Ridaura ja hiustenlähtö ??

Lähteekö muilla enemmän kuin normaalisti hiuksia, jos syöt Ridauraa ? Itseltäni en ole muuta syytä löytänyt hiustenlähtöön kuin lääkkeen.
1196
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Hei
Olen joskus syönyt kolmisen vuotta Ridauraa enkä muista, että minulta silloin olisi lähtenyt hiuksia eikä lääkkeestä tullut minulle mitään muitakaan sivuvaikutuksia. Nyt on aloitettu Salazopyrin ja heti nousivat maksa-arvot. Lääkärin mukaan alle sadan lukema ei ole vielä paha, mutta lukema on reilusti koholla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


--- kirjoitti:

Lähteekö muilla enemmän kuin normaalisti hiuksia, jos syöt Ridauraa ? Itseltäni en ole muuta syytä löytänyt hiustenlähtöön kuin lääkkeen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu