....lentokoneeseen?
Miten kyynärsauvat mukaan...
14
8607
Vastaukset
- Sauvoilla koneeseen
ja lentoemännät sijoittavat sauvasi säilytyshyllyille.Niin ainakin Las Palmasin koneessa 13.1.2006 tehtiin.
- ei kai niitä
kun kysyt tyhmiä ? mihin ne laitetaan jos menet linja-autoon ? eihän niitä nyt ruumaan laiteta kun o´vat sinun apuvälineet liikkumiseen, samoin pyörätuolit tulee mukaan sisälle. Etkai nyt oikeasti kysynyt ?
- Ei ollenkaan tyhmä kysymys
Finnairin sivulla luki, että kävelysauvat saa kuljettaa ruumaan menevissä matkatavaroissa.
Koneen sisälle niitä siis ei saa viedä.- olen nähnyt
kieltoa viedä myöskään matkustamoon jos sauvoja tarvitsee. Olen nähnyt monta kertaa sellaisen tapauksen ja mitenkä ihminen jolla on esim. nilkka murtunut liikkuu koneessa ja kentällä jos ei ole sauvoja ?Tuolla Finnairin sivulla on puhetta pyörätuolista mutta en minä nyt sauvoista mitään löytänyt. Tietenkin ne saa laittaa ruumaan jos ei tarvitse matkustamossa mutta että ei tarvitse niin se on jo outoa ?
- Käsimatkatavarana
Matkustamon hattuhyllylle Finnairin nettisivun mukaan.Katso kohtaa - KÄSIMATKATAVARAT -.
- minä vaan
olen nähnyt kirjoitti:
kieltoa viedä myöskään matkustamoon jos sauvoja tarvitsee. Olen nähnyt monta kertaa sellaisen tapauksen ja mitenkä ihminen jolla on esim. nilkka murtunut liikkuu koneessa ja kentällä jos ei ole sauvoja ?Tuolla Finnairin sivulla on puhetta pyörätuolista mutta en minä nyt sauvoista mitään löytänyt. Tietenkin ne saa laittaa ruumaan jos ei tarvitse matkustamossa mutta että ei tarvitse niin se on jo outoa ?
Niin se joku mummo joku vuosi sitten joka nosti ison haloon kun ei saanut sauvoja matkustamoon. Kyllä se vaan niin taitaa olla että kainalo/kyynärsauvat on ase siinä missä kynsisakset tms.
lentokentillähän on pyörätuoleja ja määränpäähän voit valmiiksi pyytä tuolin koneelle ja sauvat ruumaan, näin luulisin.
- vastauksista
Anteeksi jos kysymykseni oli typerä.
En ole koskaan ennen kulkenut kyynärsauvoilla enkä lentokoneellakaan.
Aika hassua silti, että sukkapuikkoja ei saa ottaa matkustamoon mutta kyynärsauvat "jääpiikeillä" on sallittu...- moi
Viimeksi lennellessäni oli mukana nainen, jolla jalka kipsissä.
Sauvat otettiin pois, henkilökunta pukkasi naisen pyörätuoliin ja hän pääsi ennen muita koneeseen. En tiedä sitten kantoivatko raput ylös, mutta keppejä ei mukaan saanut. - saatu sauvoja koneeseen
moi kirjoitti:
Viimeksi lennellessäni oli mukana nainen, jolla jalka kipsissä.
Sauvat otettiin pois, henkilökunta pukkasi naisen pyörätuoliin ja hän pääsi ennen muita koneeseen. En tiedä sitten kantoivatko raput ylös, mutta keppejä ei mukaan saanut.Sauvat piti jättää kentälle, saimme odotusajaksi kentälle pyörätuolin. Kaverilla oli siis kipsi jalassa, onneksi oli seuruetta sen verran, että saatiin kaveri koneeseen, myöskään tilavampaa paikkaa ei saanut, vaikka oli täytetty liput ja laput etukäteen. Siinä lennettiin Keski-Euroopasta Suomeen kipsi toisten sylissä.(Finnair) Kentällä Suomen päässä oli kyllä tilaamamme pyörätuoli odottamassa portilla.
- mäx
saatu sauvoja koneeseen kirjoitti:
Sauvat piti jättää kentälle, saimme odotusajaksi kentälle pyörätuolin. Kaverilla oli siis kipsi jalassa, onneksi oli seuruetta sen verran, että saatiin kaveri koneeseen, myöskään tilavampaa paikkaa ei saanut, vaikka oli täytetty liput ja laput etukäteen. Siinä lennettiin Keski-Euroopasta Suomeen kipsi toisten sylissä.(Finnair) Kentällä Suomen päässä oli kyllä tilaamamme pyörätuoli odottamassa portilla.
mitä tarkoitit "...tilavammalla paikalla" ???
- paikat?
saatu sauvoja koneeseen kirjoitti:
Sauvat piti jättää kentälle, saimme odotusajaksi kentälle pyörätuolin. Kaverilla oli siis kipsi jalassa, onneksi oli seuruetta sen verran, että saatiin kaveri koneeseen, myöskään tilavampaa paikkaa ei saanut, vaikka oli täytetty liput ja laput etukäteen. Siinä lennettiin Keski-Euroopasta Suomeen kipsi toisten sylissä.(Finnair) Kentällä Suomen päässä oli kyllä tilaamamme pyörätuoli odottamassa portilla.
ai että jalka kipsissä pitäisi päästä exit -paikalle? mitä sitten tehdään kun tulee hätätilanne ja yksi situu jalka kipsissä ulsokäynnin edessä ja tukkii tien kaikilta muilta matkustajilta?
- kielletty
paikat? kirjoitti:
ai että jalka kipsissä pitäisi päästä exit -paikalle? mitä sitten tehdään kun tulee hätätilanne ja yksi situu jalka kipsissä ulsokäynnin edessä ja tukkii tien kaikilta muilta matkustajilta?
saa nyt kipsijalkaiset istua, pitää olla vapaata tilaa jos...
- minä
kielletty kirjoitti:
saa nyt kipsijalkaiset istua, pitää olla vapaata tilaa jos...
Ainakin Spanairilla sai vuosi sitten kyynärsauvat jääpiikeillä varustettuna ottaa matkustamoon. Ne vaan läpivalstiin ; ) en ymmärrä miksi!! Käytinkin sauvoja koneessa kun menin vessaan, mitenkäs sitä muuten jalkavaivainen oiis päässy kulkemaan.
- jos tarvitsee
kun väitellään saako vai eikä saa ? tietenkin saa jos lääkäri määrää sinulle kepit ja ilman niitä et voi etkä saa liikkua. ei mikään laki sinua estä niitä viemestä koneeseen ja siellä liikkuminen on muuten mahdotonta. emotko kantaa sinut koppina vessaan pari kertaa matkan aikana, ottakaa nyt järki käteen typerykset ja lopettakaa moinen hölynpölyn jauhaminen.Tämä aihe on minusta nyt loppuunkäsitelty ja iso piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613960Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492424Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622090- 741300
- 681110
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211094- 281055
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417964- 67807
- 63753