Oiskohan Mustat siivet yli taivaan ollut enemmän hittiainesta? Kain oli lälly valinta. Saapahan ainakin teinityttöjen suosion.
Kainista sinkku?!
6
814
Vastaukset
- CMX on aina ollut,
ja tulee aina olemaan pelkkää kaupallista paskaa. Ja A.W. on idiootti.
- ei taida
CMX purra teinityttöihin, eiköhän se ole enemmän nuorempien orkestereiden heiniä..tai dingon jäänteiden..apulanta kenties??
- evil me
ei taida kirjoitti:
CMX purra teinityttöihin, eiköhän se ole enemmän nuorempien orkestereiden heiniä..tai dingon jäänteiden..apulanta kenties??
Eiköhän tuo Kain putoa enemmänkin kotirouville. Mutta hieno biisi, vaikka kaupallista paskaa onkin.
Sitäpaitsi CMX:n ep:t pari ekaa levyä eivät olleet kaupallisia. Paskasta en sano mittää.
- ixtlan
Suojelusperkele olisi ollut hyvä valinta. Mitä helvetin merkitystä sillä kaupallisuudella on? Kaikki musiikki on kaupallista. Eri asia on tapaukset, jotka ovat yksinomaan kaupallista. Tästä ei voitane CMX:n kohdalla puhua. Ilman kaupallista "koneistoa" ei levyjä saataisi kauppoihin, ja ihmisille. Ei taida ihmisten päässä paljoa pyöriä, jos jatkavat tätä kotona nyrkkikyllikin kanssa MP3:n imuttamista, ei ole pian mitään mitä imuttaa.
- -ska-
CMX ei kyllä taida noihin teinityttöihin iskeä, ei oo ihan valtavirta musiikkia.
- ceeämäks
ois kyllä jotain vähän räväkämpää tarvittu singleksi..
se oli minulle kyllä melkoinen yllätys se kain..
mutta kylläpä tuo viellämenee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620