksi kaikki halutaan tasapäistää jonkun hullun idean mukaan! Ihan sama juttu kun jos pakotettaisiin viemään kaikki lapset tarhaan tietyn ikäisinä tai kaikki yli 60 laitoksiin. Ajatelkaa itse omilla aivoillanne! Tuollaista massa-huuhaata kukaan kestä! Tää koko massahysteria peräkammarin pojista on jonkun lehtinaisen lentävälause, jota kaikki nyt apinoi.


      • Anonyymi
        sillä tavalla kirjoitti:

        Niin maalla, ja siihen aikaan kaikki osallistuivat talon töihin, eikä kukaan ollut turhana elättinä. Kaupunkiyhteiskunta on erilainen, ja tuo systeemi ei enää toimi.

        Ihan tavallista esim Espanjassa, kaupungeissakin


      • Anonyymi
        sillä tavalla kirjoitti:

        Niin maalla, ja siihen aikaan kaikki osallistuivat talon töihin, eikä kukaan ollut turhana elättinä. Kaupunkiyhteiskunta on erilainen, ja tuo systeemi ei enää toimi.

        Maalainen aikuinen vauva vässyköi
        entiseen malliin mammelin helmoissa.
        Lehmiä tai sikoja ei näy missään. Loisimen kiinnostaa, vaimo ei.


      • Anonyymi
        kanssanne kirjoitti:

        Miksi kaikkien pitäisi toimia samalla lailla? Jos aikuinen poika ja tämän vanhemmat ei halua, ett tämä lähtee maailmalle, niin en näe mitään syytä niin tehdä. Miksi kaikki halutaan tasapäistää jonkun hullun idean mukaan! Ihan sama juttu kun jos pakotettaisiin viemään kaikki lapset tarhaan tietyn ikäisinä tai kaikki yli 60 laitoksiin. Ajatelkaa itse omilla aivoillanne! Tuollaista massa-huuhaata kukaan kestä! Tää koko massahysteria peräkammarin pojista on jonkun lehtinaisen lentävälause, jota kaikki nyt apinoi.

        Tiedän monta tapausta kun aikuinen lapsi on joutunut muuttamaan lapsuuden kotiinsa koska vanhemmat ovat sairaista ja jonkun on katsottava perään. Joten kaikilla asioilla on syynsä , ja kukin elää,omaa elämäänsä .


      • Anonyymi
        sillä tavalla kirjoitti:

        Niin maalla, ja siihen aikaan kaikki osallistuivat talon töihin, eikä kukaan ollut turhana elättinä. Kaupunkiyhteiskunta on erilainen, ja tuo systeemi ei enää toimi.

        Kaupungeissa vanhan äitin helmoissa loisivat 40 miehet ovat yleensä aivonsa juoneita vajakkeja.


      • Anonyymi
        kanssanne kirjoitti:

        Miksi kaikkien pitäisi toimia samalla lailla? Jos aikuinen poika ja tämän vanhemmat ei halua, ett tämä lähtee maailmalle, niin en näe mitään syytä niin tehdä. Miksi kaikki halutaan tasapäistää jonkun hullun idean mukaan! Ihan sama juttu kun jos pakotettaisiin viemään kaikki lapset tarhaan tietyn ikäisinä tai kaikki yli 60 laitoksiin. Ajatelkaa itse omilla aivoillanne! Tuollaista massa-huuhaata kukaan kestä! Tää koko massahysteria peräkammarin pojista on jonkun lehtinaisen lentävälause, jota kaikki nyt apinoi.

        Miksi ihmeessä yli 60-vuotiaat laitettaisiin laitoksiin? Sieltäkö käsin he kävisivät töissä? Taidat olla tynnyrissä, kun et tiedä, mikä on virallinen eläkeikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen aikuinen vauva vässyköi
        entiseen malliin mammelin helmoissa.
        Lehmiä tai sikoja ei näy missään. Loisimen kiinnostaa, vaimo ei.

        Aikuislapsi jää äitinsä nurkkiin.
        Äiti kuorii perunat aikuiselle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen aikuinen vauva vässyköi
        entiseen malliin mammelin helmoissa.
        Lehmiä tai sikoja ei näy missään. Loisimen kiinnostaa, vaimo ei.

        Noh noh. Saahan aikuinen mies tehdä mitä haluaa.

        t. yksiöjankuttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä yli 60-vuotiaat laitettaisiin laitoksiin? Sieltäkö käsin he kävisivät töissä? Taidat olla tynnyrissä, kun et tiedä, mikä on virallinen eläkeikä.

        Nykyään töitä tekevät jo yli 70v kun nämä mammanpojat eivät pysty töitä tekemään.
        Suomen työvoimapula johtuukin suurelta osin mammanpoikien avuttomuudesta.
        Äiti pesee pyykit, poika yli 50v


      • Anonyymi
        kanssanne kirjoitti:

        Miksi kaikkien pitäisi toimia samalla lailla? Jos aikuinen poika ja tämän vanhemmat ei halua, ett tämä lähtee maailmalle, niin en näe mitään syytä niin tehdä. Miksi kaikki halutaan tasapäistää jonkun hullun idean mukaan! Ihan sama juttu kun jos pakotettaisiin viemään kaikki lapset tarhaan tietyn ikäisinä tai kaikki yli 60 laitoksiin. Ajatelkaa itse omilla aivoillanne! Tuollaista massa-huuhaata kukaan kestä! Tää koko massahysteria peräkammarin pojista on jonkun lehtinaisen lentävälause, jota kaikki nyt apinoi.

        Ihan niin kukin saa elää ilman taivastelua ja silmien pyörittelyjä.
        Jos ei pyytele elatuksensa apua näiltä taivastelijoilta niin ei pitäis olla mitään aihetta ihmettelyyn .
        Itsestäni olisi mukabäva jos voisin asua vaikka samalla tontilla pojan perheen läheisyydessä joskin omissa taloissaan kumpikin.
        Mutta nykyään ei enää ole sellaista systeemiä .
        Kiva kun heitä aina joskus tapaa kumminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen aikuinen vauva vässyköi
        entiseen malliin mammelin helmoissa.
        Lehmiä tai sikoja ei näy missään. Loisimen kiinnostaa, vaimo ei.

        Entäs jos aikuiset lapset auttavat sairauksien vuoksi vanhempiaan. Kas kun eivät ole mitenkään velvollisia selittelemään ihmisille syitä miksi asuvat lapsuuden kodissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos aikuiset lapset auttavat sairauksien vuoksi vanhempiaan. Kas kun eivät ole mitenkään velvollisia selittelemään ihmisille syitä miksi asuvat lapsuuden kodissaan

        Äiti auttelee päästään sairasta aikuista poikaansa, vässykkää.

        niin se vaan on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos aikuiset lapset auttavat sairauksien vuoksi vanhempiaan. Kas kun eivät ole mitenkään velvollisia selittelemään ihmisille syitä miksi asuvat lapsuuden kodissaan

        Äiti auttelee päästään sairasta aikuista poikaansa, vässykkää.

        niin se vaan on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen aikuinen vauva vässyköi
        entiseen malliin mammelin helmoissa.
        Lehmiä tai sikoja ei näy missään. Loisimen kiinnostaa, vaimo ei.

        Olishan se mukavaa jos yksi lapsi asuis kotona kun tilaa on kahdessa kerroksessa .
        Mutta kun kaikki lapset ovat perheellisiä niin ovat omillaan


    • Nilsiän poeka

      assuu kotona. Mikä sen mukavampoo on kaekille osapuolille. Elekee hyvät naeset ja miehet oloko nuin hättääsii sen kottoolähön kans.

      • peräisin jonkun

        journalistin kynästä. Nyt on se on sitten saanut joukkohysterian piirteet. Ei siitä kauan ole, kun suurperheet asuivat saman katon alla. Joku väitti sen olleen kivikaudella: ehkäpä silloin, mutta todellisuudessa vielä 1950-luvullakin oli maalaispaikoissa anopit ja minijät saman katon alla. En sano, että se on hyvä, mutta jos oma poika haluaa asua kotona, niin ei siinä nyt niin kummallista ole. Eipäs puhuta vanhapiika tyttäristä, jotka asuvat myös kotona?


      • Anonyymi
        peräisin jonkun kirjoitti:

        journalistin kynästä. Nyt on se on sitten saanut joukkohysterian piirteet. Ei siitä kauan ole, kun suurperheet asuivat saman katon alla. Joku väitti sen olleen kivikaudella: ehkäpä silloin, mutta todellisuudessa vielä 1950-luvullakin oli maalaispaikoissa anopit ja minijät saman katon alla. En sano, että se on hyvä, mutta jos oma poika haluaa asua kotona, niin ei siinä nyt niin kummallista ole. Eipäs puhuta vanhapiika tyttäristä, jotka asuvat myös kotona?

        0nko kukaan koskaan kuullut isänsä lahkeessa loisivasta aikuisesta naisesta?
        Ei varmaan ole.
        Nämä vässykät ovat aina miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0nko kukaan koskaan kuullut isänsä lahkeessa loisivasta aikuisesta naisesta?
        Ei varmaan ole.
        Nämä vässykät ovat aina miehiä.

        Onhan näitä naisiakin, kehitysvammaiset asuvat kotisilla useinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä naisiakin, kehitysvammaiset asuvat kotisilla useinkin.

        Sinänsä väärin kehitysvammaista lasta kohtaan, ettei häntä opeteta itsenäiseen elämiseen. Lapsi kuitenkin elää pidempään kuin vanhempansa, joten vanhemmista irtautuminen pitäisi tapahtua hyvissä ajoin. Keski-ikäinen kehitysvammainen ei enää sopeudu uusiin olosuhteisiin, mutta mitäs se enää vanhempia liikuttaa, kun ovat mullan alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä väärin kehitysvammaista lasta kohtaan, ettei häntä opeteta itsenäiseen elämiseen. Lapsi kuitenkin elää pidempään kuin vanhempansa, joten vanhemmista irtautuminen pitäisi tapahtua hyvissä ajoin. Keski-ikäinen kehitysvammainen ei enää sopeudu uusiin olosuhteisiin, mutta mitäs se enää vanhempia liikuttaa, kun ovat mullan alla.

        Se nyt riippuu vammasta, jos on pyörätuolissa ja ei kunnolla osaa edes puhua, niin oma vanhempi on parempi hoitaja, kun laitos ja oma hoitaja saa omaishoidontukea hoitoon, tai jos vanhempi on työelämässä, niin henkilökohtainen avustaja hoitaa työajat.
        Yhteiskunta säästää sievoisen summan, kun joku muu hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä väärin kehitysvammaista lasta kohtaan, ettei häntä opeteta itsenäiseen elämiseen. Lapsi kuitenkin elää pidempään kuin vanhempansa, joten vanhemmista irtautuminen pitäisi tapahtua hyvissä ajoin. Keski-ikäinen kehitysvammainen ei enää sopeudu uusiin olosuhteisiin, mutta mitäs se enää vanhempia liikuttaa, kun ovat mullan alla.

        Moni monivammainen kuolee enne vanhempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä naisiakin, kehitysvammaiset asuvat kotisilla useinkin.

        Kehitysvammaisuus on eri asia kuin aikuisen miehen vanhan äidin hyväksikäyttö ja loisiminen.

        parisuhteeseen kelpaamaton nysväke, yleensä työtön 40 mies pyörii äitinsä nurkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvammaisuus on eri asia kuin aikuisen miehen vanhan äidin hyväksikäyttö ja loisiminen.

        parisuhteeseen kelpaamaton nysväke, yleensä työtön 40 mies pyörii äitinsä nurkissa.

        No tuossa tapauksessa asumismuoto koituu vahingoksi enemmän pojalle, kuin hänen äidilleen, ymmärräthän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä naisiakin, kehitysvammaiset asuvat kotisilla useinkin.

        Kehitysvammainen on hieman eri asia kuin
        heteromies. Kaappihomot asuvat yksin/äitillä.
        Homo tietenkin selittelee, en saa mitään.
        Kukaan ei koskaan ole havainnut yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä väärin kehitysvammaista lasta kohtaan, ettei häntä opeteta itsenäiseen elämiseen. Lapsi kuitenkin elää pidempään kuin vanhempansa, joten vanhemmista irtautuminen pitäisi tapahtua hyvissä ajoin. Keski-ikäinen kehitysvammainen ei enää sopeudu uusiin olosuhteisiin, mutta mitäs se enää vanhempia liikuttaa, kun ovat mullan alla.

        Joku vamma täytyy olla, jos virtsaa housuun 40 vielä äitinsa mekossa nurkkiin paskomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt riippuu vammasta, jos on pyörätuolissa ja ei kunnolla osaa edes puhua, niin oma vanhempi on parempi hoitaja, kun laitos ja oma hoitaja saa omaishoidontukea hoitoon, tai jos vanhempi on työelämässä, niin henkilökohtainen avustaja hoitaa työajat.
        Yhteiskunta säästää sievoisen summan, kun joku muu hoitaa.

        Vamma on itse aiheutettu, kymmenien vuosien viinaläträys syö aivot.
        Äiti pyyhkii aikuisen poikansa perseen ja kuorii perunat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä naisiakin, kehitysvammaiset asuvat kotisilla useinkin.

        Voihan aikuinen mieskin olla vajakki.
        Äitillä loisiva 40 mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0nko kukaan koskaan kuullut isänsä lahkeessa loisivasta aikuisesta naisesta?
        Ei varmaan ole.
        Nämä vässykät ovat aina miehiä.

        Ja jokainen päättää omasta elämästään itse, kaikkeen on syynsä , joten ei siinä mitään irvimistä tarvita ulkopuolisilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvammainen on hieman eri asia kuin
        heteromies. Kaappihomot asuvat yksin/äitillä.
        Homo tietenkin selittelee, en saa mitään.
        Kukaan ei koskaan ole havainnut yritystä.

        Mitä siihen jonotkin vedit mukaan, että pitää olla niin homofoobikon että mainitaan se joka paikassa . Anna muiden elää ja elä omaa elämääsi


      • Anonyymi

        Niihä se on, junttilan kuuluukin loisia
        mamin helmoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa tapauksessa asumismuoto koituu vahingoksi enemmän pojalle, kuin hänen äidilleen, ymmärräthän?

        Ei en ymmärrä. Tulee juotua vähemmin.
        Äiti suuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni monivammainen kuolee enne vanhempiaan.

        Esim. autistinen on terve ja normaali fyysisesti, mutta vanhemmat eivät salli itsenäistyä, koska saavat omaishoidon tuen ja aikuisen autistin eläkkeestä mukavan siivun. Minusta itsekästä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jokainen päättää omasta elämästään itse, kaikkeen on syynsä , joten ei siinä mitään irvimistä tarvita ulkopuolisilta

        Kuka on irvinyt?
        Asia vain todetaan kuten se on.

        t. äitin helmoissa loisivia aikuinen mies 50+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jokainen päättää omasta elämästään itse, kaikkeen on syynsä , joten ei siinä mitään irvimistä tarvita ulkopuolisilta

        No ei varmasti, kukaan täysjärkinen nainen kiinnostu äitinsä helmoissa loisivasta pellestä.
        🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä väärin kehitysvammaista lasta kohtaan, ettei häntä opeteta itsenäiseen elämiseen. Lapsi kuitenkin elää pidempään kuin vanhempansa, joten vanhemmista irtautuminen pitäisi tapahtua hyvissä ajoin. Keski-ikäinen kehitysvammainen ei enää sopeudu uusiin olosuhteisiin, mutta mitäs se enää vanhempia liikuttaa, kun ovat mullan alla.

        Kyllähän nykyisin vammaisia yritetään niin itsenäiseen elämään mihin kykenevät joten miksi heistä on aina kirjoitettava.
        Kukaan ei tiedä syitä toisten asumismuotoihin joten miksi tehdä tikusta asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siihen jonotkin vedit mukaan, että pitää olla niin homofoobikon että mainitaan se joka paikassa . Anna muiden elää ja elä omaa elämääsi

        Ihan totta miksi tällä on pakkomielle kirjoittaa homoista , sillä usein juuri homot lähtevät liiankin aikaisin maailmalle ja hommaavat oman asunnon itselleen . Joten turha syytellä homoja tähän asiaan
        Ja mitä se ketään liikuta miten toiset ihmiset asuvat


    • Anonyymi

      Mutta kun äitini tarvitsee apua esim. lumitöihin ja talon kunnossapitoon, atk ongelmiin ym. Äitini on vanha ja talo on vanha. Tarvii kerätä myös polttopuuta. Talo on kaupungissa. Ei se ole hyväksi käyttöä jos vastaavasti auttaa. Nyt olen tietenki omassa kotona etten tartuta koronaa, mutta joka päivä soitan. Ihme kun joka asiaan suhtaudutaan niin hysteerisesti. Kukahan tämän peräkammarinpojankin on keksinyt.

      • Anonyymi

        Kateellisten panettelua tuo peräkammarin pojaksi nimittely.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä vanha äiti asuisi vanhassa omakotitalossa, kun voi asua mukavasti kerrostalossa? Taitaa olla tässäkin takana aikuisen vauvan manipulointi.
        Todellisuudessa vanhus haluaisi jo päästä vähemmällä, hän on sen ansainnut.
        Etkö pelle sitä tajua? Yritä saada jo viimeinkin napanuora poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä vanha äiti asuisi vanhassa omakotitalossa, kun voi asua mukavasti kerrostalossa? Taitaa olla tässäkin takana aikuisen vauvan manipulointi.
        Todellisuudessa vanhus haluaisi jo päästä vähemmällä, hän on sen ansainnut.
        Etkö pelle sitä tajua? Yritä saada jo viimeinkin napanuora poikki.

        Miksi napanuora pitäisi katkaista.Yhdessä asuminen ja perheen pitäminen yhtä,
        antaa kyllä kaikille tyydytystä.
        Moi! Pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi napanuora pitäisi katkaista.Yhdessä asuminen ja perheen pitäminen yhtä,
        antaa kyllä kaikille tyydytystä.
        Moi! Pelle.

        Tyydytys pitää saada jostain muualta kuin omasta äidistä.
        Jospa hankkisit tyttöystävän. Vai eikö kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyydytys pitää saada jostain muualta kuin omasta äidistä.
        Jospa hankkisit tyttöystävän. Vai eikö kiinnosta?

        Et vastannut! EIKÖ KIINNOSTA NAISET?
        hintahtavaa äitillä istuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyydytys pitää saada jostain muualta kuin omasta äidistä.
        Jospa hankkisit tyttöystävän. Vai eikö kiinnosta?

        Ei minua kiinnosta naiset, vaan miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä vanha äiti asuisi vanhassa omakotitalossa, kun voi asua mukavasti kerrostalossa? Taitaa olla tässäkin takana aikuisen vauvan manipulointi.
        Todellisuudessa vanhus haluaisi jo päästä vähemmällä, hän on sen ansainnut.
        Etkö pelle sitä tajua? Yritä saada jo viimeinkin napanuora poikki.

        Voi hyvä Sylvi sentään kaikille on se oma koti kallis vaikka se olis miten huonossa kunnossa joten jos sinulle sopii kerros talo niin ole siellä Eimkai sitä voi tuomita muiden ihmisten elämää mitenkään ja alkaa muuttamaan heitä kerrostaloon .


      • Anonyymi

        Minun vanha äitini myi talonsa minulle ja osti talorahoilla itselleen pienen kaksion kaupungista
        Tämä oli hyvä ratkaisu nyt rempataan talo uuteen uskoon avokin kanssa. Meillä oli avokin kanssa kummallakin omat asunnot ja avokilla oma osake ja minä olin vuokralla , avokki myi omansa ja minä myin perintömetsäni pois , ja näin saimme talon ostettua.
        Äitini tyytyväinen ja vielä aika hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi

        Minun vanha äitini myi talonsa minulle ja osti talorahoilla itselleen pienen kaksion kaupungista
        Tämä oli hyvä ratkaisu nyt rempataan talo uuteen uskoon avokin kanssa. Meillä oli avokin kanssa kummallakin omat asunnot ja avokilla oma osake ja minä olin vuokralla , avokki myi omansa ja minä myin perintömetsäni pois , ja näin saimme talon ostettua.
        Äitini tyytyväinen ja vielä aika hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi

        Minun vanha äitini myi talonsa minulle ja osti talorahoilla itselleen pienen kaksion kaupungista
        Tämä oli hyvä ratkaisu nyt rempataan talo uuteen uskoon avokin kanssa. Meillä oli avokin kanssa kummallakin omat asunnot ja avokilla oma osake ja minä olin vuokralla , avokki myi omansa ja minä myin perintömetsäni pois , ja näin saimme talon ostettua.
        Äitini tyytyväinen ja vielä aika hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi

        Minun vanha äitini myi talonsa minulle ja osti talorahoilla itselleen pienen kaksion kaupungista
        Tämä oli hyvä ratkaisu nyt rempataan talo uuteen uskoon avokin kanssa. Meillä oli avokin kanssa kummallakin omat asunnot ja avokilla oma osake ja minä olin vuokralla , avokki myi omansa ja minä myin perintömetsäni pois , ja näin saimme talon ostettua.
        Äitini tyytyväinen ja vielä aika hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä vanha äiti asuisi vanhassa omakotitalossa, kun voi asua mukavasti kerrostalossa? Taitaa olla tässäkin takana aikuisen vauvan manipulointi.
        Todellisuudessa vanhus haluaisi jo päästä vähemmällä, hän on sen ansainnut.
        Etkö pelle sitä tajua? Yritä saada jo viimeinkin napanuora poikki.

        Kaupungissa yksiössä loisiva aikuislapsi herättäisi liikaa huomiota.

        Paree asua maalla omakotitalossa äitin kanssa Pankkopoikana.


    • Anonyymi

      Elatusmaksut sitä on vanhemmille kuitenkin maksettava vaikka asuukin kotona.
      Ei vanhemmat ilmaiseksi anna aikuisen lapsen kotona asua,siinä jotuu tekemään paljon
      koti töitäkin.Perinnöstäkin joutuu vielä' sisarosuudet maksamaan sisarille.
      Ei tarvitse kadehtia,ei ole helppoa lapsella.
      Heippa!

      • Anonyymi

        Vein roskapussin kun äiti käski. Siinä oli 40 miehen viikon työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein roskapussin kun äiti käski. Siinä oli 40 miehen viikon työt.

        Saitpa liikuntaa,ihan käskystä. Omat roskat? mihinkä veit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein roskapussin kun äiti käski. Siinä oli 40 miehen viikon työt.

        Kyllä olisi äiti voinut roskat viedä lähikaupassa käydessään. Liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein roskapussin kun äiti käski. Siinä oli 40 miehen viikon työt.

        Älä ota yhteyttä TEtoimistoon.
        Ei ole työtä nyt.

        t. Te virkailija


    • Anonyymi

      Usein tehdään kärpäsestä härkänen.

      Nykyisin kun tuntuu olevan niin trendikästä sanoa että meidän Ville-Petteri tai Venla-Valpuri muutti kotoa jo 15 vuotiaana. Ja tästä ollaan vielpä ylpeitä!

      Ja paskat!

      Median rummutus on saanut näyttämään siltä että kaikkien lasten pitäisi sopeutua samaan muottiin ja jos naapurin Ville-Petteri päätti päätti ryhtyä asumaan yhteiskunnan elätiksi asumistuella liian aikaisin, ei se tarkoita että kaikkien muidenkin pitää! Jokainen on yksilö!

      Median paine luo aivan älyttömiä paineita nykyisin nuorille ja heidän vanhemmilleen. Moni nuori opiskelee kotoa käsin vielä reilusti yli parikymppiseksi koska se on järkevää kustannusten kannalta. Etenkin jos koulu sijaitsee samalla paikkakunalla kuin vanhempien asunto.

    • Anonyymi

      Järki hoi nyt kaikille. Mä oon ite aatellu muuttaa äitin taloon asumaan kun äitillä on ikääkin jo yli 80 ja alkaa olla talon pito jo raskasta. Ei mitenkään järkevää näillä energian hinnoilla että äiti asuu yksin 100 neliön omakotitaloo ja mä asun yksin 70 neliön kolmiossa. Tai jos teillä on järkevät perusteet niin kertokaa ihmeessä miks pitäis asua näin leveesti.

      • Anonyymi

        Vaihtakaa asuntoja äitis menee sinne sun kolmioosi palvelujen luokse ja sinä menet sinne maalle omakotitaloon, näin edelleen kummallakin tilaa tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtakaa asuntoja äitis menee sinne sun kolmioosi palvelujen luokse ja sinä menet sinne maalle omakotitaloon, näin edelleen kummallakin tilaa tarpeeksi.

        Silloinhan minä jään yksin.
        Ei käy.

        t. yksiöjankuttaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe