Minne ravintolaan tms.kannattaisi mennä mikäli on kiinnostunut ja haluaisi tavata siistiä Herraseuraa tai pariskuntaa.Noin niin kuin erootisien leikkien toiveissa? Olemme 50 ja siisti nuorekas pari.
Pyydämme vastauksia ja asiallisia sellaisia mieluiten!
Onko tietoa Tampereen paikoista?
12
6852
Vastaukset
- fur
Ehkä Mixei tai Sputnik, tosin emme ole varmoja... t.noin 35v pariskunta Treelta...
- nainen40,
En kyllä menisi kumpaankaan. Sputnik varsinkin on nuorten paikka.. Mixeissä ei myöskään käy pariskuntia. Seksiravintolaan!
- fur
nainen40, kirjoitti:
En kyllä menisi kumpaankaan. Sputnik varsinkin on nuorten paikka.. Mixeissä ei myöskään käy pariskuntia. Seksiravintolaan!
Sputnik on kai hevimetallipaikka... mutta löysin sieltä blondin tyttökaverini...
- adameva
nainen40, kirjoitti:
Kuitenkin ehkä hiukan enemmän keski-ikäisille tarkoitettua ns.menomestaa kuitenkin!
- onko suosituksia!
nainen40, kirjoitti:
Onko sitten tiedossa vaihtoehtoja meille jotka emme T:retta niin hyvin tunne ja ei viitsisi aivan koko iltaa etsiäkkään.
onko suosituksia! kirjoitti:
Onko sitten tiedossa vaihtoehtoja meille jotka emme T:retta niin hyvin tunne ja ei viitsisi aivan koko iltaa etsiäkkään.
Haluaisin oikeasti keskustella lisää s-postitse.
Olen fiksu 42-v mies.
- siisti mies
tarvi baariin käydä? esim. vastaile minulle, 40w miehelle ja tutustutaan? tampereelta olen ja muutkin saa vastata.
- Pari 35 Tampere
Me olemme kyllä saaneet yleensäkin vastinetta/ seuraa hakuumme monessakin eri paikassa sekä Treella, että myöskin muissakin kaupungeissa tms.
Eihän se paikkaa katso, eikä aikaa, pääasia että ulkoinen puoli ja kemiat synkkaavat on se haunkohde sitten 3.pyörä, tai toinen pari.- kertokaa...
Kertakaapa vähän vinkkiä, jos kerran olette onnistuneet. Miten ja missä Tampereella (ja muuallakin) sen olette saaneet onnistumaan...
Ei oikein tosta vaan voi mennä sanomaan kelle tahansa että lähdettek panemaan kanssamme .. vai voiko ? Toimiiko muka ? - Pakkaspari
kertokaa... kirjoitti:
Kertakaapa vähän vinkkiä, jos kerran olette onnistuneet. Miten ja missä Tampereella (ja muuallakin) sen olette saaneet onnistumaan...
Ei oikein tosta vaan voi mennä sanomaan kelle tahansa että lähdettek panemaan kanssamme .. vai voiko ? Toimiiko muka ?Ainakin olemme saaneet mukavasti seuraa niin halutessamme monestakin paikasta, yleensäkin siis 3.pyöriä, mutta myöskin muutama parikin jopa osunut meidän kohdallemme yöelämän pauloissa.
Laivoilla nyt ainakin sitä kontaktia on helpohkoa solmia, sillä anonyymisyys ja hytti tekevät siitä aikas helppoa jatkon kannalta.
Kaikki paikathan sitä seuraa tarjoavat missä ns. aktiivisuutta ilmenee, tanssipaikat ja nuo ''ikinuorisopaikat'' London, Henry's pub mainitaksemme.
olisin kiinnostunut juttelemaan lisää. Olen fiksu akateemisesti koulutettu 42v mies...
- Jaba
Olen 28 v. mies kaikinpuolin OK, ja haluaisin päästä 3.pyöräksi. Ravintolaissa on vähän paha mennä kyseleen pareilta...jotkut voivat vaikka hermostua. ;) Mistä kaikkialta netistä haette seuraa??
P.S. Maililla voidaan myös jutella lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024