Voitti se Niinistö ...

oivahärkönen

..., perskuta rallaa, Vanhasen. Vanhasen olisi pitänyt noudattaa neuvojani, eikä hakeutua presidenttiehdokkaaksi. Pääministerin tehtävä ja keskustan pitäminen suurimpana puolueena ovat tärkeämpiä asioita kuin tuo nykyään riisuttu presidentin virka. Tällä vaalituloksella voidaan vaarantaa noiden tärkeämpien säilyttäminen.

Mutta eipä tämä politiikka tähän lopu. Vanhasen jatkaa nyt kaikella tarmollaan pääministerinä. Siinä tehtävässähän hän on saanut paljon aikaan ja gallupeissakin äänestetty suosituimmaksi pääministeriksi kautta (gallup)aikojen.

8

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti Vanhasen katkera tappio tässä vaalissa varjostaa hänen toimintaansa jatkossa pääministerinä. Tämähän on todella selkeä epäluottamuslause hänelle myös pääministerinä..

      Jos Vanhaseen kansa olisi luottanut, hän olisi saanut huomattavasti paremmat kannatuslukemat.

      Kansa haluaa selkeästi sinipuna-hallitusta takaisin. Seuraava pääministeri on Sauli Niinistö tai Paavo Lipponen.

      • Niinistölle?

        Rautalehden olisi aika mennä sinne Halosen vaalijuhlaan jonne kuitenkin olet menossa.


      • tappio..

        Halosenkin kannattajilla kun hän ei päässyt ensimmäisellä kierroksella läpi!

        Ja se näkyy heti tällä palstallakin.
        Hirveällä paniikilla heti alettiin hyökkäämään porvariyhteistyötä vastaan.


      • Maltillinen porvari

        Ei ollut Vanhanen ollenkaan katkerana.

        Päinvastoin, hän näytti suorasekäisyytensä ja ilmoitti selkeästi ja perusteluja esittäen, omiensakin vaalivalvojaisissa äänestävänsä nyt Sauli Niinistöä.

        Vanhanen ei siis piilotunut mihinkään, vaan toimi reilun suomalaisen miehen tavoin.

        Tästä on Vanhasenkin kannattajana helppo jatkaa.

        Pääministerin toimintaan tällä vaalilla ei ollut mitään muuta vaikutusta kuin, että Matti Vanhanen jatkaa suosituimpana pääministerinä.

        Rehti suoraselkäisyys vain kasvattaa hänen suosiotaan.


    • oivahärkönen

      Mutta suurena ilonaiheena vaalissa oli kuitenkin se, että Haloskaa ei valittu presidentiksi.

      • haloskalainen Kepu

        Keskustan väki varmistaa Halosen valinnan 2. kierroksella. Puolet äänestää Halosta.


      • toinen puoli
        haloskalainen Kepu kirjoitti:

        Keskustan väki varmistaa Halosen valinnan 2. kierroksella. Puolet äänestää Halosta.

        demareista äänestää Niinistöä.


    • Zarathustra

      Vanhanen on ollut suosittu pääministeri koko uransa ajan. Olit, Oiva, alusta alkaen oikeassa, ja kansa on tänään osoittanut olevansa samaa mieltä: Vanhanen on hyvä pääministeri, jota ei ole syytä päästää seremoniamestarin virkaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe