mistä saisi ostaa teleskooppi pampun olen kuullut että virosta saisi jos joku tietää mistä olisin todella kiitollinen tai jos jollain on kyseinen kapistus ja on valmis luopumann siitä niin laitakaa postia p.s raha ei ole este.
pamppu
2
1014
Vastaukset
- Andy
Teleskooppipamppu on teräaselain tarkoittama vaarallinen teräase. Sen hallussapito yleisellä paikalla ilman hyväksyttävää syytä (itsepuolustus ei käy), kauppa ja KAUPALLINEN maahantuonti ovat rangaistavia tekoja. Ainoat keinot saada moinen laillisesti ovat saada se lahjana tai tuoda itse esim. Virosta. Voisin suositella jälkimmäistä tapaa. Tallinnan tori lienee hyvä paikka aloittaa etsinnät. Varaa rahaa 50-100€.
Minusta haiskahtaa siltä, että tarvitset vehjettä itsepuolustukseen. Jos näin on, niin ÄLÄ lyö sillä ketään päähän. Sillä pilaat loppuelämäsi.- jassu74
Hei!
On totta että Teleskooppipamppuja saa myydä ainoastaan poliisin-, puolustusvoimien
tai rajavartiolaitoksen tilauksiin.
Lakimuutosta odotellaan lokakuun alkuun, jolloin teleskooppipamppuja saanevat
hankkia myös vartioimisliikkeet. jolloin minäkin saan sen hankittua mutta sitä odotellessa aijon tallinnassa käydä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078