Kertokaa tämä korttitemppu

Rahat menettänyt

Tälläinen korttitemppu pitäisi oppia.. Auttakaa!!

Minun korttipakka, valitsin kortin, tungin pakkaan sen, sain sekoittaa pakkaa niin paljon kun huvitti, kaveri käveli toiseen huoneeseen tuli takaisin ja tiesi mikä oli korttini..

15

27873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan täällä

Tiedä tälläistä temppua??

• taikuri12345

Ootkos ikään kuullu sattumoisin semmosta termiä ku forseeraus eli suomeksi jotain tyyliin "pakottaminen"? mieti siitä...

• Kertoa

Miten tässä tapauksessa se pakottaminen tapahtui, että minäkin osaisin sen????

• taikuri12345
        Kertoa kirjoitti:

Miten tässä tapauksessa se pakottaminen tapahtui, että minäkin osaisin sen????

Forseeraukseen on useita eri tyylejä, mutta niitä on vaikea alkaa sanoin selittämään. Jos korttitemput kiinnostavat, lainaa vaikka kirjastosta korttitemppuja käsittelevä kirja.

• vaihtoehtoa mutta

esim, taittokulma tuoreessa pakassa tai ykspuolinen pakka ovat helppoja esimerkkeja

• henkka 84

toi on jo vähän vaikeempi temppu savonlinnalainen tunnettu taikuri tommir opetti sen minulle ,kun lupasin että en kerro kenellekkään

• seppo23

joo tunnen sen kanssa se on ihan sairas kaveri .en oo ikinä tajunnu et miten se tekee ne kaikki temput

• (iina)
        seppo23 kirjoitti:

joo tunnen sen kanssa se on ihan sairas kaveri .en oo ikinä tajunnu et miten se tekee ne kaikki temput

se on miun siskon poikaystävä ....mie oikeesti pelkään sitä.

• aapo94

Sillon kun laitoit kortin taaksin sehän avas sulle vaan jonkun kohdan siitä pakasta että laiata tohon eikö?? Juu ja sitte se katto että mitkä kaks korttia siinä välissä oli minkä se avas niin sit kun se katto pakaka löys ne kortit mitkä se näki siinä välissä niin se oli se kortti joka siinä niitten kahen völis oli. Ooon huono selittää. Kato netista

• minäitsesain

Ei vaan minä itse sain laittaa kortin pakkaan ja sen jälkeen vielä sekoittaa..

• tietää

pyydä kaverias tekemään se uudestaan ja katso painaako se kynnellä siihen korttiin merkin. jos kortissaon merkki niin pakkaa saa sekoittaa ja silti kortti löytyy

• itse osaan tehdä mokoman ja olen tempulla saanut monta hiljaseksi. ja olen tehnyt tempun niin ettei ole tarvinnut mitään merkkejä tehä ennen, tempun aikana tai jälkeen ... jos haluaa opettaa tämän tempun on parempi tehä se näyttämällä

• sebuy

jos pisti siihen korttiin kynnellä pienen loven sittenhän se olisi helppo löytää

• sfdsfgd

Empä tiiä ..
      Ehkä joku merkki tais olla

• KORTTITEMPPU. katso alimmainen kortti. ja sano uhrillesi että ottaa 1 kortin. ja sen jälkeen sano että laittaa sen päälimmäiseksi. sitten puolita pakka noin keskeltä ja laita se puoli joka oli ylempänä niin on alempana eli se uhrin valitsema kortti on sen alussa olleen alimmaisen kortin vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe