yhdyntä

abortoitu

muutama päivä sitten oli lääkkeellinen keskeytys..sattu ihan prkleesti mutta nyt taas vointi ok. ohjeissa lukee ettei yhdyntää "suositella" jälkivuodon aikana. aloitin kaksi päivää sitten pillerit normaaliin tapaan.
miten on? jos harrastaa seksiä onko taas vaarana tulla raskaaksi?

11

8665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latva B:t

      Uskomatonta. Olin juuri abortilla, viettini seksiin on niin kova, että taas ajelen ilman ehkäisyä. Uusi abortti vain kehiin. Hei ihmiset! Mulla ei ole mitään aborttia vastaan, mutta silkkaan idioottimaiseen käyttäytymiseen suhtaudun kyllä halveksivasti. Ohje: nai niin paljon kun huvittaa, kunhan käytät ehkäisyä!!!!

      • sulle vaan

        Ap:han selkeästi kirjoitti, että on aloittanut e-pillerit abortin jälkeen. Hän kenties haluaisi tietää että kuinka pian voi taas olla yhdynnässä abortin jälkeen. Tai että mitä haittaa siitä on jos on yhdynnässä jälkivuodon aikana. Turhat moralisoinnit pois! Ja lukutaitoa peliin!

        Ja ap:lle... yhdynnästä pitäisi vuodon jälkeen pidättyä korkean tulehdusriskin takia, koska kohdun suu on auki. Sitten kun vuoto on lakannut tulee ensimmäisillä kerroille vielä käyttää kondomia tulehduksriskin vuoksi. Syöt pillereitä nyt eli et voi tulla raskaaksi kuin jos kuulut siihen muutamaan prosenttiin jotka tulevat raskaaksi pilleriehkäisystä huolimatta!

        Jaksamista ja toivottavasti keskeytyksesi onnistui, minulla ei onnistunut ja jouduin vielä kaavintaa:(.


      • löpö!
        sulle vaan kirjoitti:

        Ap:han selkeästi kirjoitti, että on aloittanut e-pillerit abortin jälkeen. Hän kenties haluaisi tietää että kuinka pian voi taas olla yhdynnässä abortin jälkeen. Tai että mitä haittaa siitä on jos on yhdynnässä jälkivuodon aikana. Turhat moralisoinnit pois! Ja lukutaitoa peliin!

        Ja ap:lle... yhdynnästä pitäisi vuodon jälkeen pidättyä korkean tulehdusriskin takia, koska kohdun suu on auki. Sitten kun vuoto on lakannut tulee ensimmäisillä kerroille vielä käyttää kondomia tulehduksriskin vuoksi. Syöt pillereitä nyt eli et voi tulla raskaaksi kuin jos kuulut siihen muutamaan prosenttiin jotka tulevat raskaaksi pilleriehkäisystä huolimatta!

        Jaksamista ja toivottavasti keskeytyksesi onnistui, minulla ei onnistunut ja jouduin vielä kaavintaa:(.

        Pillerit kun aloittaa, pitäisi käyttää AINA ensimmäinen viikko kondomia! Hoh hoh!


      • .....
        löpö! kirjoitti:

        Pillerit kun aloittaa, pitäisi käyttää AINA ensimmäinen viikko kondomia! Hoh hoh!

        abortin jälkeinen vuoto kestää aina noin 4-6 vk. Tapauskohtaista tietenkin, siinä siis sinulle se viikon kumin käyttö kun aloittaapillerit. Yhdyntä ei siis ole mahdollista kuin vasta 4-6vk pillereiden aloittamisen jälkeen=vuodon loputtua. Ei siis enää raskausriskiä silloin...


    • näin on

      Heti vaan nussimaan niin voit kohta tehdä jo uuden abortin. Mitäs turhaan pillereitä syöt?

      • ;)..

        huolehtikaa omista asioistanne..kiitos vastauksista. niistä järkevistä


    • neuvoja

      On sulla kiire taas paneen ja tekeen uusia abortteja! Sun sisältä on juuri poistettu elämän alku ja sä haluat jatkaa seksielämää noin kiivaasti. Asia kerrallaan hei! Ja jälkivuodon aikana ei siis todella kannata harrastaa seksiä, ihan niinkuin on neuvottu, tulehdusvaaran vuoksi. Vittu kun vituttaa tommoset itsekeskeiset kakarat. Vähän niinku uutta suoneen kun vanha kuolee!

    • uskomatontasettiä

      Siis mitä ihmettä? Ketähän se auttaa että kieriskelisi omantunnon tuskissa ja pidättytyisi seksistä tyyliin seuraavat puoli vuotta koska päätyi aborttiin (Siis kamala, se ajatteli paluuta normaaliin elämään ja normaaliin seksielämään vaikka pitäisi surra!!) niinkö? Itse mietin aborttia ja surin ja kävin läpi henkistä paskaa sen kaksi viikkoa ennen lääkkeiden hakua, mietittiin yhdessä miehen kanssa kaikkia ratkaisuja kaikilta kannoilta. Nyt kun abortti on ohi, en tiedä ketä se auttaisi että piiskaisin itseäni kuinka hirveä ihminen olen, enkä ainakaan ansaitse ajatellakaan seksiä seuraavaan 2kk (aiheuttamaan lisää abortteja (??) on aika kova syytös, kun varmasti suurin osa huolehtii kahta kovemmin ehkäsystä tämän kokemuksen jälkeen. Minkä takia abortin tehneen seksielämän täällä oletetaan aiheuttavan uusia abortteja? ) itsellä hormonaalinen ehkäisy petti. Myös parisuhteeni kuuluukin vissiin päättyä, koska enhän minä nyt näin hirveänä ihmisenä ansaitse sitä että elämä jatkuisi ja parisuhdekin palautuisi ennalleen niinkö...? Eiköhän abortin läpikäyneillekin paluu normaaliin arkeen, toki ehkisystä huolehtien ole sitä parasta terapiaa ja elämä jatkuu? Se on vaikea päätös, mutta jos ap tosiaan myös kävi tätä asiaa ja tunteita enemmän läpi ennen toimenpidettä ja sai toimenpiteen jälkeen closerin aiheeseen?

    • joo joo

      paneksikaa ittellenne oikein kunnon tulehdukset, vaan josko niitä uusia veriuhreja ei sit enää tuliskaan, ikinä... sittenkään kun hienoperse pumpuliprinsessat niitä rupee hinkuaan. Parhaassa tapaukasessa päästään verenmyrkytyksillä siististi eroon koko yhteiskuntaa saastuttavasta pohjasakasta.

      "Eiköhän abortin läpikäyneillekin paluu normaaliin arkeen, toki ehkisystä huolehtien ole sitä parasta terapiaa ja elämä jatkuu? "

      Niin,, JOS jatkuis ja ihan "normaalina".... näkis vaan edes joskus :DDD

    • Anonyymi

      homo

    • Anonyymi

      Hyvä kun teit abortin,oletko ajatellu tehdä lobotomian?eli piuhat poikki. Sun kohdalla vois olla paikallaan tuo toimenpide kun et tunnu tietävän vastuusta mitään. Mene sitten vaikka Afrikkaan nussimaan kun olet noin nymfo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe