päänahan hyvinvointiin - öljy?

mikä ja mistä

Olen silloin tällöin laittanut hiukseeni XZ-öljyhoidon (kaupasta, noin 5 euroa pullo). Mielestäni se on auttanut jossain määrin päänahan kireyteen ja kuivuuteen.

Onko jotain muita, joita voisi kokeilla herkälle iholle? Joka siis kosteuttaa päänahkaa.

Pesen hiukset päivittäin.

12

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotesarja

on oikein toimiva ja hyvä. Mutta hysssss, täälä ei ehkä saa mainostaa...

• MAINOSTAA???

Miten tuotteista voi keskustella, jos ei voi kertoa tuotteista?

"nooh, osta sitä yhtä tuotetta siitä yhdestä kaupungin yhdestä liikkeestä."

Voisi olla vähän niin kuin niinqu...omg....niinqu...omg

• kuiva päänahka

Kokeilepa four systemin shampoota ja oil cure -hoitoainetta. Hoitoaine jätetään päähän 3-30 minuutiksi ja auttaa todella päänahan ongelmissa ja on ihanan viilentävää. Pitäs löytyä ainakin partureista.

• tehokosteuttajaa

Kokeile Bio tehokosteuttajaa, jota myydään kampaamoissa. Sitä hierotaan päänahkaan joka pesun jälkeen, eikä huuhdota pois. Itse sain siitä avun jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen.

• Leena

Osta mieluiten ko.tuotetta esim.prismasta sillä sieltä saa halvemmalla!Parturissa ja apteekissa ne maksaa tajuttomasti.

• rismoissa
        Leena kirjoitti:

Osta mieluiten ko.tuotetta esim.prismasta sillä sieltä saa halvemmalla!Parturissa ja apteekissa ne maksaa tajuttomasti.

Ei niitä myydä missään Prismoissa!

• kutittamaan päätä

alkaa kutittamaan päätä ja alkaa hilseilemään.

parturin mukaan bio tuotteita ei pitäisi käyttää kuin kuurimaisesti.

• järkeä käyttää
        kutittamaan päätä kirjoitti:

alkaa kutittamaan päätä ja alkaa hilseilemään.

parturin mukaan bio tuotteita ei pitäisi käyttää kuin kuurimaisesti.

Ei kai mitään erkoistuotteita käytetäkään jatkuvasti! Kai sen nyt järkikin sanoo, että siihen asti kun päänahka vaikuttaa olevan kunnossa ja sen jälkeen seuraillaan tilannetta.

• rismoissa kirjoitti:

Ei niitä myydä missään Prismoissa!

Tampereen sammonkadun prismasta löytyy ja hinta on 8euroa!

• liittyy siihen
        järkeä käyttää kirjoitti:

Ei kai mitään erkoistuotteita käytetäkään jatkuvasti! Kai sen nyt järkikin sanoo, että siihen asti kun päänahka vaikuttaa olevan kunnossa ja sen jälkeen seuraillaan tilannetta.

että kun ekalla kerralla laitat mömmöä päähän niin pää on kuin kirpputarha eikä siitä parane. Paranee kun lopettaa mömmöjen käytön.

• joka päivä

Yritä pestä tukkasi vain pari kertaa viikossa, ettei kuivu liiasta pesusta.
      Apua on, kun laitat hunajaa tukkaasi-päähäsi ennen saunaan menoa ja hierot päänahkaa löylyn aikana. Pese lopuksi lämpimällä vedellä tukka puhtaaksi.
      Päänahka ja hiukset tulee ihanan tuntuiseksi ja pehmeäksi.
      Olen nähnyt tutkimuksia hiusshampoista, joita suositetaan jokapäiväiseen käyttöön ja yllätys yllätys ne monet sisältävät kemikaaleja, jotka varmasti kuivattavat päänahkaa kuten eräässä oli puhdistettua bensiiniä.Huh huh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe