mikkelistä?

blö

No niin mikkeliläiset... mä muutin tääne just vähä aikaa sit! Kertokaa jos oon väärääs, kuulin vähä juttuuu et mikkeli on täynnä mustalaisia?? Ja toinen et mikkeli on skinien valtakuntaa??? ja et tääl ei melkeen kukaan kuuntele rappii/hiphoppiii??? Kertokaas nyt joku mulle totuus mun uuden kotikaupunkini tilanteesta!!!

8

1636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plöäö.

Niin ja ruotsalaiset on homoja... ahistavaa yleistystä :D Ite oon asunu täälä elokuusta asti ja enpä nyt sanoisi, että on täynnä manneja. Ja vaikka olisikin, niin tuskin se sun elämää kauheesti koskettaa. ja eiköhän täälä ihmiset kuuntele myös raäppiä/hoppia :D voi luoja.

• edelliseen.

jos yhtään fiksu olet, niin varmaan osaat myös itse ottaa asioista selvää ;)

• ainomieletär
        edelliseen. kirjoitti:

jos yhtään fiksu olet, niin varmaan osaat myös itse ottaa asioista selvää ;)

ei olis varmaan kannattanut muuttaa armaalta kotikonnulta minnekään,jos noin ahdamielinen olet..onko 2000 luvulla olemassa enää tuollaisia???
        kyllä,romaneja asustaa paljon täällä ja ihmiset ovat MUUTENKIN lupsakoita ja mukavia...

• alotin tän äskeisen
        ainomieletär kirjoitti:

ei olis varmaan kannattanut muuttaa armaalta kotikonnulta minnekään,jos noin ahdamielinen olet..onko 2000 luvulla olemassa enää tuollaisia???
        kyllä,romaneja asustaa paljon täällä ja ihmiset ovat MUUTENKIN lupsakoita ja mukavia...

en tarkoittanut ihan noin pahalla ku sain aikasiks... Hieno kaupunki ja rakastan tätä vaik vast elokuus tänne muutin.. Haluun vaan sopeutua ja löytää ystävien! en todelläkaa haastaa riitaa... tää on must kaunis kaupuki.. lähinnä mietin vain sitä että voinko olla vain itseni ja tykätä hiphop suuntaisesesta musiikista ilman että kimppuuni käydäänn?? uusi kaupunki pelottaa varmasti kaiklkia!!! Mut olen -85 syntynyt tyttö!! Toivon et mutt hyväksytään!!

• Onhan niitä

Kyllä täällä on kaiken sorttista musiikin kuuntelijoita. Samallaisia ihmisiä/rotuja, kuin muissakin kaupungeissa. Ei sua kukaan tallo, vaikk akuuntelisitkin mitä sattuu. Jos käyt Tornimäellä, niin siellä kyllä on lökäpöksysiä lautailijoita. Niiden luulis kuuntelevan bumbum-jakkia...

Tervetuloa hienoon kaupunkiin ja hyvää elämää!!!

• toivottavasti viihdyt

Onhan täällä mustalaisiakin, mutta mitäs sitten. Rasismia on joskus esiintynyt eli skinejä on ollut, mut ei kai ihan lähiaikoina. Mikkeli on, ikävä kyllä, vähän junttimainen kaupunki, joten turpaansa voi saada, jos on väärässä paikassa väärään aikaan. Joten ei kannata mennä soittelemaan suutansa lauantaiyönä neljän aikaan torin grillijonoon. Toivottavasti viihdyt kaupungissa. On kyl kiva kaupunki

• juttua, kun

mikkelin pojat on mielestäni rauhallisempia kuin muualla... Yleensä kun nostaa nyrkit pystyyn, niin mikkelin miehet ennemminkin sovittelee, kuin selvittää nyrkein.

• metsäläinen!

elekee männä ku siellon niitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe