Hei, Otsaan ja hiusrajaan ilmestyi ihottumaa, jonka lääkäri diagnosoi märkäruveksi. Otsassa myös turvotusta joka on nyt levinnyt nenän varteen ja oikeaan silmäluomeen...Hoitona antibioottivoide ja tabletit..Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Märkärupi
5
4266
Vastaukset
- olen ...
kolmen lapsen äitinä saanut muutaman kerran lapsilta tartunnan (he taas koulusta ja tarhasta, märkärupihan tarttuu äärimmäisen helposti!).
Omani on ilmennyt raajoissa, kasvoissa leuan alueella, oraalisesti antibiootti, siinä hoito.- ed.kirjoittaja
otettiinko sinulta viljely? Märkärupi saattaa joskus ( ja päin vastoin!) muistuttaa herpestä. Herpes silmän alueella on vaarallinen ja herpekseenhän ei antibiootti pure kun on viruksen aiheuttama.
- girlie32
ed.kirjoittaja kirjoitti:
otettiinko sinulta viljely? Märkärupi saattaa joskus ( ja päin vastoin!) muistuttaa herpestä. Herpes silmän alueella on vaarallinen ja herpekseenhän ei antibiootti pure kun on viruksen aiheuttama.
Ei testattu mitenkään, lääkäri totes sen silmämääräsesti. Pikkasen ihmetyttää tää kasvojen turvotus, eilen aamulla otsa oli turvoksissa ja tänään turvotus laski nenän alueelle ja silmäkulmaan..Taitaa olla toisen lääkäri reissun paikka huomenna..
- aiem.kirj.
girlie32 kirjoitti:
Ei testattu mitenkään, lääkäri totes sen silmämääräsesti. Pikkasen ihmetyttää tää kasvojen turvotus, eilen aamulla otsa oli turvoksissa ja tänään turvotus laski nenän alueelle ja silmäkulmaan..Taitaa olla toisen lääkäri reissun paikka huomenna..
ihmeessä uudelleen, ei märkärupeen yleensä kuulu minkäänlaiset turvotukset.
Paranemisia!
- Allergikko
JOOO!!!! On niin ihanaa kun joku kokee samaa!!! Mulle tuli naama täyteen rupee ja korvanlehtikin turpos toinen puoli naamasta oli kylläkin pahempi kuin toinen... Syy oli kuulemma, että taipeet oli menny niin pahaks et bakteerit oli menny ihon läpi.. Sain sibikorttia (voidetta) ja antibiottia ja jotain yöllä kutinaan auttavaa lääkettä. Sinine Abo Base on muuten tosi hyvää!!! en tiedä onks sul taveihottumaa,mut kannattaa käydä suihkus ja "kylvettää" itteensä kosteusvoiteis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965