hevoslinimentti

menninkäinen

Hevosille käytettävä linimentti auttaa lihassärkyihin mm. jaloissa ja hartioissa ym.Tosi tehokasta.

18

58335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjä

      Totta hevosille tarkoitettu on tosi paljon halvempaa ja tehokasta,kuin apteekista ostettu pieni tuubi.Vuosia sitten möin sitä eläinkaupassa ihmisille enemmän kuin hevosille.Eri hintaisia tuotteita eläinkaupoissankin,mutta halvin oli silloin 12e/500ml.Yleensä kulkee myös nimellä jääsalva.

    • Särkylääkkeenä

      Onko siitä hevoslinimentistä mitään haittoja, jos esim. nivelvaivoihin käyttää? (polvet)

      • myyjä

        Ei ole mitään sivuvaikutuksia.Mitä nyt herkempi iho voi tietenkin hiukan kuivua hoidettavalta alueelta,jos tuotetta käytetään säännöllisesti.
        Ainakin ne myymäni hevoslinimentit sai hyvää palautetta,ja ihmiset kävivät kehumassa tuotteita ja ostamassa lisää.
        Kun menet eläin/hevostarvike kaupasta ostamaan ainetta,niin mainitse että se tulee itsellesi niin myyjä osaa neuvoa sopivan tuotteen.Jos ei osaa,niin parempi vaihtaa liikettä koska asiantuntejan myyjän kuuluisi osata antaa sopiva tuote vaikka ostetaankin ihmiselle. Tuotteita ostetaan kuitenkin paljon,joten olisi ihme jos ei osattaisi neuvoa.
        Neuvominen siitä syystä,että aineita en erillaisia ja ne vaikuttavat hieman erillä tapaa.Ei kuitenkaan tarvii pelätä vaikka ei ihan oikeaa ainetta ostaisi,koska ei tuote kuitenkaan vahingoita mitenkään.Voi olla vain että väärä tuote ei niin hyvin auta,mitä oikeanlainen tuote auttaisi.


      • Onko
        myyjä kirjoitti:

        Ei ole mitään sivuvaikutuksia.Mitä nyt herkempi iho voi tietenkin hiukan kuivua hoidettavalta alueelta,jos tuotetta käytetään säännöllisesti.
        Ainakin ne myymäni hevoslinimentit sai hyvää palautetta,ja ihmiset kävivät kehumassa tuotteita ja ostamassa lisää.
        Kun menet eläin/hevostarvike kaupasta ostamaan ainetta,niin mainitse että se tulee itsellesi niin myyjä osaa neuvoa sopivan tuotteen.Jos ei osaa,niin parempi vaihtaa liikettä koska asiantuntejan myyjän kuuluisi osata antaa sopiva tuote vaikka ostetaankin ihmiselle. Tuotteita ostetaan kuitenkin paljon,joten olisi ihme jos ei osattaisi neuvoa.
        Neuvominen siitä syystä,että aineita en erillaisia ja ne vaikuttavat hieman erillä tapaa.Ei kuitenkaan tarvii pelätä vaikka ei ihan oikeaa ainetta ostaisi,koska ei tuote kuitenkaan vahingoita mitenkään.Voi olla vain että väärä tuote ei niin hyvin auta,mitä oikeanlainen tuote auttaisi.

        En käytä näitä aineita mutta useamppikin tuttavani niitä käyttää. Väkevyyseroja näissä aineissa heidän mukaansa on. Ja ne miedot eivät välttämättä ole edes halvempia. Teho hintasuhteessa voi tästä syystä olla suurempia eroja kuin mitä olisi pelkkä hintaero. Se apteekin ihmisaine olisi sieltä väkevämmästä päästä, mutta näissä hevosaineissakin olisi lähes yhtä väkeviä.

        Onko teho ja väkevyyserot todellisia vai merkityksettömiä ja onko imeytymisen tehokkuudessa eroja. Miten on asiantuntijat???


      • kipuilija
        Onko kirjoitti:

        En käytä näitä aineita mutta useamppikin tuttavani niitä käyttää. Väkevyyseroja näissä aineissa heidän mukaansa on. Ja ne miedot eivät välttämättä ole edes halvempia. Teho hintasuhteessa voi tästä syystä olla suurempia eroja kuin mitä olisi pelkkä hintaero. Se apteekin ihmisaine olisi sieltä väkevämmästä päästä, mutta näissä hevosaineissakin olisi lähes yhtä väkeviä.

        Onko teho ja väkevyyserot todellisia vai merkityksettömiä ja onko imeytymisen tehokkuudessa eroja. Miten on asiantuntijat???

        kahta eri linimenttiä valkeaa ja kellertävää. Valkea viilensi ihoa voimakkaasti ja kellertävä pani veret kiertämään ja ihon aivan punaiseksi. Paremman avun olen saanut Virosta ostetusta Viprosal B salvasta, minulla se ainakin helpottaa aika nopeasti niin polvi ja niska säryissä. En ole saanut vastaavaa tulosta muusta kuin Felden geelistä.


    • tarvetta olis

      mistä ks.tuotetta saa? ainakin paikallinen apteekkari katto huuli pyöreenä,että mitä saisi olla!

      • jop3

        50g Tallinna Farmaatsiatehaksen tuote 38 Kruunua,eli ei paljon mitään !


      • puffader

        Huomattavan tehokasta - sisältää eteerisiä öljyjä ja isopropanolia. Auttaa huomattavasti paremmin kuin yksikään järjettömän ylihinnoiteltu apteekin lääkevoide, jota ei kukaan lääkäri tosissaan määrää, koska ovat täysin tehottomia.

        Tulehduskipulääkekuuri ( noin kaksi viikkoa) ja hevosgeeli a`vot.

        Suomalaiset lääkärit saisiavat mennä jatko-opiskelemaan ravinnon merkityksestä terveydenhoitoon ja siitä kuinka luontasituotteet hoitavat kokonaisvaltaisesti.

        Minulle on tyrkytetty monen moista myrkkyä mutta normaalit ikääntymisvaivat voi hoitaa kaikki luonnonmukaisesti ja olo on kuin kaksikymppisellä.

        Puolet lääkäreistä ei saisi mennä lähellekkään potilasta.

        Muutamia helposti hoidettavia "tauteja" - verenpaine. sydämen- ja verenkierron häiriöt, II tyypin diabetes, ns. metabolinen oireyhtymä, kiputilat- ja säryt, tässä vain muutamia esimerkkejä- masennus on myös yksi tärkeä ja sitä voi hoitaa helposti myös luonnonvalmisteilla ja /tai luononlääke SSRI lääke, johon on aluksi määrätty bentzodiatsepiini, jotta sivuoireet eivät katkaise lääkitystä.


      • tiedostaa.
        puffader kirjoitti:

        Huomattavan tehokasta - sisältää eteerisiä öljyjä ja isopropanolia. Auttaa huomattavasti paremmin kuin yksikään järjettömän ylihinnoiteltu apteekin lääkevoide, jota ei kukaan lääkäri tosissaan määrää, koska ovat täysin tehottomia.

        Tulehduskipulääkekuuri ( noin kaksi viikkoa) ja hevosgeeli a`vot.

        Suomalaiset lääkärit saisiavat mennä jatko-opiskelemaan ravinnon merkityksestä terveydenhoitoon ja siitä kuinka luontasituotteet hoitavat kokonaisvaltaisesti.

        Minulle on tyrkytetty monen moista myrkkyä mutta normaalit ikääntymisvaivat voi hoitaa kaikki luonnonmukaisesti ja olo on kuin kaksikymppisellä.

        Puolet lääkäreistä ei saisi mennä lähellekkään potilasta.

        Muutamia helposti hoidettavia "tauteja" - verenpaine. sydämen- ja verenkierron häiriöt, II tyypin diabetes, ns. metabolinen oireyhtymä, kiputilat- ja säryt, tässä vain muutamia esimerkkejä- masennus on myös yksi tärkeä ja sitä voi hoitaa helposti myös luonnonvalmisteilla ja /tai luononlääke SSRI lääke, johon on aluksi määrätty bentzodiatsepiini, jotta sivuoireet eivät katkaise lääkitystä.

        "Tulehduskipulääkekuuri ( noin kaksi viikkoa)"

        Kai tiedät niiden riskit:

        "Suomessa menehtyy vuosittain arviolta 100 – 200 ihmistä tulehduskipulääkkeiden haittavaikutuksiin."

        http://www.tohtori.fi/?page=8849471&id=2819997

        "SSRI lääke"

        Voivat aiheuttaa luukatoa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4401539

        Väkivaltaa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5040046

        Seksielämän tyrehtymisen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6140539

        "bentzodiatsepiini"

        Niissäkin vaaransa:

        "Bentsodiatsepiinien sivu- ja haittavaikutukset muodostavat kasvavankansanterveysongelman maailmanlaajuisesti ja myös Suomessa."

        http://www.sosiaalisairaala.fi/koulutusmateriaalia/bentsodiatsepiini_hoitomanuaali.pdf


    • 123

      sieltä saa ainakin monenlaisia tuotteita mitkä käy ihmisellekkin. hevos osastolta erillaisia linimenttejä. käy katsomassa

    • Seppo Skeponen

      Siinäpä oiva yleislääke meille skeptikoille.
      Suosittelen, olen tehnyt kaksoissokkokokeet.
      Parantaa melkein kaikki taudit.

      • Seppo Skeponen

        Etkö kykene keksimään omaa nimimerkkiä? Kun on älynlahjat vähissä, niin pitää lainata. Säälittävää.


    • valitettavasti

      Isobropanoli on syöpää aiheuttava aine.

      • L.N.Erehdy

        Silti sitä käytetään käsien desinfiointiaineena ym., ellen erehdy


      • Anonyymi

        kyllä se on pirtua niin sanotusti


      • Anonyymi

        Fulvestrantti syöpälääkkeessä on alkoholia joten ei se viina aina paha ole.


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut apua horse powerista levottomiin jalkoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe