Mikä biisi?

sydän sykkii

Sopisi tämän hetkiseen tunnetilaasi? Mikä saa sinut ajattelemaan ihastustasi?

Yö: tie sydämeeni

107

6726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnetilaltaan

ja tyyliltään sopiva, Negativen Still Alive.

• itsekäs sika

mutta kuulostaa hyvältä varmasti.

• hidas...
        itsekäs sika kirjoitti:

mutta kuulostaa hyvältä varmasti.

ja en minäkään tiedä Yön kappaletta nyt just.

• itsekäs sika
        hidas... kirjoitti:

ja en minäkään tiedä Yön kappaletta nyt just.

Mutta Leevi & leavings on romantiikan ykkösnimi. ;)

• vähän
        itsekäs sika kirjoitti:

itsekäs..? ;)

• itsekäs sika
        itsekäs sika kirjoitti:

Varmasti kuiteskaan yhtään huonompi ole. Kaikki on vain makuasiaa.

• itsekäs sika
        vähän kirjoitti:

itsekäs..? ;)

mut kylhän mä niin toivoisin et ois. Itsekäs sika olen.

• kyllä
        itsekäs sika kirjoitti:

yö ei sitten kiinnosta, yhtään, muistan että oon ollu sitä kattoos monta kertaa mutta en vieläkään tiedä muita kappaleita kun Joutsenlaulun, ja Negative on kyllä parempi, mun mielestä.

• itsekäs sika
        kyllä kirjoitti:

yö ei sitten kiinnosta, yhtään, muistan että oon ollu sitä kattoos monta kertaa mutta en vieläkään tiedä muita kappaleita kun Joutsenlaulun, ja Negative on kyllä parempi, mun mielestä.

leevin kappaletta kesken vastaamisen. Ei löytynyt. Olin jo vastauksen kirjottanu kun tajusin että joku saattaa käsittää väärin.

APUA!!!

• hyvä
        itsekäs sika kirjoitti:

leevin kappaletta kesken vastaamisen. Ei löytynyt. Olin jo vastauksen kirjottanu kun tajusin että joku saattaa käsittää väärin.

APUA!!!

tarkotus sulla varmaan on ;)

• itsekäs sika
        itsekäs sika kirjoitti:

APUA!!!

koska se soi radiossa koko ajan.

Yötä ei oo ikinä kuulunu mistään. Ei se voi kovin hyvä olla.

Tämä on ihan hölmä väittely. Ei tästä voi vetää mitään johtopäätöksiä mistä tässä oiken puhutaan.

• en kyllä
        itsekäs sika kirjoitti:

koska se soi radiossa koko ajan.

Yötä ei oo ikinä kuulunu mistään. Ei se voi kovin hyvä olla.

Tämä on ihan hölmä väittely. Ei tästä voi vetää mitään johtopäätöksiä mistä tässä oiken puhutaan.

yritä mitään.. ;)
        enkä ainakaan käytä nimimerkkejä, vaikka sama oonkin..

• Itsekäs sika
        en kyllä kirjoitti:

yritä mitään.. ;)
        enkä ainakaan käytä nimimerkkejä, vaikka sama oonkin..

ei oo varmaan kovin kaukana että tuun hulluksi ihan oikeasti. ;)

• kultanaamio
        itsekäs sika kirjoitti:

täältä http://www.musicomh.com/downloads/050619/knife.htm. Sen jälkeen halusin kuunnella White Town:in Your Womania, mutta CMX:n Kultanaamio räjäytti tajunnan. Sinä joka olet minuun ihastunut, olehan varovainen...

• on muuten
        Itsekäs sika kirjoitti:

ei oo varmaan kovin kaukana että tuun hulluksi ihan oikeasti. ;)

leikki kaukana.. =)

• itsekäs sika
        on muuten kirjoitti:

leikki kaukana.. =)

iteki soittelen. Tein sellasen kappaleen ihastukselleni jota se tuskin tulee kuulemaan. En tiedä onko se ihan kuraa, mut mulla tulee hirveen haikea olo jos kuulen sen vaikka se onkin soitettu pieleen. Siinä on kuiteski sitä Tunnetta.

• itsekäs sika
        itsekäs sika kirjoitti:

oli toive ajattelua mihin sorruin....itsekäs sika olen. Tarkoitin sitä biisiä en ite bändiä.

Ääh....ei tätä voi selittää mitenkään ettei luulla musasnobiksi.

• itsekäs sika
        itsekäs sika kirjoitti:

oli toive ajattelua mihin sorruin....itsekäs sika olen. Tarkoitin sitä biisiä en ite bändiä.

Ääh....ei tätä voi selittää mitenkään ettei luulla musasnobiksi.

toiveajattelua et ne ois yhtä hyviä. Ei mitään muuta.

Voi luoja. Hullu keskustele. Pitäis miettiä kuin naiset ettei tekis ittestään sikaa ;)

• itsekäs sika
        itsekäs sika kirjoitti:

toiveajattelua et ne ois yhtä hyviä. Ei mitään muuta.

Voi luoja. Hullu keskustele. Pitäis miettiä kuin naiset ettei tekis ittestään sikaa ;)

voi minua possu parkaa :(

• itsekäs sika
        itsekäs sika kirjoitti:

iteki soittelen. Tein sellasen kappaleen ihastukselleni jota se tuskin tulee kuulemaan. En tiedä onko se ihan kuraa, mut mulla tulee hirveen haikea olo jos kuulen sen vaikka se onkin soitettu pieleen. Siinä on kuiteski sitä Tunnetta.

epätäydellisyys tekee siitä sen et se on niin haikea ja toden tuntunen. Virheet on juuri niitä oikeita virheitä. Vaikka oma soittoni onkin mun mielestä ihan hirveetä kuraa.

• kiltti possu
        itsekäs sika kirjoitti:

voi minua possu parkaa :(

en tiedä miten mut ymmärrettiin. Yritin olla kiltti possu mikä oikeasti olen. Toivottavasti ymmärrettiin hyvin. Vaihtoehtoja on varmaan sata.

Muuten tämä possu lähtee kinkkutehtaalle. Tai sitten tippuu paskansa sekaan maahan...

• kiltti possu
        kiltti possu kirjoitti:

en tiedä miten mut ymmärrettiin. Yritin olla kiltti possu mikä oikeasti olen. Toivottavasti ymmärrettiin hyvin. Vaihtoehtoja on varmaan sata.

Muuten tämä possu lähtee kinkkutehtaalle. Tai sitten tippuu paskansa sekaan maahan...

olen itsekäs. Yö kuulostaa mukavammalta mun kannaltani. En voi sille mitään.

Kyse ei todellakaan ole mistään paremmuudesta. Ei musiikkia voi laittaa paremmuusjärjestykseen. Ja hyvä niin. Siksi koska mun oma musa ois varmasti siellä ihan häntäpäässä.

Se oli koko jutun pointti.

Anna anteeksi?

• kiltti possu
        kiltti possu kirjoitti:

olen itsekäs. Yö kuulostaa mukavammalta mun kannaltani. En voi sille mitään.

Kyse ei todellakaan ole mistään paremmuudesta. Ei musiikkia voi laittaa paremmuusjärjestykseen. Ja hyvä niin. Siksi koska mun oma musa ois varmasti siellä ihan häntäpäässä.

Se oli koko jutun pointti.

Anna anteeksi?

antaisitko anteeksi?

kuka lienetkin. Ainakin haluaisin tietää ettei tässä ollut mitään muuta kuin omaa sekoamistani ja kuvitteluani takana.

Kuitatkaa pliis joku.

• kultanaamio
        kiltti possu kirjoitti:

antaisitko anteeksi?

kuka lienetkin. Ainakin haluaisin tietää ettei tässä ollut mitään muuta kuin omaa sekoamistani ja kuvitteluani takana.

Kuitatkaa pliis joku.

kuittaan. En jättäisi sinua pulaan :). Olet oikeassa, TUNNETILA on se mikä tekee sen.

• kultanaamio
        kultanaamio kirjoitti:

kuittaan. En jättäisi sinua pulaan :). Olet oikeassa, TUNNETILA on se mikä tekee sen.

..on juuri niitä oikeita virheitä, vaikka koko soitto onkin ihan hirveetä kuraa. Just niin, musiikki ja sinä olet yhtä, kun kylmät väreet kulkee selkärankaa pitkin...

• kiltti karju
        kultanaamio kirjoitti:

täältä http://www.musicomh.com/downloads/050619/knife.htm. Sen jälkeen halusin kuunnella White Town:in Your Womania, mutta CMX:n Kultanaamio räjäytti tajunnan. Sinä joka olet minuun ihastunut, olehan varovainen...

nyt video lähti viimeinkin. Ei meinannu heti lähteä pitkään aikaan...kuva pätkii kuitenkin vaan...ei pyöri kunnolla ollenkaan...jaa...paskaa musaa ainakin on.

Selvä mies. Naisen pitää olla pehmeä ja feminiini. Huomaa heti kyllä eron. En kyl moiseen koskis. Ajatus kuvottaa. Muutaman naisellisen nätin hormoni T tytön oon nähny. En panis kyl sellaistakaan vaikka naisia ei olis ollenkaan.
        En tunne rakkautta heitä kohtaan.

Molemmin puoleinen rakkaus tulee korkeimmilta voimilta. Jos rakastaa niin varmasti sopii yhteen täydellisesti.

Sulle tiedoksi:

Mitään huolta ei ole. Ymmärrän kyllä huolesi. Kaikki on hyvin. Mieti nyt: Tää on liian ihmeellistä päätyäkseen huonosti. Ainaki mun elämä on ollut tosi kummaa.

Kyse on vaan ollut suunnattomasta itsetunto ongelmasta joka on johtunut vain rakkaudettomuudesta. Kai tajuat sen. Ja elämä ei oo mustavalkoista vaikka kaikki siitä yrittää sellasta tehä väkisin vääntämällä koska ovat niin peloissaan.

Rakastaisin sinua vaikka olisit barbienukke. Sitä nukkea en vaihtaisi koskaan vaikka se sulaisi takassa.

Kaikki oli niin yksinkertaista kun kohtasimme ekoja kertoja vuosia sitten. Se on sitä vieläkin, mutta pelkäämme niin paljon ettemme suostu sitä tajuamaan. Tai minä ainakin pelkään.

Itku tuli...

• kiltti karju
        kiltti karju kirjoitti:

nyt video lähti viimeinkin. Ei meinannu heti lähteä pitkään aikaan...kuva pätkii kuitenkin vaan...ei pyöri kunnolla ollenkaan...jaa...paskaa musaa ainakin on.

Selvä mies. Naisen pitää olla pehmeä ja feminiini. Huomaa heti kyllä eron. En kyl moiseen koskis. Ajatus kuvottaa. Muutaman naisellisen nätin hormoni T tytön oon nähny. En panis kyl sellaistakaan vaikka naisia ei olis ollenkaan.

Molemmin puoleinen rakkaus tulee korkeimmilta voimilta. Jos rakastaa niin varmasti sopii yhteen täydellisesti.

Sulle tiedoksi:

Mitään huolta ei ole. Ymmärrän kyllä huolesi. Kaikki on hyvin. Mieti nyt: Tää on liian ihmeellistä päätyäkseen huonosti. Ainaki mun elämä on ollut tosi kummaa.

Kyse on vaan ollut suunnattomasta itsetunto ongelmasta joka on johtunut vain rakkaudettomuudesta. Kai tajuat sen. Ja elämä ei oo mustavalkoista vaikka kaikki siitä yrittää sellasta tehä väkisin vääntämällä koska ovat niin peloissaan.

Rakastaisin sinua vaikka olisit barbienukke. Sitä nukkea en vaihtaisi koskaan vaikka se sulaisi takassa.

Kaikki oli niin yksinkertaista kun kohtasimme ekoja kertoja vuosia sitten. Se on sitä vieläkin, mutta pelkäämme niin paljon ettemme suostu sitä tajuamaan. Tai minä ainakin pelkään.

Itku tuli...

tuli joku spyware varotus tuolta knife saitilta. Paska juttu. Älä tyrkytä mulle moista enää. Tarkotan sitä.

• kiltti karju
        kiltti karju kirjoitti:

tuli joku spyware varotus tuolta knife saitilta. Paska juttu. Älä tyrkytä mulle moista enää. Tarkotan sitä.

Elän kauneudesta. Toi video oli ruma mun mielestä.

Kauneus on katsojan silmissä. En tiedä mitään kauniimpaa kuin jos tästä tulisi totta.

Rumuus on ollut niin ääretöntä, että kauneuskin on satumaista. Kysymys kuuluu: Voivatko sadut olla oikeasti totta?

• kiltti karju
        kiltti karju kirjoitti:

Elän kauneudesta. Toi video oli ruma mun mielestä.

Kauneus on katsojan silmissä. En tiedä mitään kauniimpaa kuin jos tästä tulisi totta.

Rumuus on ollut niin ääretöntä, että kauneuskin on satumaista. Kysymys kuuluu: Voivatko sadut olla oikeasti totta?

äiti käski lopettamaan tän. Pitäis kuulemma elää normaaliakin elämää eikä vain kuvitella. Miten ois?

• kultanaamio
        kiltti karju kirjoitti:

äiti käski lopettamaan tän. Pitäis kuulemma elää normaaliakin elämää eikä vain kuvitella. Miten ois?

..niin käski minunkin äiti ja isoveli valvoo. Mutta kiva kun otit kantaa. Samanlaisia fiiliksiä oli itsellänikin.. mutta kontrasti oli siksi aika mahtava? Hitto, minusta on moneksi. Ei uskoisi että näin naisellinen nainen ja tommonen meteli päässä =)

• Sinulle...
        kultanaamio kirjoitti:

..niin käski minunkin äiti ja isoveli valvoo. Mutta kiva kun otit kantaa. Samanlaisia fiiliksiä oli itsellänikin.. mutta kontrasti oli siksi aika mahtava? Hitto, minusta on moneksi. Ei uskoisi että näin naisellinen nainen ja tommonen meteli päässä =)

tiedän et te naiset ootte aika erinäkösiä. Sinä oot varmasti kaunis kaikinpuolin.

Itsetunto ongelmani on ääretön. Ei ihme että olen ollut pihalla. Ihan vaan sen takia kun naiset on ollu ilkeitä ja mulla on ollut sellanen olo aina että kukaan ei rakasta. Kaikki johtuu ihan vaan siitä. Usko pois.

concerning faith, mitä oli Ennen Kristusta? ;)

• karju
        Sinulle... kirjoitti:

tiedän et te naiset ootte aika erinäkösiä. Sinä oot varmasti kaunis kaikinpuolin.

Itsetunto ongelmani on ääretön. Ei ihme että olen ollut pihalla. Ihan vaan sen takia kun naiset on ollu ilkeitä ja mulla on ollut sellanen olo aina että kukaan ei rakasta. Kaikki johtuu ihan vaan siitä. Usko pois.

heh. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

• tää oli
        kiltti karju kirjoitti:

eihän siitä vielä ole kovin montaa vuotta kun tavattiin?? mutta tosi elämä sopii.

• ei niin kiltti karju
        kiltti karju kirjoitti:

Sulle tiedoksi:

Itku tuli...

tiesin että valehtelen tässä vähän kun kirjoitin. Syyllistyin mustavalkoiluun itsekin.

Dissasin ihan syyttä. Ei vaan oo mun juttu.

Jos naisia ei olis niin kyllä panisin sitten varmaan kauniita hormoni T naisia. Suuhun ja perseeseen.

Jos ei niitäkään olis niin varmaan sitten ihan homoksi alkaisin. Pakko sitä ois johonkin itsensä purkaa.

Nyt riitti pyhimyksen leikkiminen.

• karju
        karju kirjoitti:

heh. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

sun pitää vaan pitää vähän ääntä kun maiskuttelen sua. Muuten luulen ettei musta ole siihenkään. Itsetuntoni on olematon, vaikkei siihen ole mitään syytä. Tytöistä tulee automaattisesti naisia. Miehen pitää suorittaa jotta ei olis poikanen. Se on mun ongelma. Ääretön suoritus.

On kauniita pimpsoja ja sitten vähemmän kauniita. Jennalla on esim. kaunis. Makuasioita.

Yks kasvissyöjä maistu lähes hedelmämehulle. Se piti melkoista ääntä. Sano että ties heti että oon kielimiehiä. Paras seksikokemukseni koska sain jotain aikaan. Olin räkäkännissä valitettavasti.

• Sinulle...
        Sinulle... kirjoitti:

ekalla naisystävälläni oli todella iso klitti. Jotenkin se ällötti. Se maistukin todella pahalle.
        En sitä voinut tehdä oikein selvin päin. Makuja on kuiteskin erilaisia.

Joten jos sulla on sellanen niin vaatii ehkä totuttelua mut tykkään varmasti kyllä olkoon millanen tahansa. Eikai se nyt niin harvinaista ole.

• karju
        ei niin kiltti karju kirjoitti:

tiesin että valehtelen tässä vähän kun kirjoitin. Syyllistyin mustavalkoiluun itsekin.

Jos naisia ei olis niin kyllä panisin sitten varmaan kauniita hormoni T naisia. Suuhun ja perseeseen.

Jos ei niitäkään olis niin varmaan sitten ihan homoksi alkaisin. Pakko sitä ois johonkin itsensä purkaa.

eilen kun laitoin videoista piuhan DVD soittimeen äidin pyynnöstä niin teeveestä tuli sattumoisin huumorisarjan pätkä joka oli pakko kattoa. Charlie Sheen ja Heather Lockhear sängyssä. Heather heitti jonkun vitsin johon Charlie totesi "en minäkään tykkää sinusta". Kaikki nauroivat ja petipuuhia jatkettiin onnellisina.

Tajusin että naisrakkaus illuusion pelkoni on ehkä tämän vuosisadan suurimpia vitsejä. Järjellä ajateltuna siinä ei olekaan mitään järkeä.

Pelkään koska mulla ei lue passissa mitään asiaa varmistavaa. Maailman mustavalkottomuus hämmentää.
        ei ole joko tai. Luin että monille sen tajuaminen on hirveä kriisi. Asia ilmenee yleensä just parinkympin puoltaväliä lähestyessä. Mulle se on varsinkin ollut hirveetä kun oon kaivannu naisia niin paljon. Elämä on ollut vankilaan verrattavaa jo pitkään.

Yhdestä asiasta olen kuitenkin 100% varma koska se on ruumiillinen toiminto. Mulla ei ole mitään peräfiiliksiä. Olen monta kertaa pelännyt että ois ja kokeillut. Heti olen huomannut etten saa siitä mitään. Perseen tähystyksissä olen käynyt ja käyttänyt peräpuikkoja. Tiedän kyllä. Olen ihmetellyt miksi jotkut siitä puhuvat. Mulla ei kait sitten oo mitään eturauhasta. Tai sit se meinaa etten ole sellainen joka tykkää sellasesta yhtään. Oishan se kiva jos tykkäis. Sais paremmin kiihotusta. Mutta en vaan tykkää.

Toista naisystävääni hoonasin takaapäin. Huomasin yllätyksekseni että perseeseen tunkeminen tuntui jotenkin kaukaiselta ajatukselta. Sillä oli karvoja siinä ympärillä. Ajatus yökötti. Kenties väärä nainen. Tai sitten ei vaan tosielämässä nappaa.

Mieti. Voi olla niinkin että olenkin todella heteroa sorttia. Se olisi lähes paradoksaalista kaiken tämän jälkeen. Rehellisyyteni on kaiketi turmioni kuiteskin.

ilmennyt penis fetissini kai johtuu vaan siitä että pidän itseäni munattomana. Tuntematon erotisoidaan. Seksissä pitää olla muna. Mulla on ihan kelpo muna, mutta luulen että kaikki haluaa jotain parrua. Prove me wrong please?

Itsetuntoni nousun myötä fetissikin häviää. Kävinhän naisen tasolla miehisessä itsetunnossani.

En pysty ajattelemaan että käyttäisin munaani seksissä fantasioissani. Tulee hirveä suru vaan etten riitä. Kysyin kerran pantuani 20 minsaa toista naisystävääni että tuntuiko missään?
        Sanoi vaan että täytyy päästä pissalle. Tuli olo ettei musta ollut yhtään mihinkään vaikka tein kaikkeni. Kyllä se varmasti tuntui. Se ei vaan halunnut antaa mulle sitä voittoa. Tietäisipä minkä vääryyden se mulle siinä teki. Ihan oikein tosin mulle. Käytin häntä hyväkseni. Haaveilin vain susta edelleen.

Sen jälkeen ei sitten enää onnistunutkaan. Onko ihme?

Joo kyllä perseen suihkuttaminen suihkussa tuntuu hassulta ja paskalla olo voi olla jopa nautinto kovassa hädässä. Kyllä sen verran refleksiä on.

• karju
        ei niin kiltti karju kirjoitti:

en panis ketään vaan tappaisin itteni.

• Sinulle...
        Sinulle... kirjoitti:

ekalla naisystävälläni oli todella iso klitti. Jotenkin se ällötti. Se maistukin todella pahalle.

Joten jos sulla on sellanen niin vaatii ehkä totuttelua mut tykkään varmasti kyllä olkoon millanen tahansa. Eikai se nyt niin harvinaista ole.

vain homofobiasta. Tykkäsin imeskellä toisen naisystäväni klittiä. ois voinu olla suurempikin.

Eilen ajatus kiihotti todella kun ajattelin isompaa klittiä. Puntissa koveni. Hyvä ettei tullut housuun.
        Oon kai perverssi sit.

Tälle ois ihan hyvä saada selvyys mitä helvettiä tää meinaa.

• helpottunut
        karju kirjoitti:

en panis ketään vaan tappaisin itteni.

en tiedä mitä haluat mun olevan. Mutta tappaisin itseni. Voi olla tänäänkin hyvin lähellä... :(

En sitä kuiteskaan tee. On sit vaan tajuttava ettet välitä. :(

Haluaisin olla sun kanssa vaikka koko seksuaalisuutta ei olis olemassakaan. Se on ihan toissijaista kauneuteen ja tunteisiin verrattuna.
        Niistä minä elän. Kai nyt olet sen jo tajunnut.

• karju
        karju kirjoitti:

sun pitää vaan pitää vähän ääntä kun maiskuttelen sua. Muuten luulen ettei musta ole siihenkään. Itsetuntoni on olematon, vaikkei siihen ole mitään syytä. Tytöistä tulee automaattisesti naisia. Miehen pitää suorittaa jotta ei olis poikanen. Se on mun ongelma. Ääretön suoritus.

On kauniita pimpsoja ja sitten vähemmän kauniita. Jennalla on esim. kaunis. Makuasioita.

Yks kasvissyöjä maistu lähes hedelmämehulle. Se piti melkoista ääntä. Sano että ties heti että oon kielimiehiä. Paras seksikokemukseni koska sain jotain aikaan. Olin räkäkännissä valitettavasti.

Jennalla on kauneimpia mitä oon nähny, koska en ole vielä nähnyt sua. Se on ihan varmasti juuri mun mieleen. Paras mahdollinen. Ole kiltti ja luota.

• Minä
        Sinulle... kirjoitti:

vain homofobiasta. Tykkäsin imeskellä toisen naisystäväni klittiä. ois voinu olla suurempikin.

Eilen ajatus kiihotti todella kun ajattelin isompaa klittiä. Puntissa koveni. Hyvä ettei tullut housuun.
        Oon kai perverssi sit.

Maku on hyvä jos ihmiset ovat oikeat toisilleen. Luoja on tarkoittanut niin.

• Nainen piilosta
        Minä kirjoitti:

Maku on hyvä jos ihmiset ovat oikeat toisilleen. Luoja on tarkoittanut niin.

mieltä.Jos kemiat kohtaa,ei maistu pahalle.

• naamaton nainen
        karju kirjoitti:

eilen kun laitoin videoista piuhan DVD soittimeen äidin pyynnöstä niin teeveestä tuli sattumoisin huumorisarjan pätkä joka oli pakko kattoa. Charlie Sheen ja Heather Lockhear sängyssä. Heather heitti jonkun vitsin johon Charlie totesi "en minäkään tykkää sinusta". Kaikki nauroivat ja petipuuhia jatkettiin onnellisina.

Tajusin että naisrakkaus illuusion pelkoni on ehkä tämän vuosisadan suurimpia vitsejä. Järjellä ajateltuna siinä ei olekaan mitään järkeä.

Pelkään koska mulla ei lue passissa mitään asiaa varmistavaa. Maailman mustavalkottomuus hämmentää.
        ei ole joko tai. Luin että monille sen tajuaminen on hirveä kriisi. Asia ilmenee yleensä just parinkympin puoltaväliä lähestyessä. Mulle se on varsinkin ollut hirveetä kun oon kaivannu naisia niin paljon. Elämä on ollut vankilaan verrattavaa jo pitkään.

Yhdestä asiasta olen kuitenkin 100% varma koska se on ruumiillinen toiminto. Mulla ei ole mitään peräfiiliksiä. Olen monta kertaa pelännyt että ois ja kokeillut. Heti olen huomannut etten saa siitä mitään. Perseen tähystyksissä olen käynyt ja käyttänyt peräpuikkoja. Tiedän kyllä. Olen ihmetellyt miksi jotkut siitä puhuvat. Mulla ei kait sitten oo mitään eturauhasta. Tai sit se meinaa etten ole sellainen joka tykkää sellasesta yhtään. Oishan se kiva jos tykkäis. Sais paremmin kiihotusta. Mutta en vaan tykkää.

Toista naisystävääni hoonasin takaapäin. Huomasin yllätyksekseni että perseeseen tunkeminen tuntui jotenkin kaukaiselta ajatukselta. Sillä oli karvoja siinä ympärillä. Ajatus yökötti. Kenties väärä nainen. Tai sitten ei vaan tosielämässä nappaa.

Mieti. Voi olla niinkin että olenkin todella heteroa sorttia. Se olisi lähes paradoksaalista kaiken tämän jälkeen. Rehellisyyteni on kaiketi turmioni kuiteskin.

ilmennyt penis fetissini kai johtuu vaan siitä että pidän itseäni munattomana. Tuntematon erotisoidaan. Seksissä pitää olla muna. Mulla on ihan kelpo muna, mutta luulen että kaikki haluaa jotain parrua. Prove me wrong please?

Itsetuntoni nousun myötä fetissikin häviää. Kävinhän naisen tasolla miehisessä itsetunnossani.

En pysty ajattelemaan että käyttäisin munaani seksissä fantasioissani. Tulee hirveä suru vaan etten riitä. Kysyin kerran pantuani 20 minsaa toista naisystävääni että tuntuiko missään?
        Sanoi vaan että täytyy päästä pissalle. Tuli olo ettei musta ollut yhtään mihinkään vaikka tein kaikkeni. Kyllä se varmasti tuntui. Se ei vaan halunnut antaa mulle sitä voittoa. Tietäisipä minkä vääryyden se mulle siinä teki. Ihan oikein tosin mulle. Käytin häntä hyväkseni. Haaveilin vain susta edelleen.

Sen jälkeen ei sitten enää onnistunutkaan. Onko ihme?

Joo kyllä perseen suihkuttaminen suihkussa tuntuu hassulta ja paskalla olo voi olla jopa nautinto kovassa hädässä. Kyllä sen verran refleksiä on.

Ei naiselta saa kesken kaiken kysyä,et tuntuuko missään. Ainakin mun kohdalla sen näkee ja kuulee. Ei ihme et pissatti kesken kaiken.

• vikoin vikoin vikoin viesti
        naamaton nainen kirjoitti:

Ei naiselta saa kesken kaiken kysyä,et tuntuuko missään. Ainakin mun kohdalla sen näkee ja kuulee. Ei ihme et pissatti kesken kaiken.

sano että odotti koko ajan millon pääsee pissalle ku oli hätä.

Musta se tuntu tosi hyvälle ruumiillisesti. Henkisesti se teki pahaa koska petin sua.

• vikoin vikoin vikoin vikoin...
        vikoin vikoin vikoin viesti kirjoitti:

Musta se tuntu tosi hyvälle ruumiillisesti. Henkisesti se teki pahaa koska petin sua.

opetit mulle taas paljon nöyryyttä. Potki ja sylje vaan. Pääsen ylpeydestäni mikä aina tuppaa pyrkimään esille. Se on täyttä paskaa.

• vikoista vikoin

laukesin sen selän päälle. Siitä se varmaan suuttu.

En uskaltanu sisälle koska pelkäsin että ehkäsy pettää. En edes tienny käyttääkö se. Se olis täydellinen painajainen jos oisin sen tehny raskaaksi. Olisin joutunut kosimaan naista vaikka rakastin toista. Abortin kanssa en vois elää. Mielummin tappaisin itteni kuin lapseni.

• naamaton nainen

et sinä petit mua, juuri mua. No, ratkaisit sitten pelin.

• en kuitenkaan
        vikoista vikoin kirjoitti:

En uskaltanu sisälle koska pelkäsin että ehkäsy pettää. En edes tienny käyttääkö se. Se olis täydellinen painajainen jos oisin sen tehny raskaaksi. Olisin joutunut kosimaan naista vaikka rakastin toista. Abortin kanssa en vois elää. Mielummin tappaisin itteni kuin lapseni.

tuomitse abortin tehneitä pahoiksi. Siihen on täytynyt olla hyvät syyt. Surettaa heidän puolestaan. Ei siitä ikinä selviä täysin.

• naamaton nainen

ja nait toista. Onhan sulla omat kätes.Seuraavalla kerralla kun ikävöit sitä ketä rakastat,älä nai korvaavaa vaan suoraan sanottuna "vedä käteen ja fantasioi". Sul on nyt morkkis ja syytä onkin.Raivostuttava mies.Piste.

• Anteeksi?

petin sydämeni en sinua. Et tiennyt asiasta eikä mulla ollut toivoa. Olinko paha? Olin. Anteeksi. En koskaan ikinä tee sitä toisten. Pakko uskoa.

Olisin odottanut sinua vaikka eläkkeelle jos olisi ollut jotain toivoa. Pakko olis kyl varmaan ollut langeta silloin tällöin. Oon heikko. Tarvitsen lämpöä. Mutta vain sinä olet oikean lämpöinen.

• Anteeksi?

ja nait toista. Onhan sulla omat kätes.Seuraavalla kerralla kun ikävöit sitä ketä rakastat,älä nai korvaavaa vaan suoraan sanottuna "vedä käteen ja fantasioi". Sul on nyt morkkis ja syytä onkin.Raivostuttava mies.Piste.

lankesin poikuus paineisiin. Olin kait 25v eikä mun elin ollut ikinä ollut vaginassa. Heti kun sen sinne sain oikea korva alkoi soimaan. Jokin lukko aukeni päässä kait.

Koita ymmärtää. Mulla ei ollut mitään toivoa saada sua elämääni. Olen vain ihminen.

Oon pyytäny naisjuttujani anteeksi monin eri tavoin. Sille naiselle sanoin että olin muuttunut jo niin perverssiksi ettei enää toiminut. Valehtelin. Teinkö väärin?

• naamaton nainen
        Anteeksi? kirjoitti:

petin sydämeni en sinua. Et tiennyt asiasta eikä mulla ollut toivoa. Olinko paha? Olin. Anteeksi. En koskaan ikinä tee sitä toisten. Pakko uskoa.

Olisin odottanut sinua vaikka eläkkeelle jos olisi ollut jotain toivoa. Pakko olis kyl varmaan ollut langeta silloin tällöin. Oon heikko. Tarvitsen lämpöä. Mutta vain sinä olet oikean lämpöinen.

lämmön tarpeesi. Ei sun mua tarvi enää ajatella. Tee mitä lystäät. Nai niin, että hajoat. Pilasit siis aivan kaiken kertalaakilla.

• Apua

lämmön tarpeesi. Ei sun mua tarvi enää ajatella. Tee mitä lystäät. Nai niin, että hajoat. Pilasit siis aivan kaiken kertalaakilla.

Kyllä olisin odottanut eläkkeelle asti jos olisi toivoa. Valehtelin.
        Aina ollut sitä mieltä. Kunpa uskoisit. Se on totuus.

Et tiedä miltä tuntuu elää vuosia ilman että kukaan edes halaa kertaakaan. Ei tarvitse sääliä. Toivoisin että ymmärtäisit. Kukaan ei ole rakastanut mua koskaan ainakaan niin että oisin sitä uskonut. Hetkittäin olen uskonut että sinä välittäisit. Varmasti kuin heroiinia suonissa.

• Anteeksi??????
        Apua kirjoitti:

Kyllä olisin odottanut eläkkeelle asti jos olisi toivoa. Valehtelin.
        Aina ollut sitä mieltä. Kunpa uskoisit. Se on totuus.

Et tiedä miltä tuntuu elää vuosia ilman että kukaan edes halaa kertaakaan. Ei tarvitse sääliä. Toivoisin että ymmärtäisit. Kukaan ei ole rakastanut mua koskaan ainakaan niin että oisin sitä uskonut. Hetkittäin olen uskonut että sinä välittäisit. Varmasti kuin heroiinia suonissa.

sieluani ja tunnontuskiani tarkastelemaan. Olen mielestäni ollut ihan kiltti poika aina.

Pitääkin kuunnella iron maidenia tänään "Only the good die young"...

• Anteeksi
        Anteeksi?????? kirjoitti:

sieluani ja tunnontuskiani tarkastelemaan. Olen mielestäni ollut ihan kiltti poika aina.

Teen sen kuitenkin tänään ja huomenna. Kenties ylihuomennakin. Ehkäpä vielä senkin jälkeen. Sitten lähden kotiin.

• Korjaus
        Anteeksi?????? kirjoitti:

ei laulu kerro minusta. Oon paha kun saan kärsiä.

• ex-Saatana
        Korjaus kirjoitti:

ei laulu kerro minusta. Oon paha kun saan kärsiä.

en tiennyt abortistasi. Voi luoja. Elämäni suurin virhe puhua siitä ja leikkiä pyhimystä. Nainen siitä kärsii helvetillisesti. Mies ei tiedä kärsimyksestä yhtään mitään.
        En ole mikään kuin kasa paskaa moisen moralisoinnin myötä.

Tiedän ettet voi antaa anteeksi ikinä minulle. Se olisi aivan liikaa enkä sitä vaadikaan.

Sielu astuu ruumiiseen vasta syntymässä. Abortti ei ole lapsen tappamista.

• elämä ohi
        Sinulle... kirjoitti:

Oon kai perverssi sit.

ei mulla mitään puntissa koventunut. Ei oo seisonut pitkään aikaan niin rikki olen. Kuhan yrittänyt kerskailla mieskunnolla että kelpaisin.

Jotain merkillisiä tuntemuksia alapäässä puolin ja toisin. Seksuaalisuus limbo johon olen joutunut naisten kyykytettyä minut kerta kerran jälkeen. Olen yrittänyt olla vain mieliksi. Ei tästä selviä hengissä. Alkoi sen ekan tapaamisen jälkeen. Sitä ennen kaikki oli ihan hyvin.

Ja ei se mikään perverssi ole.Kaikki on pervoja.

Kaikki johtuu ihan vaan siitä että pelkään helvetisti minkälaisesta sä haluaisit mun pitävän. Entä jos sulla oliskin iso ja kehuisin pientä klittiä?

Sit sua ei kiinnostaiskaan ja vice versa.

Ei sillä ois mitään väliä koska ihminen ratkaisee.

• elämä ohi

En uskaltanut luottaa että käyttää ehkäisyä.
        Siksi pelkäsin raskautta, koska en missään nimessä haluaisi tuottaa toiselle ihmiselle sellaista taakkaa ilman että olisimme perhettä perustamassa.

Kaks vikaa lausetta oli en tiedä mistä. Ei ainakaan multa. En oo koskaan noin ajatellu.

Mielummin tappaisin itteni kuin syyttäisin ketään raskauden keskeyttänyttä lapsen taposta.

Näin minä ajattelen oikeasti ja olen aina ajatellut. Tuleekin sit jälkijunassa.

Sikiö on solukkoa. Ei se ole lapsi. Tiettyyn rajaan asti abortti on hyväksyttävää.

• on elämä ohi

Olin ihastunut toiseen joka ei musta välittänyt tuon taivaallista ja oli vielä varattu. Ei mitään toivoa.

Kerroin kyllä että olin ihastunut sinuun hänelle ja hän hyväksyi sen. Yritin rakastua häneen muttei vaan onnistunut koska sinä olit vain mielessäni. Tein kaikkeni. En huijannut. Toinen ymmärsi. Ollaan kavereita sen kanssa vieläkin.

Lankesin suhteisiin koska ajattelin että sinun kaltaisesi nainen ei kyllä kokematonta huolisi.
        Tytöt halusivat seksiä. En pakottanut.

Olisin vieläkin äärimielelläni poikuuden omaava, jos olisin voinut uskoa äärimmäisen epätodennäköiseen unelmaan että sinun kaltaisesi nainen voisi minut joskus huolia. Sellaisenakin.

• ohi on
        karju kirjoitti:

Kaikki on kauniita. Mikään ei ole ruma.

Olin eilen pirun vallassa. Ei ole muuta selitystä.

Näin hirveitä rivoja juttujakin.

Olen oikeasti se ihminen joka kirjottelee rakkauskirjeitä.

Kirjoitan näitä juttuja koska luulen että Sä et usko että kaipaan juuri Sua.

Kaipaan Sinua. Etkö voisi sen ymmärtää ja uskoa etten ole paha tai yritä huijata sinua.

Teen itsestäni pahan, vaikken sitä oikeasti ole. Jotta olisin uskottavampi ihmisenä. Olen muuten liiankin kiltti. Kysy keltä tahansa tutultani.

Kerran kun menin pankkiautomaatille tulit vastaan. Menin niin sekaisin endorfiineistä etten pystynyt nostamaan rahaa vuorollani vaan piti mennä jonon perälle. Ei se ole feikkiä. Etkö voisi uskoa?

• itsevarma kusipää olin
        karju kirjoitti:

Jennalla on kauneimpia mitä oon nähny, koska en ole vielä nähnyt sua. Se on ihan varmasti juuri mun mieleen. Paras mahdollinen. Ole kiltti ja luota.

Mikä mua oikein vaivasi? Puhuin täällä romantiikka palstalla pilluista.

En ollu oma itteni ollenkaan.

• tuli hakemaan mut
        Anteeksi? kirjoitti:

lankesin poikuus paineisiin. Olin kait 25v eikä mun elin ollut ikinä ollut vaginassa. Heti kun sen sinne sain oikea korva alkoi soimaan. Jokin lukko aukeni päässä kait.

Koita ymmärtää. Mulla ei ollut mitään toivoa saada sua elämääni. Olen vain ihminen.

Oon pyytäny naisjuttujani anteeksi monin eri tavoin. Sille naiselle sanoin että olin muuttunut jo niin perverssiksi ettei enää toiminut. Valehtelin. Teinkö väärin?

ja ekojen reffejen jälkeen melkein raiskas mut. Eihän siitä tullut mitään kun pelästyin vaan.

Tarttten turvaa ja tunnelmaa.

• tähän tuli huumoria mukaan
        tuli hakemaan mut kirjoitti:

ja ekojen reffejen jälkeen melkein raiskas mut. Eihän siitä tullut mitään kun pelästyin vaan.

Tarttten turvaa ja tunnelmaa.

nyt ei todellakaan naurata.

Ei se mua raiskannu. Oli vaan aloitteellinen. Hyve naiselta.

• elämäni ohi meni

Miten voin pettää naista joka ei välitä minusta piut paut ja on toisen kanssa?

Petin itseni koska en kyennyt uskomaan että ehkä voisin vielä saada tilaisuuden tavata sinut.

Äärettömin haaveeni ja koko elämäni perusta. Nyt se on tuhannen päreinä niinkuin koko elämäni.

• päättävä viesti

Tää palsta on niin kylmä.

Jos katsottais toisiamme silmiin ja puhuittais mukavia asiat ois aivan toisin.

Testasit minut aivan sekaisin. Etkö olisi voinut luottaa että olen se mies joka lähetti rakkauskirjeen ja ei kerta kaikkiaan pystynyt tulemaan muuta kuin kännissä luoksesi koska jumaloi sinua niin paljon? Jumaloi edelleen, vaikka vihaat minua nyt. Tai oikeastaan sitä henkilöä joksi minua eilisen perusteella luulet.

Eikö voitaisi pyyhkiä se päivä helvettiin mistä se tulikin? Elämäni huonoin päivä.

Odotin sinua 10 tuntia pihalla. Ei ollut toivoa. Rukoilin ihmettä ja mietin pahoja tekojani. Itkin puhelimessa broilerien syönnistäkin muun katumukseni lomassa.

En minä ole paha. Hyvä ja paha leikkivät elämässäni vaan niin keskeisiä rooleja että pienikin rike minulta tuntuu äärettömältä.

En petä enkä käytä hyväksi ketään. Se nainen tyrmäsi koko väitteeni eilen täysin naurettavaksi.

Kuolemansyntini on olla liian kiltti ja rehellinen että kukaan uskois että olen oikeasti sellainen.

• elämä ohi
        Sinulle... kirjoitti:

miten saatoinkaan vajota moiseen. Olen ollut sekaisin. Haukkua toista palstalla itseni palkitsemiseksi.

Hyi minua. Pyysin tältä naiselta anteeksi eilen rukoillen. Hän antoi. Itkin onnesta. Oli kauan vaivannut mieltä.

Onneksi hän ei tiedä tästä erheestäni. Ääretöntä pahuutta.

• henkisesti se teki

pahaa koska en ollut rakastunut häneen.

Olin eilen itsekkyyden täydessä vallassa.

• tämä.

Nasareth. Love Hurts. Ehdottomasti tämä kappale,
      ehdottomasti.

• veit!

Ja minusta orjan teit!

• molemmissa
        veit! kirjoitti:

Ja minusta orjan teit!

mutta tämä Love hurts sanat osaan ulkoa ja menevät suunnilleen näin....
        Love hurts
        Love scars
        Love wounds almost any heart ----?
        enough,to take a lot of pain Take a lot of painLove is like a cloud Houlds lot of rain
        Love hurts, oouuu love hurts.
        I´m young (joskus) I know but even so I know thing
        of two And I learned from you
        I really learned a lot Really learnet a lot
        Love is like a flame It burns you when it´s hot
        Love hurts.....
        Some fools think of happiness "bliisfullness" togetherness Some fools fool themselves I guess
        There are not foolin meeeee.
        I know it isn´t true I know it isn´t true
        love is just a lie Made to make you blue ,love hurts...... jotenkin näin se menee en ole kyllä kuullut aikoihin joten sorry "uudet sanat"?? :)

• tästä
        molemmissa kirjoitti:

mutta tämä Love hurts sanat osaan ulkoa ja menevät suunnilleen näin....
        Love hurts
        Love scars
        Love wounds almost any heart ----?
        enough,to take a lot of pain Take a lot of painLove is like a cloud Houlds lot of rain
        Love hurts, oouuu love hurts.
        I´m young (joskus) I know but even so I know thing
        of two And I learned from you
        I really learned a lot Really learnet a lot
        Love is like a flame It burns you when it´s hot
        Love hurts.....
        Some fools think of happiness "bliisfullness" togetherness Some fools fool themselves I guess
        There are not foolin meeeee.
        I know it isn´t true I know it isn´t true
        love is just a lie Made to make you blue ,love hurts...... jotenkin näin se menee en ole kyllä kuullut aikoihin joten sorry "uudet sanat"?? :)

Oli sanat oikein tai ei. "I´m young (joskus)" taisi olla sitä improvisointia. ;)

• kun nyt
        tästä kirjoitti:

Oli sanat oikein tai ei. "I´m young (joskus)" taisi olla sitä improvisointia. ;)

muistin sen 80- luvun ,kaihoisasti ,tässä sanoja muistellessa. Täytyy etsiä se Nazarethin levy taas jostain.

• vain

Milk inc - go to hell

• manfan

mikä biisi tulee oikeasti mieleen.
      En SAA ajatella ketään. Seuraavaksi ajattelin lopettaa nukkumisenkin. :(

'Älä unohda minua'

• itsekäs sika

Peter Gabrielin "secret world". Siitä ei voi olla tulematta hyvälle tuulelle.

• Johnny

Kokeilin kovasti miettiä, ja pitkän pohdinnan tuloksena löytyi kaksi biisiä:

1. Zen Cafe - Todella kaunis
      2. Grave Digger - Emerald eyes

• ...me

The Other Side
      by Paul Van Dyk

When this broken through
      I will comfort you
      When I wake my tongue is tied
      Daylight brings the great divide

Weeping like the rain
      Whispering your name
      Long to be reunified
      Believe the sun will rise
      When I reach the light
      I will see you on the other side

I’m sure the sun will shine
      When I reach the light
      I will see you on the other side

See you on the other side
      When I close my eyes
      When I close my eyes

When I close my eyes
      When I close my eyes

Speeding City lights
      Leave me weak tonight
      Oh I miss your warmth inside
      Stars came out to shine
      Across the waterline
      I can feel you on the other side

When I close my eyes and I reach the light
      When I close my eyes

When I close my eyes and I reach the light

When I closed my eyes

• better song

Lover
      by Paul Van Dyk

Lover (x10)

I found a lover for the first time in my life,
      you took me out of the wilderness,
      just like a diamond, you were shining bright, through the night
      and let me stay in your arms to rest

you give me love, give me love
      (you give me love, give me love)
      sweeeeeet loving
      (sweet sweet loving)
      you're all that i've been dreaming of
      (you're all that i've been dreaming of)
      you're all that i need
      (you're all that i)

i found a lover to love, and now there's only you
      i'll never love another, 'cause no one else will do
      i never knew love like this before, give me more
      everything i wanted, i found in you
      you make me feel so high, i wanna touch me sky
      take my hands and fly with me

sweeeeeet loving
      (sweet sweet loving)
      you're all that i need
      (you're all that i)

i found a lover to love, yeah
      i'll never love another
      i found a lover to love, to love
      i'll never love another, cause no one else will do
      no no, no one else will do
      no one else will do
      no one else will do

lover (x11)

i found a lover for the first time in my life,
      you took me out of the wilderness,
      just like a diamond, you were shining bright, through the night
      and let me stay in your arms to rest

sweeeeeet loving
      (sweet sweet loving)
      you're all that i need
      (you're all that i)

i never knew love like this before, give me more
      everything i wanted, i found in you
      you make me feel so high, i wanna touch me sky
      take my hands and fly with me

sweeeeeet loving
      (sweet sweet loving)
      you're all that i need
      (you're all that i)

i found a lover to love, yeah
      i'll never love another
      i found a lover to love, to love
      i'll never love another, cause no one else will do
      no no, no one else will do
      no one else will do
      no one else will do

• -M-79

@junkmail: Ei koskaan enään

Ei koskaan enään. Arvet sydämeen siitä ikuisesti jää. Mä kiroon sut alimpaan helvettiin.

Sun kauneutesi mut uskomaan sai kun nyt polttaa kipu rinnassain. Kaiken mitä mä sain annoin sinulle ja sä valittelet minulle.
      Arvet sydämeen siitä ikuisesti jää.

Tulit mua vastaan meidän pihatiellä. Kuka toi on sun vierellä?
      Mä kiroon sut alimpaan helvettiin.

Vihaan sun kuvaa, heitän kamasi pois.

Olit kitkerä mulle vaikka kauan tunnettiin!

Mä toivon tätä sulle: Kuole, Kuole!
      Haavoissani tuska: Nuole, Nuole!
      En haluu nähä sinua koskaan enään!
      Älä tule lähelleni vaan lähde menemään!

Sä sait mut paljon tuntemaan ja paljon sinua vihaamaan
      Tunnusta kaikki katso mua silmiin!

Miks menit minua pettämään, Syvät haavat sydämeen jättämään?
      En sua päin katsokkaan!

Vihaan sun kuvaa, sua ei enään oo!

Syvä ahdistus aina. Mikään ei tehoa, vain ajattelen sinua ja minua.
      Mikä meni pieleen? Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen.
      Ja kaiken mitä mä sain ja koin annoin sulle ja sä valehtelit, vannoit rakkauttas mulle!
      Maa järkkyy! Paine on niin kova, että kaikki särkyy!

Älä tule lähelleni vaan lähde menemään!"

• -M-79

Robbie Williams: She's the one

tai...

Ronan Keating: When you say nothing at all

• better 1

I know you want me

Cant run away, cant run away from me
      Ill navigate the seven seas just to find you
      Cant hide away, cant hide away from me
      Ill be your shadow when the sun dont shine
      I'll be your fly on the wall
      Your wrecking ball
      Your wake up call on a sleepless night
      Ill be your cigarette smoke
      Your Junkies dope
      Youll be hanging by a thread and Ill be holding the rope

Cars and planes and boats wont do
      Yeah you can be sure Ill find you
      I know you want me
      Why wont you see me?
      If I suffer then youll too
      Im not alone out in the blue
      You cant escape me
      I wont just disappear

Cant fly away, cant fly away from me
      Ill grab your wings and pull back down
      Cant walk away, cant walk away from me
      Cant you understand were meant to be?
      Ill be the soles on your feet
      Your sticky sheet
      Your big black cloud on a sunny day
      I'll be your shoulders chip
      Your sinking ship
      Dont try to turn the pages, it's not that easy to spit

I know you want me
      Why wont you see me?
      You cant escape me
      I wont just disappear

Dont throw it all away
      Because Ill be back for loving

I know you want me

You cant escape me
      I wont just disappear

• better 1

Crush
      by Paul Van Dyk

I know you want me

Cant run away, cant run away from me
      Ill navigate the seven seas just to find you
      Cant hide away, cant hide away from me
      Ill be your shadow when the sun dont shine
      I'll be your fly on the wall
      Your wrecking ball
      Your wake up call on a sleepless night
      Ill be your cigarette smoke
      Your Junkies dope
      Youll be hanging by a thread and Ill be holding the rope

I know you want me
      Why wont you see me?
      You cant escape me
      I wont just disappear

Cant fly away, cant fly away from me
      Ill grab your wings and pull back down
      Cant walk away, cant walk away from me
      Cant you understand were meant to be?
      Ill be the soles on your feet
      Your sticky sheet
      Your big black cloud on a sunny day
      I'll be your shoulders chip
      Your sinking ship
      Dont try to turn the pages, it's not that easy to spit

I know you want me
      Why wont you see me?
      You cant escape me
      I wont just disappear

Dont throw it all away
      Because Ill be back for loving

I know you want me

You cant escape me
      I wont just disappear

• minä...

Joo elikkä Sonata Arctican Tallulah on aivan paras:)

• Shoot me

Poistuisitko jo ajatuksistani kiitos?

"Feel it, now it's waiting in your hand
        Cold and loaded...
        See it, now it's shining in my hand
        Cold and loaded...
        I know i haven't got the balls to pull this through
        And therefore I'm laying all my faith in, all my faith in you

Raise the gun, take aim and shoot me
        Put a bullet through my head
        Consider us dead
        Raise the gun, take aim and blow me away
        Squeeze the trigger, free the lead
        Consider us dead

We're leaving this human ruin behind
        So cold and empty...
        He's leaving for there's nothing more I can find
        In this cold and empty
        The choice is mine so don't be afraid to pull this through
        Just get a grip, I'm dying to get rid of you, rid of you

Consider us dead
        Consider us dead

I know you haven't got the balls to pull this through
        Just get a grip, I'm dying to get rid of you rid of you

Consider us dead
        Consider us dead
        Consider us dead"

(Sentenced: Consider Us Dead)

• se on

nonstopin pimeään.

• So_in_...

se KV...

• osuman

sai...
      Tai sitten tuo yön biisi tie sydämeeni.

• Hang Up

Sydämeni osuman sai
      Aina Toinen

• on väliä?

Ihan eri asia itse kuunnella jotain biisiä ja fiilistellä. Ei se näytä oikeestaan miltään kun tällä sivulla on biisin nimi ja esittäjä. Ei edes silloin kun on sanatkin. Biisi pitäisi kuunnella niin pääsee tunnelmaan. Eikä tunnelmaan pääse toinen välttämättä samalla lailla kun sinä.Joten siis ihan sama kai mikä biisi..vaikka: mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu!

• I´m Sexy?

Ja tietty Rod Stewardin esittämänä;)

• Def Leppard

...

• sanat...

DEF LEPPARD LYRICS

"Love Bites"

If you've got love in your sights
        Watch out, love bites

When you make love, do you look in the mirror?
        Who do you think of, does he look like me?
        Do you tell lies and say that it's forever?
        Do you think twice, or just touch 'n' see?
        Ooh babe ooh yeah

When you're alone, do you let go?
        Are you wild 'n' willin' or is it just for show?
        Ooh c'mon

I don't wanna touch you too much baby
        'Cos making love to you might drive me crazy
        I know you think that love is the way you make it
        So I don't wanna be there when you decide to break it
        No!

Love bites, love bleeds
        It's bringin' me to my knees
        Love lives, love dies
        It's no surprise
        Love begs, love pleads
        It's what I need

When I'm with you are you somewhere else?
        Am I gettin' thru or do you please yourself?
        When you wake up will you walk out?
        It can't be love if you throw it about
        Ooh babe

I don't wanna touch you too much baby
        'Cos making love to you might drive me crazy

[Repeat Chorus]

[guitar solo]

Ooh yeah

[Repeat Bridge]

Love bites, love bleeds
        It's bringin' me to my knees
        Love lives, love dies

[Repeat Chorus]

If you've got love in your sights
        Watch out, love bites
        Yes it does
        It will be hell

• Arvoitus

George Michaelin Freedom

"I won't let you down
      I will not give you up
      Gotta have some faith in the sound
      It's the one good thing that I've got
      I won't let you down
      So please don't give me up
      Because I would really, really love to stick around

Heaven knows I was just a young boy
      Didn't know what I wanted to be
      I was every little hungry schoolgirl's pride and joy
      And I guess it was enough for me
      To win the race? A prettier face!
      Brand new clothes and a big fat place
      On your rock and roll TV
      But today the way I play the game is not the same
      No way
      Think I'm gonna get me some happy

I think there's something you should know
      I think it's time I told you so
      There's something deep inside of me
      There's someone else I've got to be
      Take back your picture in a frame
      Take back your singing in the rain
      I just hope you understand
      Sometimes the clothes do not make the man

All we have to do now
      Is take these lies and make them true somehow
      All we have to see
      Is that I don't belong to you
      And you don't belong to me
      Freedom
      You've gotta give for what you take
      Freedom

Heaven knows we sure had some fun boy
      What a kick just a buddy and me
      We had every big shot good-time band on the run boy
      We were living in a fantasy
      We won the race
      Got out of the place
      I went back home got a brand new face
      For the boys on MTV
      But today the way I play the game has got to change
      Oh yeah
      Now I'm gonna get myself happy

I think there's something you should know
      I think it's time I stopped the show
      There's something deep inside of me
      There's someone I forgot to be
      Take back your picture in a frame
      Don't think that I'll be back again
      Sometimes the clothes do not make the man

All we have to do now
      Is take these lies and make them true somehow
      All we have to see
      Is that I don't belong to you
      And you don't belong to me
      Freedom
      Freedom

Well it looks like the road to heaven
      But it feels like the road to hell
      When I knew which side my bread was buttered
      I took the knife as well
      Posing for another picture
      Everybody's got to sell
      But when you shake your ass
      They notice fast
      And some mistakes were built to last

That's what you get

I say that's what you get

That's what you get for changing your mind

And after all this time
      Sometimes the clothes
      Do not make the man

I'll hold on to my freedom
      May not be what you want from me
      Just the way it's got to be
      Lose the face now
      I've got to live "

Christina Aguileiran I turn to you
      Crowded Housen Don't dream it's over

• Tik Tak

Kauhee kipu, ihan älytön kuume
      mä oon sekaisin edelleen
      Kirkas valo, salakavala huume
      sä käyt suoraan sydämeen
      liike jokainen ja jokainen lause
      joka ikinen hiljaisuus
      jokainen katseesi suruton
      on mulle pieni ikuisuus

Sun sydän huoleton, sattuu (sattuu)
      Sun katsees sattuu (sattuu)
      Sulle tuskani tää epäselväksi jää
      sinisilmäsi eivät nää ikävää

Mulle sun valosi on vakava vaiva
      iso paha jolta piiloudun
      kuin perhonen liekkiisi ajaudun
      ja vannon nimees sun

Tuo sydän huoleton, sattuu (sattuu)
      Sun katsees sattuu (sattuu)
      Sulle tuskani tää epäselväksi jää
      sinisilmäsi eivät nää ikävää

Sä et murheita nää
      sun maailman on sellainen (ikävää et nää)
      Sulle onni on ajan virta
      sen hetki jokainen
      ikävää et nää

Sattuu...

• Tik Tak

" Sä oot vaarallinen.. "

• itsekäs sika

Princen "The Most Beautiful Girl In The World".

Oon itkeny varmaan kymmeniä kertoja tätä biisiä kuunnellessa. Hän mielessäni.

Tää sika poistuu nyt tältä palstalta lopullisesti.
      Tää on pelkkää itsekidutusta. Onnellista loppua ei mulle voi näköjään tulla ikinä.

• Kultanaamio

..muuten aika suulas heppuli noin possuksi, ja olemuksiakin löytyi loistavat variaatiot itsekkäästä kilttiin =). Nimitän sinua juhlalliseksi pulsariksi, (eikä sillä ole mitään tekemistä pultsarin kanssa, vaikka joskus niilläkin puhetta riittää), vaan tuon sykkeesi vuoksi;D.

Lopuksi vielä toivon, että saat sen naisesi... ettei vaan meidän tarvitsisi kuunnella tuota vuodatusta uudelleen. Mutta SIINÄ VASTA OLI TUNNETTA, eikä edes taustamusiikkia tarvittu. Ja kyllä tuolla energialla hankkisi vaikka kuinka monta naista =D) .. ja nyt menen naamarin vaihtoon

• n...

hetki..

• muuttunut

sitten edellisestä gallupista..sama biisi

• mikämikämikä

se oli sitten?

• NIN

Nine Inch Nails: Something I Can Never Have

• et...

voi saada ja mikset?

• hyy
        et... kirjoitti:

voi saada ja mikset?

No yhtä kolmikymppistä miestä.

• kuuntelen

Kylli-tädin laulua

In Your Eyes

What on earth am I meant to do
      In this crowded place there is only you
      Was gonna leave now I have to stay
      You have taken my breath away

(Woooh)
      Is the world still spinning around
      (Spinning around, woooh)
      I don't feel like coming down

It's in your eyes
      I can tell what you're thinking
      My heart is sinking too
      It's no surprise
      I've been watching you lately
      I want to make it with you

Destiny has a funny way
      When it comes and takes all your cares away
      I can't think of a single thing
      Other than what a beautiful state I'm in

(Woooh)
      (Spinning around, woooh)

It's in your eyes
      My heart is sinking too
      It's no surprise

With you with you with you...
      Want to make it with you
      With you with you with you...

(Woooh)
      (Spinning around, woooh)

It's in your eyes
      My heart is sinking too
      It's no surprise

It's in your eyes
      My heart is sinking too
      It's no surprise

It's in your eyes
      My heart is sinking too
      It's no surprise

It's in your eyes...

osuu ja uppoo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe