Prätkähiiret tulee taas!!!

Just me

Prätkähiiret tulee taas! Keväällä julkaistaan Prätkähiirten uudet jaksot, joissa Turbon, Moton ja Vinskin pitäisi seikkailla. Saa nähdä koska uudet jaksot nähdään Suomessa.

23

3885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brh

nii tulee.
      näin digikanavalla yhden jakson ja moto oli tosi hyvä.
      olin unohtanut miten hyvä tv sarja prätkähiiret on.

• Minä~87

Millä kanavalla se alkaa uusintana ja milloin?.. ja millä digikanavalla näit yhden jakson?..

• ulpu

hihii! miltä kanavalta?

• Tigerwolf

uudet jaksot. Ne ei oo niit samoi ku tuli muinoin telkkarista. Mutta hei, tuleehan ne aidot alkuperäisetkin kohta taas!

• - Turbo -

Onko prätkähiiriä kaks eri sarjaa? Millainen toinen on? No! Mä haluun nähä kumminkin sen vanhan! Ilmoittakaahan mullekin uusista "mullistuksista"! :D

• - Turbo - kirjoitti:

Onko prätkähiiriä kaks eri sarjaa? Millainen toinen on? No! Mä haluun nähä kumminkin sen vanhan! Ilmoittakaahan mullekin uusista "mullistuksista"! :D

Täs mä oon - Turbo -! Kävin vaan rekisteröitymässä! Jostakin syystä se ei hyväksyny ees -turbo-:a, ja pelkkä turbo on jo käytössä, no... Ajattelin ilmoittaa!

• neiti10

tuleeko oikeesti? :D sä huijaat?

• Just me

• Just me kirjoitti:

No tulee, tulee. Sarja julkaistaan Englannissa ja muutamissa muissa Euroopan maissa keväällä.

Käy katsomassa: http://www.imdb.com/title/tt0459618/

Mistä toisest sarjast te puhuitte?

• Just me
        half-mouse kirjoitti:

Mistä toisest sarjast te puhuitte?

Tämä toinen sarja on juuri valmistumassa kevääksi ja on eri kuin alkuperäinen. Mitään tarkempia tietoja sarjan juonesta ei ole.

• Just me kirjoitti:

Tämä toinen sarja on juuri valmistumassa kevääksi ja on eri kuin alkuperäinen. Mitään tarkempia tietoja sarjan juonesta ei ole.

Ilmoittakaa sitten, kun lisätietoa tulee ja noita uutisia vois laittaa tohonkin Prätkähiiret 4-keskusteluun, ettei tilat mee täältä turhaan ja vanhoja viestejäkin vois lukee :D

• niisku

jos tulee niin milloin ne tulee ja mistä jne....=) se ois mahtavaa koska olen tosi faniiii=)

• Mutta toi taitaa olla erinlainen, nyt niit on kuitenkin tullu DVD:lle.

• Iceman
        half-mouse kirjoitti:

Mutta toi taitaa olla erinlainen, nyt niit on kuitenkin tullu DVD:lle.

Musta tuntuu että taas ne epäonnistuu vanhan sarjan elvyttämisse kuten kävi Turtleseissa. Turleseissa ei ollu ees vanhaa kunnon Krangia tai Rocksteadya tai Beapopia, nyt tuskin on ees Lalli leipäjuustoo tai Rasvanahkaa koko sarjassa

• Iceman kirjoitti:

Musta tuntuu että taas ne epäonnistuu vanhan sarjan elvyttämisse kuten kävi Turtleseissa. Turleseissa ei ollu ees vanhaa kunnon Krangia tai Rocksteadya tai Beapopia, nyt tuskin on ees Lalli leipäjuustoo tai Rasvanahkaa koko sarjassa

Siis noita vanhoja jaksoja pläntätään DVD:lle, ei uusia. Toi mistä nuo puhuu on erinlainen kuulemma.

• Miä.
        half-mouse kirjoitti:

Siis noita vanhoja jaksoja pläntätään DVD:lle, ei uusia. Toi mistä nuo puhuu on erinlainen kuulemma.

Eli onko nää vanhat mahtavat tulos millon? Tietääkö kukaan? Niitä mä oon kaipaillu täs jo jonku aikaa. Ois mahtavaa.
        Onko se Turbo se vlkone hiiri? Se on paras!

• aww
        Miä. kirjoitti:

Eli onko nää vanhat mahtavat tulos millon? Tietääkö kukaan? Niitä mä oon kaipaillu täs jo jonku aikaa. Ois mahtavaa.
        Onko se Turbo se vlkone hiiri? Se on paras!

Se on vinski

• Henskukkuu

jesh! ne vanhat hyvät prätkähiiretkö tulos dvd:lle.
      tiedättekö mistä niitä sais ostettua. kun nuo vanhat nauhoitukset alkaa olla hieman huonoja musiikki menee jotenkin hassusti...
      niitä uusia jaksoja katson varmaankin ensimmäisen jakson kun ne pilaa luultavasti aidot oikeat JA PARHAAT

• Mulla ois 1 sivulla JEEEEE! keskustelussa puhetta DVD:stä ja muusta Prätkähiiriasiasta, joten voitko tulla sinne jutteleen muiden fanien kaa?

• Henskukkuu
        half-mouse kirjoitti:

Mulla ois 1 sivulla JEEEEE! keskustelussa puhetta DVD:stä ja muusta Prätkähiiriasiasta, joten voitko tulla sinne jutteleen muiden fanien kaa?

tulen mieluusti kunhan vain kerrot mille sivulle ^^

• Henskukkuu kirjoitti:

tulen mieluusti kunhan vain kerrot mille sivulle ^^

Eli eka sivu ^^

• Rasvanahka

MOI! Mä oon ton henskukkuun veli ja myös prätkähiiri fani. Että voisittekos kertoo missä se 1 sivu on ja jos mahollista niin lähettää linkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe