Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä saan hyviä imurointi pelejä.....?

jani_91

Kertokaa mahdollisimman monta ilmaisa imurointi sivuja ja ne pelit pitäis olla ilmaisa,mutta haluun sellasia sivuja tietoon jossa on esim:Diablo,Diablo 2,Medal of Honor..Yms.
Että niinku olis isoja pelejä imuroitavana ja ilmaisa ja kokoversioita!?!?!?!

20

4916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Eikös ole joku sims tai vastaava, jossa leikitään kotia ja säädellään ihmissuhteita? Siinä saatetaan myös imuroida.

      • jani_91

        Siis niitä mitä mun viestissä luki etkä muista vaikka Diablo tai jotain Yms. mutta ilmaisa ja kokoversioita!!!


      • hyrsy
        jani_91 kirjoitti:

        Siis niitä mitä mun viestissä luki etkä muista vaikka Diablo tai jotain Yms. mutta ilmaisa ja kokoversioita!!!

        Jos oot noin epätoivoinen, lataa sen kotisivuilta demo, tai lataa dc , tai jokin semmone ja lataa muilta käyttäjiltä se.


      • joopa joo
        hyrsy kirjoitti:

        Jos oot noin epätoivoinen, lataa sen kotisivuilta demo, tai lataa dc , tai jokin semmone ja lataa muilta käyttäjiltä se.

        tiiätkö hei että jotkut tekee noita pelejä että niitä joku OSTAISI OIKEASTI! Että jos laittomuuksia haluat harrastaa niin opettele keinot itse äläkä kysele muilta :D


    • Sami79

      Menet vaan kauppaan ja ostat ne helvetin pelit KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Jani_91

        Ite oot kusipää ja haistapaska ja tarkoitin imurointia.Sä taidat olla hiukan sekopää sä kuulostat siltä!!!!!!!!!!!!!!


    • häh täh

      Imurointipelejä? En oo kuullutkaan sellaisista.
      Mikä niissä on ideana? Imuroidaan varmaan,
      mutta miten/mitä? Ja onko se pelkkää imurointia?
      Ei kuullosta kauheen mielenkiintoiselta.

    • kihikihi

      Vittu mitä urpoja tääl on!!! Jeps otas vaan kaapista se äiskän vanha imuri...

      • Jani_91

        Hahahahaa...Vittuko naurattaa!!!! Siis Ihan pelejä,Voi vitun tollo etkö tiä mikä on peli se on sellanen joka tehty koodauksella jos et muuta tiä niin kun meet illalla nukkumaan mieti sitä silloin!!!!1 ja Meinaan Imurointi pelejä joita voi imuroida netistä eli kopioida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P E R K E L E! ! ! ! ! ! !


      • ...
        Jani_91 kirjoitti:

        Hahahahaa...Vittuko naurattaa!!!! Siis Ihan pelejä,Voi vitun tollo etkö tiä mikä on peli se on sellanen joka tehty koodauksella jos et muuta tiä niin kun meet illalla nukkumaan mieti sitä silloin!!!!1 ja Meinaan Imurointi pelejä joita voi imuroida netistä eli kopioida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P E R K E L E! ! ! ! ! ! !

        Imurointi peli hyrr hyrr! ihQdaa... haluun heti ekan kopion imurointi pelistä. tai sit voitais leikkii et mää oon imuri ja sä leikit mulla ok?


      • Jani_91
        ... kirjoitti:

        Imurointi peli hyrr hyrr! ihQdaa... haluun heti ekan kopion imurointi pelistä. tai sit voitais leikkii et mää oon imuri ja sä leikit mulla ok?

        Joo sehän sopii mulle mutta se tarkoittaa sitä että:Jos sulla ei vaikka oo jotain pelii,niin imuroit eli haet ja kopioit (sen toinen nimi on se imurointi)jonku pelin jollain ohjelmalla tai netistä suoraan Jne. =) :P Kiss my ass if you are GIRL =)


    • haista paska

      vittu ei varmaaa

      • Ehkä tää autto :D

        Joo tota noin on vähän kummallisia pentuja täällä kirjotelemassa niin pakko nyt vastata,kun kukaan ei oo sua nähtävimmin auttanu: Diablo 2 maksaa kaupassa 7e järkevämpi vaan sieltä ostaa koska cd keytä et mistään löydä,mutta esim Wonderland online on vähän saman tyyppinen ja ihan ilmainen koko versio täs ois siihen linkki: http://wl.igg.com/ on myös paljon muita hyviä jos haluut ns"pimeempiä " ja enenmän diablo 2 maista niin tää vois sopii : http://knightonlineworld.gamersfirst.com/forgotten_frontiers/index.php tommosia ko medal of honor niin löytää ihan vaa jonnewebistä ja tälläsistä : http://www.jonneweb.net/pelit/file/1978/medal-of-honor:-airborne/ tossa ois medal of honor airboune :D


    • gsgssggsghklfvöoizzt

      pirate bay ja muita esim brother soft ja muuta

      • vppi

        Finvip.org


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Mee kuule myymään ittees kadunkulmaan ja sit kun oot saanu tarpeeks rahaa ( v. 2125) meet ostaan ne vitun pelit! Vitun n00b!!!!!

    • imurointipeli
    • sotapeli

      sherwood on ainakin hyvä ja rune

    • LOLOL

      ei vittu rune ja sherwood

    • iivo55

      ja sä ajettelit vaan lataa pelit netistä mun kamu latas mw2 netist siinä kesti 3 vikkoa kannattaa ostaa levyl ei lagaa niin paljon ja joku taisi mainita wonder land onlinesta itse olen pellannut sitä mutta osta mieluiten levy ja aika laimeita ne imuri vitsit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe