Synti:kadehtijansa kykyjen aliarviointi

burn-ed out, faded away

Mikään ei kiukuta niin kuin kateellisen kanssasiskon panettelut kyljessä kiinni sekä mahtavia mittasuhteita saavuttavana propagandana selän takana & nenänkin edessä.

Tyypilline tapaus sattui jälleen kun kämppis otti luoksemme poikaystävänsä huusolliin.Yhtäkkiä olin paha noita, viheliäs namitätiperverssi ("Piian", kämppikseni mielestä) ja samalla illuusio prinsessasta josta sai aiheet fantasioihin makkaripuolella.

Piia kyttäsi okei ihan viattomasti vain että, miltä näytän eri päivinä ja eri hetkinä ilman meikkiä, meikattuna siten ja siten, aamutakissa versus toimistoasussa.Olen sinkku, mutta saisin ehkä työn märkäpaitatanssijattarena lomakohteessa etelässä.Kasvonikin - ei hassummat.

Yhtäkkiä vaikka olin käyttäytynyt normaalisti ja asiallisen toverillisesti, etäälläkin, minulla oli kokonainen poppoo vihamiehiä.Piian kavereita.Sain kuulla, että Piia oli sanonut toivovansa, että kuolisin kylppärissä sähköiskuihin.

Piut paut Piialle, muutin pois ja nyt tiedän, ettei kaikkiin naisiin todellakaan voi luottaa.Sitä se joidenkin narsismi, miellyttämisenhalu, epävarmuus, tuen puute mieheltä ja rakkaus miestä kohtaan teettää.Piia alkoi esim. itkeä, kun näki baarissa yhden miestuttuni suutelevan minua.Hän yritti hetken päästä pyytää miestuttuani tanssimaan kanssaan, oman poikaystävänsä tyrmistykseksi.

Katsokaa hieman kenen kanssa asutte..

3

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

      hanurista! muijat on todellakin kateellisia toisilleen ja jotkut ikävä kyllä käyttävät sitä erittäin tuhoisassa mielessä. tuollainen seläntakana p****n puhuminen on kaikkein inhottavinta!

      tsemppiä sulle, vaikutat kaikesta huolimatta vahvalta!! (jos kertomasi on totta) hienoa ettet ole antanut tuollaisen eukon vaikuttaa!!

    • Muikku.

      Oho! Vaikuttaa kyllä aika sairaalta tämä "Piia". Oletko varma, ettei hänellä ole jotakin mielenterveysongelmia? On sinulla ollut sitten kyllä kestämistä(=

    • ja ketä?

      Usein on nähty trillereissäkin, miten minäminä -tyyppi on vouhkannut jostain naisesta ja sen kateellisuudesta: MUTTA kun tarina etenee, paha ei olekaan paha vaan kyseessä oli vain pieni sielu, joka harhailee kivun lailla ympäriinsä. Ei löydä ymmärtäjää, ei lohduttajaa. Muuta kuin ehkä kadehtimastaan ihmisestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe