Voisit pikkuhiljaa aloittaa soololevyn tekemistä.Odotan sitä todella.Kaikki kaunis katoaa on osoitus siitä että taitosi ei ole yhtään ruosteessa.Hyvää uutta vuotta sinulle.
EVE
12
1522
Vastaukset
- Ketään.
No eipä näytä ryppynen pappa paljoa kiinnostavan ketään.
- Mansesta nääs!
Kyllä tuntuu Herran kipale Kaikki kaunis katoaa kiinnostavan.ON MM:TAMPEREEN PAIKALLIS RADION LISTALLA (TOIVOTUT)YKKÖSENÄ.OLLUT PITKÄÄN.Ja katsoin jotain koko suomen paikallis radiolistaa soitetut.Oli sieläkin!!!!!!Vaan ei ollut yhtään varsinaista DINGO piisiä/Neumannin kipaletta.Ja kyllä se on niin et hyvä Piisi on hyvä.Oli se kenen tekemä tahansa.Ja kyllä katkeran ja kateellisen ihmisen tunnistaa jo nenän asennosta.se on sääli ,et ihmiset ovat noin pieni sieluisia.ONNEA UUDEN LEVYN TEKOON EVELLE!JA TSEMPPIÄ.
- Salilla näkyy
Eikö Eve ole aika Hyvin säilynyt ROKKARI!Eks se oo jotain yli neljänkymmenen.Käy samalla kuntosalilla.Aika harvinaista kai muusikoiden keskuudessa.Ja on kyllä itseään huomattavasti nuoremman näköinen ja timmissä kunnossa.Ensin mietin et onmpa tutunnäköinen ukko.Ajattelin,et kuka kiekkoilia tuo on kunnes tajusin ,et voi perskatti sehän on itse Eve.Et turhaa löpinää.Komia mies!Kannattais kattoo peiliin arvostelian.Varmaan olet tosi mahtavan näköinen.
- lumi3
Tosta kyllä olen ihan eri mieltä .Jarkko senkun komistuu !!!!
- lupaillut
soololevyä vuoden 2006 aikana?
Tietenkin jos Dingo tosiaan tekee uuden levyn myös tänä vuonna niin saas nähdä...... - kovasti
Kääris Eve hihat ja pistä ne vuosien varrella syntyneet omat biisit levylle meidän fanien iloksi :)
- Kata
Mäkin tykkäsin sun soololevyistä. Vaikka oon vähän nuorempi kimuli, niin ne kolahtaa.
Vähän vaikea niitä on kyllä löytää :(
Pistä jatkossa pelkästään soolomatskua ulos ;)- takinkääntäjä
Takki viuhuu ympäri nopeemmin ku Väyrysellä parhaina aikoina, buahaahaahaahaa........
- Buuhaahahhaaa
takinkääntäjä kirjoitti:
Takki viuhuu ympäri nopeemmin ku Väyrysellä parhaina aikoina, buahaahaahaahaa........
Oisko mennynnä vähän yli...
- eari
Buuhaahahhaaa kirjoitti:
eiks siinä rekkaris on viä ykköne ja ikä oli about 50 tai jotain
- Hämmästynyt1
eari kirjoitti:
eiks siinä rekkaris on viä ykköne ja ikä oli about 50 tai jotain
On se erikoista ,et ihmset näkee jo vaivaa toisten auton rekkareista.Ei taida olla itellä muuta mietittävää kun rekisterikilvet.HUHU HUH...Sinänsä huvittavaa näin even lapsensa kanssa kaupungilla,olivat menossa autoon .Itselle tuli kyllä ensimmäisenä mieleen,et kyl se Dingoilu taitaa kannattaa oli nimit.Suhteellisen HIENO JA varmaan aika tyyris Piili.Ei tullut rekkaria edes vilastua.KATEUS SE IHMISEN ...
- Melkein OLLILA
Buuhaahahhaaa kirjoitti:
Eks ihmisillä ole kaikilla etu,toinen ja sukunimi.Eks Eve saa nimikirjaimiansa käyttää rekkarissaan tai vaikka tatuoida ottaansa.Ihmisen perus oikeus.Nokian OLLILALLA on kato rekkarina ihan vaan OLLILA.Et köyhät kyykkyyn.Olen nähnyt myös rekkarit ÄIT-I,MER-I,IS-I,POR-I.Ja eihän se maksa juuri mitään, jos haluu jotkut,erikois kilvet.Olisko tuhat euroo tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019