baarit

hyvät sellaiset

Mitkä ovat mielestänne Kuopion parhaat baarit?? :) utelen, koska olen muuttamassa sinne piakkoin ;)

23

5210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaakseni

Karhunpesä oli petosella aikonaan must-paikka, lieköhän enää toiminnassa ;)

• on se vieläkin

nykyään tosin pitää varustautua luotiliiveillä tms. jos aikoo selviytyä ulkopaikkakuntalaisena ehjänä illasta.

• nimi

Diva! paras paikka, tietenkin riippuu vähän että minkä ikäinen olet, että voiko sitä suositella. Suurinosa siellä on 18-22-vuotiaita..

• baarit

kaikki ovat huonoja.. lattiat paskassa, siivotaan vissiin vain kerran viikossa -viinaa ja lasinsiruja limaisella lattialla -tanssi tai kävele siinä. Musiikilla yritetään miellyttää kaikkia, koska erikoistuminen ei kannata -> kukaan ei tykkää. Kaikki ovat baareissa aina ihan lärvit.. on jotenki "coolia" olla ihan kännissä. Lähdetään juhlimaan = mennää vetää lärvit..!!? säälittävä pikkukaupunki keskellä korpea! Jos ehdit vielä valita, niin älä erehdy tänne tulemaan!

• paras on

kyllä tuolla divassa yleensä hyvä meininki on...

• bilehile

ihan tuli mieleeen semmonen juttu luettuani sinun viestisi, että oletko itse harkinnut kaupungin vaihtoa, koska mielipiteesi on no miten sen nyt sanois aikasta negatiivinen!! Kyllä kuopiosta hyviä menomestoja löytyy, jos itse niin haluaa...lasinsirut ja humalaiset kuuluu kai baariin kuin baariin...ei kannata käydä jos niitä ei jaksa kattella!

• baariin kuin baariin
        bilehile kirjoitti:

ihan tuli mieleeen semmonen juttu luettuani sinun viestisi, että oletko itse harkinnut kaupungin vaihtoa, koska mielipiteesi on no miten sen nyt sanois aikasta negatiivinen!! Kyllä kuopiosta hyviä menomestoja löytyy, jos itse niin haluaa...lasinsirut ja humalaiset kuuluu kai baariin kuin baariin...ei kannata käydä jos niitä ei jaksa kattella!

esim studio 51ssä pesevät lattioita illan aikana -> siellä VOI kävellä ja VOI tanssia, toisin kuin kuopion räkälöissä. Miksei täälläkin muka voida siivota??! Vai pitääkö siirtyä muovisiin nokkamukeihin..

• aikas
        paras on kirjoitti:

kyllä tuolla divassa yleensä hyvä meininki on...

huisia on! just tulin sieltä kotia.
        Erinomainen meininki!

• too joo

Suosittelen Pannuhuonetta. Aivan loistava tunnelma ja kesällä yks Kuopion parhaista terasseista.

• HlPs

Puikkari on paras paikka, hienoin baari koko kaupungissa!

• joo

...mutta ei siellä käy ketään!

• Reino Rapa

...ovat Kuopion ainoita baareja, joihin on jono ovella vuoden jokaikisenä lauantai-iltana. Muissakin käy porukkaa, mutta nämä taitavat olla ainakin tämän mittapuun mukaan suosituimpia paikkoja.

• on vielä

..ihan hemmetin paljon isompi jono lauantaisin. Pari kertaa on tullut paleltua yli tunti!

• Hyssykkä
        on vielä kirjoitti:

..ihan hemmetin paljon isompi jono lauantaisin. Pari kertaa on tullut paleltua yli tunti!

Kyllä huomaa viesteistä minkä ikäistä porukka täällä suurinpiirtein on! Diva, puikkari...huh huh...Nooh, kyllähän ne voi ihan kivoja paikkoja olla jos on juuri 18 täyttänyt ja tykkää lihatiskeistä.

Itse kallistun gigglinin ja apteekkarin puolelle, myös petosen cotton club on ihan jees (parempi oli areenan aikaan) Gigglinissä on ainut vaan aika kalliit hinnat, mutta ihan mahtava meininki, porukkaa riittää, mutta tilaa kuitenkin löytyy, toisin kuin apteekkarissa, viihtyisä paikka, mutta tahtoo olla aina niin täynnä että olo on kuin sillit purkissa=/

Siivoamisesta joku mainitsi, kyllä baarit siivotaan joka aamu, ehkäpä et tullut ajatelleeksi, että kun joka asiasta säästetään, niin myös siivoamisesta, ei ole aikaa eikä rahaa laittaa siivoojia pitkin iltaa luuttuamaan...Ja voihan olla että te nuoret (divan ja puikkarin porukka) ette osaa pitää niitä tuoppeja/laseja käsissänne, vaan ne ottaa aina multalähestymää jossain vaiheessa! En ole nimittäin samaa ongelmaa huomannut gigglissä ja apteekkarissa.

• kikkelissä
        Hyssykkä kirjoitti:

Kyllä huomaa viesteistä minkä ikäistä porukka täällä suurinpiirtein on! Diva, puikkari...huh huh...Nooh, kyllähän ne voi ihan kivoja paikkoja olla jos on juuri 18 täyttänyt ja tykkää lihatiskeistä.

Itse kallistun gigglinin ja apteekkarin puolelle, myös petosen cotton club on ihan jees (parempi oli areenan aikaan) Gigglinissä on ainut vaan aika kalliit hinnat, mutta ihan mahtava meininki, porukkaa riittää, mutta tilaa kuitenkin löytyy, toisin kuin apteekkarissa, viihtyisä paikka, mutta tahtoo olla aina niin täynnä että olo on kuin sillit purkissa=/

Siivoamisesta joku mainitsi, kyllä baarit siivotaan joka aamu, ehkäpä et tullut ajatelleeksi, että kun joka asiasta säästetään, niin myös siivoamisesta, ei ole aikaa eikä rahaa laittaa siivoojia pitkin iltaa luuttuamaan...Ja voihan olla että te nuoret (divan ja puikkarin porukka) ette osaa pitää niitä tuoppeja/laseja käsissänne, vaan ne ottaa aina multalähestymää jossain vaiheessa! En ole nimittäin samaa ongelmaa huomannut gigglissä ja apteekkarissa.

ko. baarissa on eniten tullut juuri oltua, ja siellä ei TODELLAKAAN ole hyvä tanssia (kävellä, seistä..) -ellei mene sisään jo ennen 23:a, jolloin aikaa jää tunti.. Illanmittaan lasia ja paskaa pyörii lattialla niin että kengänpohjissa ropisee. Raah, raah.. kuuluu vaan kun yrittää eteenpäin mennä. Välillä lattia lainehtii viinaa. Ja kyllä siellä olis varaa siivota, ihan varmasti. Muuten ko. paikka on muuten (ikävä kyllä) se ainoa mesta, jossa kuopiossa voi käydä. puikkarissa ei käy juuri kukaan ja Diva täynnä kakaroita -jos ikä siis on yli 22 (muistaakseni ikäraja em. baariin) ei todellakaan enää neljän vuoden kuluttua jaksa katella, kun jotkut harjottelee viinan käyttöä -ja vielä vähemmän, kun ikää on jo 29.. vaikka näyttää se savolaisille olevan vielä silloinkin ihan vierasta touhua..)

• Muualta myös

Itsekin olen Kuopioon muuttamassa keväällä. Tosin Kuopion baarit ovat tulleet tutuiksi. Moni tuossa ketjussa tuntuu mainostavan Divaa. Diva on 20v paikka, jossa suurin osa alle tuon. Mutta jostain syystä silti siellä useimmiten viihdyn, vaikka olenkin 22. Ja kaveriporukkani on kaikki yli 20. K-18 nimimessä baarissa taitaa olla loput alle 20v tyypit.

Mutta jos bänbejä on sattuu olemaan Puikkarissa niin ainaki sillo sinne kannattaa suunnata. Henkka on keskustassa hyvä! Ja Giglin Marlin (tais olla jopa 24 raja).

Tietty riippuu sun iästäs...

• LEIZI

diva on k-18 ja giglin on kans nykyään k-18.. on ollu siitä lähtien kun sedu osti kikkelin.. savo kabaree on kanssa sedun uus baari täällä ja sen ikäraja on k-22

• paskaa

Kyseiset paikat on ihan täysin paskoja,pelkkiä hyppyritukkasia pikkupoikia ja blondattuja kurahaaroja täynnä sitten ulkomaalaiset iskemässä näitä blondeja,jota en kyllä laita ollenkaan pahakseni veisivät vaan kaikki sinne lähi-itään ym. orjavaimoiksi. Sitten se varsinainen asia joko Henkka tai Kuopion ehdoton ykkönen Onni Pub.

• elm

itse en kuopiossa asu mutta Introa voin suositella lämpimästi. Ei ehkä niin menomesta mutta tanssilattia löytyy. Kukaan ei varmasti oksenna päälle, heitä tuopilla tms. eli aika rauhallinen paikka. K-klubi? vai mikä se nyt oli niin on kans ihan kiva. tosin tuntu vähän että aika "sisäpiiri-meininki" tiedä sitten.

• ruoka!
        elm kirjoitti:

itse en kuopiossa asu mutta Introa voin suositella lämpimästi. Ei ehkä niin menomesta mutta tanssilattia löytyy. Kukaan ei varmasti oksenna päälle, heitä tuopilla tms. eli aika rauhallinen paikka. K-klubi? vai mikä se nyt oli niin on kans ihan kiva. tosin tuntu vähän että aika "sisäpiiri-meininki" tiedä sitten.

ja muutenkin mukava paikka

• Hyssykkä
        ruoka! kirjoitti:

ja muutenkin mukava paikka

Kylläkyllä, sillä baarilla varmasti olisikin vara palkata siivoojia, mutta siivousfirmoilla ei ole vara palkata työntekijöitä siivoamaan. Ei se yksi baari niin paljon maksa, että kannattaisi jonkun firman laittaa työtekijöitään yötä myöten töihin, joihin tulee iltalisät, pyhälisät, paskasentyönlisä jne. Kato kun ne asiat ei aina ole niin yksinkertaisia! Kaikkea saa haluta ja toivoa, mutta kaikkea ei saa! Edes rahalla!!

• on keksitty
        Hyssykkä kirjoitti:

Kylläkyllä, sillä baarilla varmasti olisikin vara palkata siivoojia, mutta siivousfirmoilla ei ole vara palkata työntekijöitä siivoamaan. Ei se yksi baari niin paljon maksa, että kannattaisi jonkun firman laittaa työtekijöitään yötä myöten töihin, joihin tulee iltalisät, pyhälisät, paskasentyönlisä jne. Kato kun ne asiat ei aina ole niin yksinkertaisia! Kaikkea saa haluta ja toivoa, mutta kaikkea ei saa! Edes rahalla!!

sillä saa halvalla työvoimaa tuntihommia tekemään. Ja luuletko todella, että ne baarin muut työntekijät saavat "kuukausipalkkaa" parin päivän hommasta. Ei tod. Siivoojan voisi palkata samoilla perusteilla tuntihommiin sinne kuin baarimikot, narikat, lasienkanniskelijat ja muut.. Yksi jobbari siivoushommia tekemään. Yksinkertaista!

• edelliseen
        on keksitty kirjoitti:

sillä saa halvalla työvoimaa tuntihommia tekemään. Ja luuletko todella, että ne baarin muut työntekijät saavat "kuukausipalkkaa" parin päivän hommasta. Ei tod. Siivoojan voisi palkata samoilla perusteilla tuntihommiin sinne kuin baarimikot, narikat, lasienkanniskelijat ja muut.. Yksi jobbari siivoushommia tekemään. Yksinkertaista!

"baareilla" tarkoitin näitä yökerhoja, jotka eivät ole auki joka päivä. Intro ei kuulu niihin sikaloihin, onneksi ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe