Käykö kaksonen(m) ja skorpioni(n) yhteen??

skorppari

Miten on, vaikka kaksonen ei osaa sitoutua??

15

6570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gemrix

Tuo kun sanotaan, että kaksonen ei osaa sitoutua, on vain joku astrolooginen "urbaanilegenda", joita pyörii näillä palstoilla.

Tunne ainakin kaksi kaksos-skorpiooni suhdetta, jotka ovat kestäneet läpi elämän. Uskottomia ja uskollisia löytyy joka merkistä. Kaikki riippuu ihmisen kypsyydestä ja rakkauden määrästä. Aurinkomerkeihin liikaa tuijottaminen saattaa jopa häiritä kehittyvää suhdetta.

• skorppari

Mut tämä mies ei halua sitoutua vaikka ollaan tunnettu vuosi mut silti ei halua alkaa seurusteleen, missä syy?

• kaksoen
        skorppari kirjoitti:

Mut tämä mies ei halua sitoutua vaikka ollaan tunnettu vuosi mut silti ei halua alkaa seurusteleen, missä syy?

olen itse seurustellut noin 2 kertaa pidempään...
        Voin kertoa kokemuksesta että olemme sen verran outoja että emme oikein tunne itse itseämme vastauksia. kokeile hänen rakkauttaan...jätä se ja sano että ottaa yhteyttä kun vasta oikeasti sitä tarkoittaa... noin 1h niin puhelimesi soi...
        silloin se vasta tajuaa mitä on menettämässä ja kuinka paljon on valmis tekemään sen eteen...

• ei tunne
        skorppari kirjoitti:

sisimmässään että olet hänelle se oikea.

• 2:nen

Minulla on kokemusta kaksonen-skorpionisuhteesta. Meillä on huumori yhteinen tekijä. Sängyssä menee myös tosi loistavasti(13 vuotta yhdessä). Ei ole kummankaan tarvinnut pettää. Tuo hulvaton menevä skorpparimieheni pitää suhteen toimivana enkä ole kokenut minkäänlaista sitoutumiskammoa. Kyllä se on rakkaus ja toiseen sitoutuminen kiinni muusta kuin horoskooppimerkistä. Pelkkä aurinkomerkki ei kerro mitään, esim. minulla on rapu nouseva merkki ja se tekee minusta kotikissan. Tykkään toki olla seurassasin ja lähteä joskus irrotelemaan, mutta mitään pakkoa ei ole, saattaa mennä kuukausia, että ollaan kotona ja nautitaan olosta, saunotaan, katsotaan elokuvia ja kyhnötetään vieretysten. Tämä on ihanaa arkea, en kaipaa muuta.

• skorp.nainen

Olen skorppiooni nainen 32v ja valtavan rakastunut kaksosmieheen 40v.. Suhteemme on raastava hänen vapauden kaipuunsa, irtiottojensa ja ailahtelevaisuutensa vuoksi.. En aio kuitenkaan luovuttaa..tunnen vahvasti sisimmässäni että hän on minulle oikea ja minä hänelle..Suon hänelle hänen tarvitsemansa vapauden..vaikkakin koen valtavaa kaipuuta ja ikävää hänen peräänsä.. Fyysinen vetovoima toisiimme vetää meidät aina kuitenkin tostemme luo.. Jaksan uskoa, toivoa ja luottaa että saan hänet vielä omakseni..toivoisin sitä hartaimmin elämässäni..Usko sinäkin unelmiisi..ja ota tavoitteeksesi kesyttää myös oma kaksosesi..!Onnea..!

• forget me not

Olen kaksosnainen ja mieheni skorpioni. Meillä on erinomainen suhde, olemme olleet naimisissa neljä vuotta, kaksi lasta. Huumori on samanlainen ja tavoittelemme kaikessa taivaita, emme koskaan saa vähää vain aina hyvää. Suhteemme olisi loistava, aivan loistava, ihana ja uloskin päin täydellinen, ilman minun sähläilyäni. Mieheni ei niistä edes tiedä, mutta olen pettänyt. En todellakaan ole pelännyt sitoutumista, päinvastoin, mutta elän niin tunteella koko ajan ja ajautunut pariin juttuun joita olen jälkeenpäin katunut. Olen päättänyt olla näistä kertomatta, ja kärsiä morkkikset yksin, koska meillä on kuitenkin muuten "täydellistä". Tylsää ei ole koskaan. Rakastammme elämää.
      Skorpioni huolehtii vähän liikaa toisinaan asioista.

• ihmettelen hiukan

miten ajauduit petoksen tielle,jos suhteenne on niin loistava?Toiseksi,varoituksen sana:Älä ikinä kerrokaan hänelle,että olet pettänyt,kärsi se vain omissa nahoissasi.Mahdollisesti haluat jotenkin keventää omaatuntoasi,koska otit asian täällä puheeksi,mutta älä kevennä sitä kertomalla hänelle,sillä skorpionin kosto on ainakin hyvin julma ja pelottava.Kokemusta on tyhmiltä nuoremmilta vuosiltani.

• forget me not
        ihmettelen hiukan kirjoitti:

miten ajauduit petoksen tielle,jos suhteenne on niin loistava?Toiseksi,varoituksen sana:Älä ikinä kerrokaan hänelle,että olet pettänyt,kärsi se vain omissa nahoissasi.Mahdollisesti haluat jotenkin keventää omaatuntoasi,koska otit asian täällä puheeksi,mutta älä kevennä sitä kertomalla hänelle,sillä skorpionin kosto on ainakin hyvin julma ja pelottava.Kokemusta on tyhmiltä nuoremmilta vuosiltani.

liitän tämän tekstini tuolta eräästä keskustelusta..ja kyllä, todellakin yritän keventää hirveää omaa tuntoani, ja tiedän että jos kerron sen miehelleni, tulee ero.
        Mutta tässä siis vielä "selitystä" tuntoihini;
        Koen jatkuvasti omassa suhteessani jonkinlaista epäoikeudenmukaisuutta ja en saa jännitystä miehestäni (skorpioni, jos sillä nyt on merkitystä) Toisein sanoen; saan suunnatonta voimaa ja mielihyvää intohimosta. kai. Mieheni kanssa saan todella "tehdä työtä" jotta kiihotun ja nautin vahvasti.. kun sitten oikeaan aikaan oikeassa paikassa kipinät lyö jonkun kanssa, olen myyty. En kyllä itse ole lähtenyt iskemään ketään, vaan isku on kohdistunut minuun. En myöskään ole sponttanisti hypännyt sänkyyn vaan vasta kun ihastus on syventynyt.
        Uskon oikeasti että en pettäisi, jos mieheni kuuntelisi minua enemmän, koska kerron kyllä AINA avoimesti, mikä minua suhteessamme vaivaa. Jos koen ettei hän kuuntele, olen todella pettynyt. Lopulta yleensä käykin niin, että riitelemme puolen vuoden-vuoden välein niin, että itken koko illan, ja silloin hän vasta herää ja ymmärtää ja siitä seuraa vakava keskustelu ja pystymme yhdessä parantamaan suhdetta ja niistä on todella ollut sitten muutos parempaan.

• ei kyllä
        forget me not kirjoitti:

liitän tämän tekstini tuolta eräästä keskustelusta..ja kyllä, todellakin yritän keventää hirveää omaa tuntoani, ja tiedän että jos kerron sen miehelleni, tulee ero.
        Mutta tässä siis vielä "selitystä" tuntoihini;
        Koen jatkuvasti omassa suhteessani jonkinlaista epäoikeudenmukaisuutta ja en saa jännitystä miehestäni (skorpioni, jos sillä nyt on merkitystä) Toisein sanoen; saan suunnatonta voimaa ja mielihyvää intohimosta. kai. Mieheni kanssa saan todella "tehdä työtä" jotta kiihotun ja nautin vahvasti.. kun sitten oikeaan aikaan oikeassa paikassa kipinät lyö jonkun kanssa, olen myyty. En kyllä itse ole lähtenyt iskemään ketään, vaan isku on kohdistunut minuun. En myöskään ole sponttanisti hypännyt sänkyyn vaan vasta kun ihastus on syventynyt.
        Uskon oikeasti että en pettäisi, jos mieheni kuuntelisi minua enemmän, koska kerron kyllä AINA avoimesti, mikä minua suhteessamme vaivaa. Jos koen ettei hän kuuntele, olen todella pettynyt. Lopulta yleensä käykin niin, että riitelemme puolen vuoden-vuoden välein niin, että itken koko illan, ja silloin hän vasta herää ja ymmärtää ja siitä seuraa vakava keskustelu ja pystymme yhdessä parantamaan suhdetta ja niistä on todella ollut sitten muutos parempaan.

suhdetta ole koskaan parannettu.Saat siitä itsellesi pahan olon hetken huuman takia,eikä ole reilua kumppaniasi kohtaan.Pitäisikö hakea apua esim.pariterapiasta,jos mielestäsi liittonne on sen arvoinen,tai pakata kimpsut vaihtoehtoisesti?Mutta kuten jo aiemmin totesin,älä kerro hänelle,vaikka muuten suhteessa on hyvä olla rehellinen.Hyvä,että itse selvisin hengissä tuollaisesta tapauksesta,miehestä tuli aivan uusia,kauheita piirteitä esiin,vaikka oltiin jo vanha pari.Ja se monta jatkunut syyllisyys pettämisestä ja perheen hajoamisesta vuosia jälkeen.Not worth it.

• forget me not
        ei kyllä kirjoitti:

suhdetta ole koskaan parannettu.Saat siitä itsellesi pahan olon hetken huuman takia,eikä ole reilua kumppaniasi kohtaan.Pitäisikö hakea apua esim.pariterapiasta,jos mielestäsi liittonne on sen arvoinen,tai pakata kimpsut vaihtoehtoisesti?Mutta kuten jo aiemmin totesin,älä kerro hänelle,vaikka muuten suhteessa on hyvä olla rehellinen.Hyvä,että itse selvisin hengissä tuollaisesta tapauksesta,miehestä tuli aivan uusia,kauheita piirteitä esiin,vaikka oltiin jo vanha pari.Ja se monta jatkunut syyllisyys pettämisestä ja perheen hajoamisesta vuosia jälkeen.Not worth it.

Kiitos Sinulle! Klläy olen miettinyt terapiaa, mutta en tiedä kuinka sen miehelle selittäisin..
        Ihan tosissani yritän nyt ja uskon että olen nyt jotain oppinut.. aion kärsiä nämä tuskat yksin.

• forget me not

jatkoa edelliseen; ..ja seksi on hyvää, todella hyvää, kunhan vaan hän saa minut käyntiin, joskus koen vähän tylsistyväni mieheni (skorpionin) kaavamaisuuteen..

• myrkkyä Skorpionille

Vanha viestiketju, mutta pitääpä kommentoida, kun kerran tuli vastaan.

Ohjeistatte tuossa, että pettämisestä ei pitäisi parisuhteessa kertoa, etenkään jos petetty on skorpioni.

Ensinnäkin, yleisesti ottaen, kukin elää tavallaan ja tekee mitä tekee ja kullakin voi olla omat mielipiteensä tästä. Minun mielipiteeni on se, että jokaiselle ihmiselle kuuluu ihan perusoikeuksiin tietää totuus. Totuus, joka vaikuttaa koko elämään. Pettäminen on yksi tällaisista totuuksista. Voit aina kysyä olisitko sinä suhteessa jos tietäisit toisen pettävän? Kokisitko sinä oikeaksi sen, että näin suuri, sinun koko elämäsi suurimpiin valintoihin vaikuttava asia pidettäisiin sinulta salassa vaikka moni muu ihminen sen tietäisikin?

Minusta se ei ole oikein. Jos haluaa saavuttaa oikean yhteyden kumppaniinsa, ei se tuollaisten salaisuuksien takaa onnistu. Ihmisellä on oikeus päättää elämästään ja siitä kenen kanssa sen viettää, totuuden valossa. Suo toisille sama oikeus jonka haluaisit itselläsi pitää.

Toiseksi, voin skorpioninaisena sanoa, että kyllä, skorpioni osaa olla ja on piikikäs ja vaikea. Skorpioni ei kuitenkaan yleensä halua kostaa. Skorpionin voi sen sijaan olla vaikeaa kokea kärsimäänsä vääryttä. Mutta olette ymmärtäneet väärin tämän vääryyden merkityksen. Vaikka pettäminen on paha asia, ei sillä ole mitään tekemistä sen pahuuden kanssa, joka piilee siinä, jos alati totuutta etsivälle ja penkovalle skorpionille ei suoda TOTUUTTA. Puhdasta ja yksinkertaista totuutta, jonka valossa voi tehdä päätöksiä.

Jos siis kunnioitat skorpionia, kerro hänelle aina ja vain totuus. Yksinkertaista, eikö? Skorpioni, joka saa osakseen tämän kaltaista arvostusta, toimii huomattavasti järkevämmin kuin skorpioni, jolta pimitetään asioita. Mikään ei ole enemmän väärin kuin salaaminen ja valehtelu. Ei mikään.

• Kaksori
        myrkkyä Skorpionille kirjoitti:

Vanha viestiketju, mutta pitääpä kommentoida, kun kerran tuli vastaan.

Ohjeistatte tuossa, että pettämisestä ei pitäisi parisuhteessa kertoa, etenkään jos petetty on skorpioni.

Ensinnäkin, yleisesti ottaen, kukin elää tavallaan ja tekee mitä tekee ja kullakin voi olla omat mielipiteensä tästä. Minun mielipiteeni on se, että jokaiselle ihmiselle kuuluu ihan perusoikeuksiin tietää totuus. Totuus, joka vaikuttaa koko elämään. Pettäminen on yksi tällaisista totuuksista. Voit aina kysyä olisitko sinä suhteessa jos tietäisit toisen pettävän? Kokisitko sinä oikeaksi sen, että näin suuri, sinun koko elämäsi suurimpiin valintoihin vaikuttava asia pidettäisiin sinulta salassa vaikka moni muu ihminen sen tietäisikin?

Minusta se ei ole oikein. Jos haluaa saavuttaa oikean yhteyden kumppaniinsa, ei se tuollaisten salaisuuksien takaa onnistu. Ihmisellä on oikeus päättää elämästään ja siitä kenen kanssa sen viettää, totuuden valossa. Suo toisille sama oikeus jonka haluaisit itselläsi pitää.

Toiseksi, voin skorpioninaisena sanoa, että kyllä, skorpioni osaa olla ja on piikikäs ja vaikea. Skorpioni ei kuitenkaan yleensä halua kostaa. Skorpionin voi sen sijaan olla vaikeaa kokea kärsimäänsä vääryttä. Mutta olette ymmärtäneet väärin tämän vääryyden merkityksen. Vaikka pettäminen on paha asia, ei sillä ole mitään tekemistä sen pahuuden kanssa, joka piilee siinä, jos alati totuutta etsivälle ja penkovalle skorpionille ei suoda TOTUUTTA. Puhdasta ja yksinkertaista totuutta, jonka valossa voi tehdä päätöksiä.

Jos siis kunnioitat skorpionia, kerro hänelle aina ja vain totuus. Yksinkertaista, eikö? Skorpioni, joka saa osakseen tämän kaltaista arvostusta, toimii huomattavasti järkevämmin kuin skorpioni, jolta pimitetään asioita. Mikään ei ole enemmän väärin kuin salaaminen ja valehtelu. Ei mikään.

Minun skopu-mieheni on aika vainoharhainen. Niin mustasukkainen, että uskoo omia mielikuvitusjuttujaankin. Minulle on kuulemma tapahtunut asioita, joita ei oikeasti ole. Liikaa mustasukkaisuutta? On sen kyllä myöntänytkin. Tämä vaan rassaa niin ihanaa kanssakäymistä muuten. Jopa niin pitkälle loukkaukset on menneet, että olen jo jalka toisella puolella vahvasti päättämässä suhdetta. Ymmärrän aiheellisuuden, jos asioissa olisi jotakin perää, mutta ei sinnepäinkään. Näitä mustis-ihmisiä löytyy kyllä muistakin merkeistä. Ei siinä ole kiva olla kellään...ei itsellä ja kohteella !

• mikäseon
        Kaksori kirjoitti:

Minun skopu-mieheni on aika vainoharhainen. Niin mustasukkainen, että uskoo omia mielikuvitusjuttujaankin. Minulle on kuulemma tapahtunut asioita, joita ei oikeasti ole. Liikaa mustasukkaisuutta? On sen kyllä myöntänytkin. Tämä vaan rassaa niin ihanaa kanssakäymistä muuten. Jopa niin pitkälle loukkaukset on menneet, että olen jo jalka toisella puolella vahvasti päättämässä suhdetta. Ymmärrän aiheellisuuden, jos asioissa olisi jotakin perää, mutta ei sinnepäinkään. Näitä mustis-ihmisiä löytyy kyllä muistakin merkeistä. Ei siinä ole kiva olla kellään...ei itsellä ja kohteella !

Niin ja on vaatimassa sitä totuutta....ei usko, mitä kerron. Aloittaa samasta aiheesta aina alusta. Kuulostaako teistä tutulta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe