turvonnut sorminivel

Luiseva

Olen kohta 30v nainen,ja mulla on aina ollut "heikot " ranteet ja nilkat esim:en ole koskaan pystynyt seisoon käsillä kun ranteisiin sattuu ja aina murrosikäisestä asti on vasempaan ranteeseen noussut pariksi vko;ksi kerrallaan patti jolloin ranne on jäykkä ja kipeä.Myös luissa tuntuu usein ikäviä vihlasuja ja monesti tuntuu että siitä kivusta meinaan krampata.Tänään taas sormea vihloi ikävästi ja huomasin kauhukseni sormen keskimmäisen luun punoittavan ja turvottavan...ei kai tämä voi olla reumaa? Olen juuri hakeutumassa työelämään lastenhoito vuosien jälkeen ja nyt kyllä pelottaa jos en voisi tehä rakastamaani työtä.

1

3170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reumaatikko

      Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon :)
      Menehän ensin esim. reumaan erikoistuneelle sisätautilääkärille tai reumatologille. Verikokeitten ja röntgenkuvien perusteella vasta voidaan alkaa näkemään mistä on kyse. On paljon myös muita vaihtoehtoja yhden nivelen turpoamiselle kuin reuma! Ja vaikka reuma olisikin, ei se tarkoita sitä, että ammattia välttämättä pitäisi vaihtaa :) Mutta asia kannattaa selvittää pikimmiten, että saat hoitoa siihen, mitä sitten onkin, eikä nivel pääse kulumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe