Prätkähiiret tulee taas! Keväällä julkaistaan Prätkähiirten uudet jaksot, joissa Turbon, Moton ja Vinskin pitäisi seikkailla. Saa nähdä koska uudet jaksot nähdään Suomessa.
Prätkähiiret tulee taas!!!
23
3885
Vastaukset
- brh
nii tulee.
näin digikanavalla yhden jakson ja moto oli tosi hyvä.
olin unohtanut miten hyvä tv sarja prätkähiiret on.- Minä~87
Millä kanavalla se alkaa uusintana ja milloin?.. ja millä digikanavalla näit yhden jakson?..
- ulpu
hihii! miltä kanavalta?
- Tigerwolf
uudet jaksot. Ne ei oo niit samoi ku tuli muinoin telkkarista. Mutta hei, tuleehan ne aidot alkuperäisetkin kohta taas!
- - Turbo -
Onko prätkähiiriä kaks eri sarjaa? Millainen toinen on? No! Mä haluun nähä kumminkin sen vanhan! Ilmoittakaahan mullekin uusista "mullistuksista"! :D
- Turbo - kirjoitti:
Onko prätkähiiriä kaks eri sarjaa? Millainen toinen on? No! Mä haluun nähä kumminkin sen vanhan! Ilmoittakaahan mullekin uusista "mullistuksista"! :D
Täs mä oon - Turbo -! Kävin vaan rekisteröitymässä! Jostakin syystä se ei hyväksyny ees -turbo-:a, ja pelkkä turbo on jo käytössä, no... Ajattelin ilmoittaa!
- neiti10
tuleeko oikeesti? :D sä huijaat?
- Just me
No tulee, tulee. Sarja julkaistaan Englannissa ja muutamissa muissa Euroopan maissa keväällä.
Käy katsomassa: http://www.imdb.com/title/tt0459618/ Just me kirjoitti:
No tulee, tulee. Sarja julkaistaan Englannissa ja muutamissa muissa Euroopan maissa keväällä.
Käy katsomassa: http://www.imdb.com/title/tt0459618/Mistä toisest sarjast te puhuitte?
- Just me
half-mouse kirjoitti:
Mistä toisest sarjast te puhuitte?
Tämä toinen sarja on juuri valmistumassa kevääksi ja on eri kuin alkuperäinen. Mitään tarkempia tietoja sarjan juonesta ei ole.
Just me kirjoitti:
Tämä toinen sarja on juuri valmistumassa kevääksi ja on eri kuin alkuperäinen. Mitään tarkempia tietoja sarjan juonesta ei ole.
Ilmoittakaa sitten, kun lisätietoa tulee ja noita uutisia vois laittaa tohonkin Prätkähiiret 4-keskusteluun, ettei tilat mee täältä turhaan ja vanhoja viestejäkin vois lukee :D
- niisku
jos tulee niin milloin ne tulee ja mistä jne....=) se ois mahtavaa koska olen tosi faniiii=)
- Iceman
half-mouse kirjoitti:
Mutta toi taitaa olla erinlainen, nyt niit on kuitenkin tullu DVD:lle.
Musta tuntuu että taas ne epäonnistuu vanhan sarjan elvyttämisse kuten kävi Turtleseissa. Turleseissa ei ollu ees vanhaa kunnon Krangia tai Rocksteadya tai Beapopia, nyt tuskin on ees Lalli leipäjuustoo tai Rasvanahkaa koko sarjassa
Iceman kirjoitti:
Musta tuntuu että taas ne epäonnistuu vanhan sarjan elvyttämisse kuten kävi Turtleseissa. Turleseissa ei ollu ees vanhaa kunnon Krangia tai Rocksteadya tai Beapopia, nyt tuskin on ees Lalli leipäjuustoo tai Rasvanahkaa koko sarjassa
Siis noita vanhoja jaksoja pläntätään DVD:lle, ei uusia. Toi mistä nuo puhuu on erinlainen kuulemma.
- Miä.
half-mouse kirjoitti:
Siis noita vanhoja jaksoja pläntätään DVD:lle, ei uusia. Toi mistä nuo puhuu on erinlainen kuulemma.
Eli onko nää vanhat mahtavat tulos millon? Tietääkö kukaan? Niitä mä oon kaipaillu täs jo jonku aikaa. Ois mahtavaa.
Onko se Turbo se vlkone hiiri? Se on paras! - aww
Miä. kirjoitti:
Eli onko nää vanhat mahtavat tulos millon? Tietääkö kukaan? Niitä mä oon kaipaillu täs jo jonku aikaa. Ois mahtavaa.
Onko se Turbo se vlkone hiiri? Se on paras!Se on vinski
- Henskukkuu
jesh! ne vanhat hyvät prätkähiiretkö tulos dvd:lle.
tiedättekö mistä niitä sais ostettua. kun nuo vanhat nauhoitukset alkaa olla hieman huonoja musiikki menee jotenkin hassusti...
niitä uusia jaksoja katson varmaankin ensimmäisen jakson kun ne pilaa luultavasti aidot oikeat JA PARHAATMulla ois 1 sivulla JEEEEE! keskustelussa puhetta DVD:stä ja muusta Prätkähiiriasiasta, joten voitko tulla sinne jutteleen muiden fanien kaa?
- Henskukkuu
half-mouse kirjoitti:
Mulla ois 1 sivulla JEEEEE! keskustelussa puhetta DVD:stä ja muusta Prätkähiiriasiasta, joten voitko tulla sinne jutteleen muiden fanien kaa?
tulen mieluusti kunhan vain kerrot mille sivulle ^^
- Rasvanahka
MOI! Mä oon ton henskukkuun veli ja myös prätkähiiri fani. Että voisittekos kertoo missä se 1 sivu on ja jos mahollista niin lähettää linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=648&subcat=806
Ei ois pitäny olla hankala löytää, ja sieltä mun tekemä keskustelu, oliks se joku JEEEEEEEEEEE!
Nii sinne.
PS. Vastaan kaikkeen kysymyksiin ja kommentteihin!
PPS. Kiva kun tulitte, odotan innolla Prätkisfaneja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243