sukkahousut

sukkis(mies52)

mitä mieltä olette siitä että saako mies käyttää sukkahousuja minä itse käytän olen aivan hulluna sukkahousuihin toiset miehet eivät vissiin tykkää sukkahousuista

23

1944

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

elämän kevät. Saatko niistä seksuaalista tyydytystä? Onhan meitä moneen junaan.

• että---

saisin niistä seksuaalisia kiksejä, vaan ovat miellyttävistä materiaaleista tehtyjä, halpoja, eivät hajoa käsiin jo jalkaan vetäessä ja ovat ihanan lämpimiä. Inhoan sukkahousuja ja kaikenmaailman polyesteri-tekokuiduista tehtyjä rämmäleisiä, kovapitsisiä alusvaatteita, mitkä hankaavat, ovat sähköisiä ja epämiellyttäviä iholle. Ja ovat kiskurihinnoiteltuja. Jos olisi rahaa, ostaisin toki kauniita, aidosta silkistä tehtyjä alusvaatteita, mutta nyt on tyydyttävä seuraavaan parhaaseen: miesten mallistoon. Jospas saisi vielä kenkiä, joissa olisi tarpeeksi leveä lesti ja tukevat pohjat niinkuin miesten kengissä on, mutta ovat liian suuria. Helvettiin kaikenmaailman muodit, niistä ei tule kuin kampurajalkaisuutta ja hiton pakottavat vaivasenluut. Jotakin ikääntymisessäkin on hyvää: voi satsata vaatteiden mukavuuteen, kun ei tarvi ketään kiihdyttää ja viihdyttää joissakin etoavissa nailonisissa alusvetimissä.

• sinitiainen

NIIN minäkin teen, ja ihan samoista syistä !
        10 pistettä sinulle !!! Oli tosi kivaa lukea toi sun kommenttisi...
        Ja miksi h:ssä ei kukaan ole keksinyt NAISILLE vastaavia???
        Meidän pitäisi kulkea nyloneissa ja ihottumaa aiheuttavissa pitseissä vain miestä miellyttääksemme???
        Mitä TE MIEHET teette miellyttääksenne meitä NAISIA ?

• puuvillaisia
        sinitiainen kirjoitti:

Meidän pitäisi kulkea nyloneissa ja ihottumaa aiheuttavissa pitseissä vain miestä miellyttääksemme???

pitkiä kalsareita,älä valita!

• teidän
        sinitiainen kirjoitti:

laskut

• LPolku
        teidän kirjoitti:

laskut

Kerro vaan mihin niitä laskuja voi lähettää. Ekaa kertaa kuulin että joku muu voiskin mun laskut maksaa kuin minä itse.

• TÄÄ SAMA AIHE,

mene psyka/sukupuoliasiapalstalle!!!!

• En ole koskaan sukkahousuja jalkaani laittanut, mutta naisten minä olen sellaisia nähnyt käyttävän. Minulle on tullut se käsitys, että naisillakin ne sukkahousut ovat aina rikki, koska niitä pitää jatkuvasti olla ostamassa lisää.

Minua kiinnostaisi suuresti se, miten sukkahousujen kanssa onnistuu kuseminen pakkasella. Kun käyttää ihan perinteisiä kalsareita, niin ulkonakin on helppoa avata sepalus ja kusta mihin vaan, jos kusihätä sattuu yllättämään kohtuullisen juomisen seurauksena. Tietysti poliisiautoa pitää hieman varoa, jos ei halua maksaa rikesakkoa julkisella paikalla virtsaamisesta.

Sinänsä minulla ei ole mitään sitä vastaan, että nautit sukkahousujen pitämisestä. Jos omilla rahoillasi sukkahousut aina ostat, eikä naisystäväsi pidä Sinua vähän hurahtaneena tyyppinä, niin saat aivan vapaasti nauttia onnestasi.

Jos minä laittaisin jalkaani sukkahousut, niin terveydenhoitoalalla työskentelevä vaimoni varmasti passittaisi minut välittömästi mielentilatutkimukseen. Samaten Suhina Lempikin varmasti epäilisi minun menettäneen otteeni elämästä, enkä minä enää sen jälkeen olisi kunkkuna Essolla.

• Tanja1965

tai laske sukkahousut alas ja kuse seisaaltas tai pissi niinkuin tytötkin.
        Voisihan tietenkin tehdä aloituksen sukkahousujen valmistajille sepalusmalleista.

• usvan takaa

Täällä kaksnelosessa on tietääkseni ihan oikea transu-osastokin, joten siellä kysymyksesi saisi enemmänkin kiinnostusta osakseen. Tiedä vaikka tulisi neuvoja, haarakiloista ja silmäpaoista. Mutta jos nyt välttämättä... Mikä on kuppikokosi?

• pukeutua juuri niin kuin itse haluaa. Ellet käytä minihametta, tuskin ketään sinun sukkahoususi häiritsevät. ;)) Hyvä, että niillekin on kysyntää. Monen miehen kohdalla ennakkoluulot saattavat estää sukkahousujen kokeilemisen.

Itse käytän ulkona pakkasella pitkien housujen kanssa pitkiä kalsareita.

• tää on tuleva trendi...miehet käyttää naisten sukkahousuja ja muita rimpsuja ja naiset ottaa miesten kalsarit omikseen...;)

• mii-su kirjoitti:

tää on tuleva trendi...miehet käyttää naisten sukkahousuja ja muita rimpsuja ja naiset ottaa miesten kalsarit omikseen...;)

niitäkin joskus hiihtäessäni, kun naisille oli vähemmän valinnanvaraa ja lahkeiden pituus jäi aina lyhyeksi. Ei paljon menoa haitannut, eikä kukaan edes kiusannut kun en itse hävennyt asiaa. - En enää edes muista, milloin naisillekin alettiin valmistaa kunnollisia urheilu- ja ulkoilualusvaatteita.

• optimisti-orvokki kirjoitti:

niitäkin joskus hiihtäessäni, kun naisille oli vähemmän valinnanvaraa ja lahkeiden pituus jäi aina lyhyeksi. Ei paljon menoa haitannut, eikä kukaan edes kiusannut kun en itse hävennyt asiaa. - En enää edes muista, milloin naisillekin alettiin valmistaa kunnollisia urheilu- ja ulkoilualusvaatteita.

lapsuudesta sellainen muistikuva että mulla oli pitkälahkeiset poikien housut jalassa ja siinä päällä oli vielä paksut villasukkahousut...oli epämukava olo...mutta olipa ainakin lämmin...

• ne tekee miehen

Mielestäni jos käyttään sanoja: mies/sukkahousut niin se jo on outo lähtökohta. En silti tuomitse ketään mutta tuolla Sexi osiossa on leikit ja fetissit palsta.
      Minä käytän näin talvella väljiä puuvilla-alusvaatteita mieluummin valkoisia, tai sitten esim pilkille, kelkkailuun tai muuten kylmään aitoja vanhanajan flanellialusvaatteita ja raappahousuja. Niitä saa vielä.
      Joskus kyllä joku kyselee niistä kun ollaan jossain niin että tarvii riisua, esim jonkun mökille saunaan. Kysely on kyllä positiivista: lähinnä että mistä noita saa ja samaan hengenvetoon: mitä muija sanoisi??
      Niin ne onkin monimutkaisia juttuja.
      Olen mieltynyt flanelliin ja raappahousuihin ja mulla on niitä todella isot pinkat.
      Jotenkin inhoan sanaa boxeri ja tekee pahaa uimahallin pukeutumistiloissa kun isot miehet vetää jalkaan sellaisia käärmeennahkatiukkoja äärimmäisyyksiin kuvioituja trikoita jostain ritisevästä sähköisestä oudosta kemikaalitextiilistä.

• niin miekiin piän

Nyt miehen kalsarit loppuun, ku ei kerennä kaikkia pittee, kun kuoli pois,,,, lämpökerrastot aivan ihanan pehmeitä...

• tuota

vaikka nainen olenkin. Miksei todellakin miehillä ole mustia tyylikkäitä välikausisukkahousuja. Heillähän ei ole mitään muuta kuin joko lyhytlahkeisetalushousut tai pitkät ja paksut kalsarit.
      Tuo porukka tuossa meuhkaa kun heillä ei ole mielessä kuin transunylonit. Mä tarkoitan nyt esim. puuvillakreippiä tai pelkkää puuvillaa. En tiedä millaisia sukkahousuja sinä tarkoitat.
      Pojallanikin pidin kouluikään asti puuvillaisia sukkahousuja kun olivat kätevät ulkoleikeissä. Kalsareihin siirryttiin juuri siksi että siitä olisi voinut liikuntatunnilla tulla kiusaamista.
      Sisareni ihmetteli miksen osta kalsareita pojalleni kun hän oli 3-vuotias.
      Sukkahousuissa ei jää sitä ikävää rakoa sukkien ja kalsareiden väliin mikä helposti runsaasti liikkuessa tulee. Mites sitten hiihtäjien ja pikaluistelijoiden ja trikoot? Onks nekin pervoja vai?
      Ne jotka pelkää ettei ehdi kuselle kaljapäissään, voivat jättää vaikka alushousut pois ja sepaluksen valmiiksi raolleen että saavat sen kusivehkeensä tarpeeksi nopeasti ulos siellä porttikongissa:((

• "Sukkahousuissa ei jää sitä ikävää rakoa sukkien ja kalsareiden väliin mikä helposti runsaasti liikkuessa tulee."
        Ei tule sellaista rakoa, kun käyttää polvipituisia sukkia. Itsellä on täysnailoniset urheilu/jalkapallosukat talvisukkina. Hyvät jalassa, mutta kuluvat puhki jo 35 vuodessa. Sekoitteet = lumput ei kestä, ennätys oli 3 päivää! Ja vielä istumatyössä.

• sitroen kirjoitti:

"Sukkahousuissa ei jää sitä ikävää rakoa sukkien ja kalsareiden väliin mikä helposti runsaasti liikkuessa tulee."
        Ei tule sellaista rakoa, kun käyttää polvipituisia sukkia. Itsellä on täysnailoniset urheilu/jalkapallosukat talvisukkina. Hyvät jalassa, mutta kuluvat puhki jo 35 vuodessa. Sekoitteet = lumput ei kestä, ennätys oli 3 päivää! Ja vielä istumatyössä.

steppaatko sie päivät..:))

• tiedä
        sitroen kirjoitti:

"Sukkahousuissa ei jää sitä ikävää rakoa sukkien ja kalsareiden väliin mikä helposti runsaasti liikkuessa tulee."

ettäpolvisukat aiheutavat suonikohjuja? Haittaavat verenkiertoa jaloissa. Itse en laittaisi koskaan polviksukkia jalkaani. Kesälläkin käytän nilkkasukkia (sellaisia ohuita sukkahousuaineesta tehtyjä)kengissä pitkien housujen kanssa.

• tiedä kirjoitti:

ettäpolvisukat aiheutavat suonikohjuja? Haittaavat verenkiertoa jaloissa. Itse en laittaisi koskaan polviksukkia jalkaani. Kesälläkin käytän nilkkasukkia (sellaisia ohuita sukkahousuaineesta tehtyjä)kengissä pitkien housujen kanssa.

vaan ihan liian laiskasti liikuksin enkä tiedä, että ne aiheuttavat suonikohjuja. Minullahan on vasta vajaan 60 vuoden kokemus polvisukista eikä ensimmäistäkään suonikohjua. Näistä täysnailonisista vasta 35 vuoden kokemus. Ostin jo toisen satsin, että riittää satavuotispäiviini asti. Sen jälkeen huolehtikoot muut...

• Virve

ne olla määrätyn merkkisiä sukkahousuja vai käykö ihan tavalliset "pirkan" maalliset vai täytyykö olla oikein amarit ja vielä silkinhohtoisia?
      On se hyvä että saumallisia ei enää juuri käytetä,
      yhteistyö on silloin saumatonta, eikö niin?

• Maaru

Jos tunnet vetoa naisten asusteisiin, mikäs siinä. Nailonit jalkaan ja baanalle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2637
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      958
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      880
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe