kysely: kuinka moni vihaa scammereita? ne saa laittaa viestiä tähän! (ainakin minä)!
kaikki lukekaa tääää!!!!!!!!!
16
1267
Vastaukset
- whitemanteli
scammerit on saalittavii lusmumunapäitä! jotku scammaus yritykset on kylla ollu säälittävän hauskoi....mun mielestä kaikkien pitäs kehittää omat runeukkosa eika ainaka yrittää pöllii niitä toisilta....
- mc_69_mc
on!!!! on!!!! on!!!! on!!!! on!!!! on!!!!
- MINÄ
VIHAAN NIITÄ!!!
- scamww
i love they!! oon nimittäin itekki scämmäri ja mulla on ainaki 5millii rahaa ja yli 10 60 lvl ukkoo!
- duudududdd
hermot kireällä vai??
- penis
scamww kirjoitti:
i love they!! oon nimittäin itekki scämmäri ja mulla on ainaki 5millii rahaa ja yli 10 60 lvl ukkoo!
ootko vähän runkkari vittu mä nauran tommosille kakaroille ku ne lesoo nii vitusti ku on scämminy jonku noobin looool rofl ootte itekki nii vitu nyyppii et oksat pois. vittu jos ite sattuisitte uhreiks nii varmaa kusisitte housuu ja ihmettelisitte mitenköhä saan mun lvl60 nyyppä acc:n takas. ja tommoset kakarat pitäis heittää muutenki runest vittuu.... ootko 9 vai 11v. ei muuten välii mut älä kerro siit muille tai ainakaa lesoo koska siin ei oo mitään hienoo....gyfacemotherfuckerbitchassnigah =)=)=)=) eiks joo homo heh
- runkkuämpäri
scamww kirjoitti:
tommoset runkut pitäs viedä saunantaakse ja ampuu.. mut mitä turhaa siit tulis taas syyte lol sullaki varmaa aivot hehkunu punasena ku oot miettiny et mitenköhän saan paljon tekstii nopeesti sit sul on välähtäny et kopioit ja liität.. wooow nytki varmaa lesoot sun imbesilli vajokkiscammeri kavereil ku keksit jtn tosi hienoo. lol mut hyvää jatkoo rukoilen sen puolest et sut bannitaa =)=)=)=)=)
- hyrsy
Minä myös vihaan scammaajia, just yksi yritti scammata mut runess
- Jaakoppi Matinpoika
Minä vihaan myös ja paljon!!!
- Kimmo
Vihaan scammereita paljon!!!
- mocking bird
no en nyt tiiä mulle se on oikeastaa ihan sama koska en ite mene koskaan niihin scämmi yrityksii
no kerran joku onnistu scammaamaa mun 66 levelisen äijän mut ei se haittaa koska mun tän hetkinen äijä on jo 89lvl
- MINÄ VAAN
scammerit on hintejä mun 100 lvl tyyppi scämmätin ja nyt mul on vaa joku paska 20 levunen tyyppi =(
- joo
joo
- mä vihaan
pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti scämmäämää tarjosin guthix kitestä jälleen sen saman saradomin full helmin millä olen onnistunut scämmissä monta kertaa ja taas se onnistui!!!!!! scämmeistä yksi helpommista mutta myös huonoimmista on tämä (toimii vain noobeihin) näin että joku 40 lvl huusi että "buying rune batle axe 45900 gp!" minulla ei ollut rune batua mutta ajattelin että rune 2h olisi sama asia no laitoin aseen tarjoukseksi ja se nobo laittoine omat rahat siihen painoin accept mutta otinkin heti sen aseen pois ja laitoin uudestan accept ja se noobi meni halpaan olen tein pari viikkoa sitten myös pari samantapaista scämmiä ja onnistuin saaman rune full helmin ja rune 2H:oon! mutta ei tämä scämmääminen nyt niin helppoa ole nimittäin tänäänkin sain pelata 2 ja puoli tuntia että sain tuollaisen saalin olen myös menettänyt itse noin 100k yritteässäni scämmiä rune plate bodya en nimittäin kerennyt ottaa rahoja pois =( ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SCÄMMÄILYYN!!! TÄRKEÄÄ!!!!! muista että et ikinä scämmää omalla peli äijälläsi vaan anna scämmi tavarat jollekin huonolle 3lvl äijälle ja scämmää sillä että et menetä pää äijääsi!! HEIPPARALLAA JA SCÄMMÄILEMISIIN CYA! pystyn scammaamaan aina kun haluan scammaan tavaran kuin tavaran noin 5 prosenttisesti toissa päivänä yks heppu tarjos mulle saradomin full helmista 400k ni vaihoin sen äkkiä iron full helmiks ja heti tuli 400k!!!! ja siinä samana päivänä tein myös toisen scämmin (tämä scämmi ei onnistu niin helposti) tarjosin nimittäin rune plate bodysta 120k ja poistinki ne rahat äkkiä ja vaihdoinki siihen 120 gp!!! ja heti tuli mulle 100k!!!! yhtenä päivänä ilmasta rahaa puol milliä!!! tänää pääsin koulusta yheltä ja aloin heti s
- -.-
Ööööhhh..Kantsii kattoo aina se kakkosvaihe..ja antaa toisen aina painaa eka accept..Mut yritetää scämmii joka pivä enkä oo ikinä menny niihi
- haha97
mä vihaan vitusiti niitä scämmereitä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855