Kävin perjantaina OY ABssa -en tosi juonutkaan kun olin töissä koko viikonlopun- ja edelläni oli nuori poika jolta puuttui 5c pikkupullosta jonka olisi pitänyt antaa pois joten annoin kassalle tän pojan puolesta sen 5c. Myyjä kertoi että joku kassaihminen oli antanut asiakkaalle alennusta 10c ja siitä kiitoksena oli asiakas tehnyt valituksen heidän pomolle... Hmm pitäisikö ymmärtää?
valitus alkon kassasta
4
1915
Vastaukset
- tyttö
Oon alkossa töissä mut en tajua tota sun kertomustas, en sitten olenkaan. Siis mitä, häh? Siis mistä tossa on kyse? Pojalta puuttui 5c ja annoit hänelle sen. Ja teit valituksen? Siis mitä? En nyt ymmärrä? Sä oot siis tuolla kyseisessä työpaikassa töissä, niinkö? Öö.. siis kenelle se myyjä kertoi, että joku kassaihminen oli antanut 10c alennusta? Sulleko? Ja kuka asiakas oli tehnyt valituksen? Kiitoksena? Siis mistä kiitoksena?
Mä en ymmärtänyt yhtään tota sun tekstiä. Oon kai aika tyhmä, mut ei vaan menny mun ymmärrykseen.- tosiaan olla
Kyllähän tuosta selvän sai, mitä siinä tarkoitettiin. Ettet vaan oo nauttinu jo liikaa niitä työnantajasi tuotteita, kun on noin ymmärryksessä puutteita.
Tämä kirjoittaja oli siis antanut sen puuttuvan 5 senttisen sille viinakaupan kassalle sen pojan puolesta.
Tämä kyseinen viinakaupan kassa oli kertonut tälle 5 senttisen antajalle, että joskus joku toinen viinakaupan kassa oli antanut alennusta 10 senttiä jollekin toiselle asiakkaalle, ja siitä tapahtumasta tämä 10 sentin alennuksen saanut asiakas oli tehnyt valituksen.
Joko nyt ymmärsit? - blondi-72hki
tosiaan olla kirjoitti:
Kyllähän tuosta selvän sai, mitä siinä tarkoitettiin. Ettet vaan oo nauttinu jo liikaa niitä työnantajasi tuotteita, kun on noin ymmärryksessä puutteita.
Tämä kirjoittaja oli siis antanut sen puuttuvan 5 senttisen sille viinakaupan kassalle sen pojan puolesta.
Tämä kyseinen viinakaupan kassa oli kertonut tälle 5 senttisen antajalle, että joskus joku toinen viinakaupan kassa oli antanut alennusta 10 senttiä jollekin toiselle asiakkaalle, ja siitä tapahtumasta tämä 10 sentin alennuksen saanut asiakas oli tehnyt valituksen.
Joko nyt ymmärsit?selvennyksestä;) Juuri näin on asian laita!
- asdf
vissiin myydä alehinnoilla, mutta aika k***pää on ollut se asiakaskin joka sen valituksen oli tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999