Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pestana Palms Madeira

onko tietoa

Onko kukaan ollut Tjäreborgin matkalla Madeiralla majoittuneena Pestana Palms hotelliin? Se on pyöreä rakennus Lidon uimalan vieressä rannalla.

Matkaesitteissä ei mainita mitään merinäköalasta, ei edes lisämaksullisena. Matkatoimistossa virkailija oli kuitenkin sitä mieltä, että joka huoneistosta on näköala merelle. Voiko tähän luottaa?

On nimittäin tärkeä juttu meille, että meri näkyy, tuoksuu ja loiske kuuluu.

3

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palms

      Olen ollut Palmsissa kolme kertaa, joten tuttu on. Tosin Finnmatkojen matkalla. Kaikissa huoneissa on merinäköala. Hotellihan on muodaltaan pyöreä, mikä selittää marinäköalan kaikille huoneistoille. Hotellissa on erittäin ystävällinen henkilökunta. Aamiainen on aivan mahtava. Aamiainen kuuluu ainakin Finnmatkoilla huoneen hintaan. Päärakennuksessa on vastaanotto, kirjasto, teehuone, baari, kuntosali ja sauna.
      Iltaisin siellä on musiikkia.
      Hotellilta alkaa kiva rantabulevardi, mikä johtaa jopulta tunnelin läpi eteenpäin pieneen kahvilaan.
      Palms on erittäin hyvä valinta. Loiske kuuluu hyvin.

      • tiedosta

        Kiitoksia tiedosta! Lähdemme maaliskuussa Funchaliin viidettä kertaa. Aiemmin olemme majoittuneet Regency Cliff-hotellissa.
        Nyt haluamme kuitenkin huoneistohotelliin.
        Jään odottelemaan levadapolkuja ja sitä meren loisketta...


      • Palms
        tiedosta kirjoitti:

        Kiitoksia tiedosta! Lähdemme maaliskuussa Funchaliin viidettä kertaa. Aiemmin olemme majoittuneet Regency Cliff-hotellissa.
        Nyt haluamme kuitenkin huoneistohotelliin.
        Jään odottelemaan levadapolkuja ja sitä meren loisketta...

        Itse olen ollut myös kerran Regency Cliffissä. Palmsissa on todellakin pieni keittonurkkaus, jos haluat itse tehdä jotain. Jos matkasi ajoittuu sopivasti, niin saatat nähdä karnevaalit. Ne on siinä helmi-maaliskuun vaihteessa.
        Palmsin lähellä on LidoMar niminen ravintola, jossa on hyvää kalaruokaa. Viimeksi se oli auki myös päivällä, joten terassillakin voi syödä auringonpaisteessa päivällä. Ja kuunnella meren kohinaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe