17.01.2006

papio

Näin pyörähti uusi päivä taas käyntiin. Selvin päin ja kirkkain mielin!

22

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nasukasa

      ...menossa minäkin

    • Se menee, päivä kerrallaan ilman alkoholia, ilman alkoholin himoa ja krapulaa.

    • aahoohoo

      Pomo tarjos mulle ens kertaa talvilomaa.

      Sanalla sanoen aika pitkään oon sitä odotellukki ku meillä noita työehtosopimuksia sovelletaan vapaalla kädellä - puolin ja toisin.


      Ei varmaan monessa työpaikassa oo mahollista mennä pöydän alle kesken päivän vetämään sikeetä jos väsyttää. Huvittavinta oli kerran ku pomo kävi mut peittelemässä ja mä senku ronkuin et älä jytistä sillä ompelukoneella sitte ihan täysillä ku siitä lähtee niin ikävä ääni ja häirittee mun unia.

      Sattuu se loma just hyvään rakoon - sillä viikolla on se Hectorin konsertti mihin ollaan menossa. Muuta ihmeellistä en meinaa sit tehäkkää.

      • aahoohoo

        Nyt pääs käymään silleen etten muista viimesen puolen tunnin takasista asioista oikeestaan yhtään mitään. Ei oo mitään muistikuvaa oonko ottanu verenpainelääkkeen vai en.
        Pitääkö mun itte mennä ostamaaan se hiton lääkedosetti ku nuppi rupee hapertumaan? Vai voiskohan sen askarrella ite vaikkapa tulitikkurasioista - liimais niitä tarvittavan määrän yhteen ja päällekkäin. Vois tehä joulukalenteri -henkeen vaikka kuukauden annostelijan.
        No, nyt pitää oottaa huomisaamua ku ei uskalla koskeekkaan lääkepakettiin. Niitä jos vahingossa ottaa tuplasatsin nii voi joutuu toiseen ulottuvuuteen ja mulla ei sinne vielä oo mikää hinku.


      • ketään
        aahoohoo kirjoitti:

        Nyt pääs käymään silleen etten muista viimesen puolen tunnin takasista asioista oikeestaan yhtään mitään. Ei oo mitään muistikuvaa oonko ottanu verenpainelääkkeen vai en.
        Pitääkö mun itte mennä ostamaaan se hiton lääkedosetti ku nuppi rupee hapertumaan? Vai voiskohan sen askarrella ite vaikkapa tulitikkurasioista - liimais niitä tarvittavan määrän yhteen ja päällekkäin. Vois tehä joulukalenteri -henkeen vaikka kuukauden annostelijan.
        No, nyt pitää oottaa huomisaamua ku ei uskalla koskeekkaan lääkepakettiin. Niitä jos vahingossa ottaa tuplasatsin nii voi joutuu toiseen ulottuvuuteen ja mulla ei sinne vielä oo mikää hinku.

        päivässä tapa. Eikä ylimääräinen lääkekään.

        terveisin 'omalääkäri'


      • aahoohoo
        ketään kirjoitti:

        päivässä tapa. Eikä ylimääräinen lääkekään.

        terveisin 'omalääkäri'

        Hengissä oon. Kai mä olin sen ottanu kun nesteet tuntu laskeutuvan päästä samalla tavalla ku ennenki.


    • Elmo

      pyörähti uusi päivä taas käyntiin

    • Ryyppymies

      niin se on tämä päivä mennyt raittiina. Illalla sit keikalle.

    • Systerillä

      mutta mieli on vähän alakulon puolella. Parempi kuitenkin näin kuin kankkusessa tai sitä hankkimassa.

    • on hyytävä tuuli, on hyvä syy löhöillä sohvalla. Raittiina näyttää menevän tämäkin päivä.

    • tippaeitapa

      ...

      • tippaeitapa

        alkaa jo herkuttelemaan ajatuksella että ensikuussa saa hyvällä omallatunnolla alkaa tuhmaksi.


    • paranoidi

      Tipatta se päivä on kulunut.

    • Mimmuli1

      Raittiina edelleen.

      • aahoohoo

        vaikka tottuakki olotilaan vai?
        En oo ihan selvillä pidätkö tipatonta tammikuuta vai onko sulla joku muu tavoite mut mä oon viettäny rapiat kaks vuotta tipattomia päiviä ja jokaista raitista päivää mä pidän ihmeenä. Katos se ei oo ihme jos alkoholisti juo vaan se on et se on selvin päin.
        No, oli sulla mikä tavoite tahansa, niin toivon että onnistut siinä.


      • Mimmuli1
        aahoohoo kirjoitti:

        vaikka tottuakki olotilaan vai?
        En oo ihan selvillä pidätkö tipatonta tammikuuta vai onko sulla joku muu tavoite mut mä oon viettäny rapiat kaks vuotta tipattomia päiviä ja jokaista raitista päivää mä pidän ihmeenä. Katos se ei oo ihme jos alkoholisti juo vaan se on et se on selvin päin.
        No, oli sulla mikä tavoite tahansa, niin toivon että onnistut siinä.

        Kiitos kannustuksesta.
        Ihan mukavalta tuntuu tämä tipattomuus, hyvinkin voisi tottua.
        Jos katsotaan ensin tämä tammikuu tipattomana ja jos sujuu yhtä hyvin kuin tähänkin asti, niin jatkan ilman muuta tipattomuutta.
        Minun ongelma-juominen ajoittui viikonloppuihin ja lomiin. Rankan viikonlopun jälkeen alkuviikonkin sai kärsiä vielä krapulanoireista.


    • mussukka1

      Ei olisi aikaa edes ryypätä, jokin ihme kiire on päällä, kylälläkin on sairastuvalla joka toinen.
      Illan aion vetää henkeä ja kuunnella tuulen ulinaa.

      • aahoohoo

        on niin mahoton tuuli ettei tupakka meinaa pysyy hampaissa ja tonne takapihalle pitäs taas könytä. Ja ei saa vaatteita tarpeeks päälle, ei.


    • karbidi

      Kotio tultu ja hyväst kuulemma laajeni suoni!
      Juu ja kiitokset Mettäläiselle meikäläisen muistamisesta. Just niihin aikoihin, kus viestiis rustasit, ni rupesivatte alottaan operaatiota! Ja kuten sanoin, ni homma suju kuulemma hienosti. Ja jännää oli taas monitoorist seurata legureitten laitteita. Pummasin muuten ne piuhat ittelleni matkamuistoks. Siinä käressä on helskutin pieni kamera; näyttää iha vaan joltain roskalta. Siin ois tosi piilokamera, ku sais sen pelittään.

      Ja raitistelu jatkuu!

      • paranoidi

        vaikutat pirteältä. Nyt voi mennä rauhassa nukkumaan, kun olet jo kotia päässyt.


      • Cettuz!

        Onnistuneesta operaatiosta. Uus elämä alkaa.


      • Sanoin että kyllä se hyvin menee. Onnittelut onnistuneen operaation johdosta.


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe