Mitämieltä Pikkukakkosen ohjelmistosta nykyään?
Eilen oli mielestäni todella huono taso.
Sinikka Sokka vei puolet ajasta paatoksellisella esityksellään, josta ainakan meidän 3 ja 5 vuotiaat eivät ymmärtäneet mitään. En kyllä minäkään.
Satusormet ovat samaa tasoa: ei tenavat jaksa tuollaista katsella.
Meillä lapset jättivät töllön ja rupesivat räiväilemään.
Lastentunnin tarkoitus on pitää lapset hetkisen työpäivän jälkeen omissa puuhissaan, vanhempien valmistellessa ruokaa ym...
Pikkukakkosen ohjelmat
7
1043
Vastaukset 7
- tarkoittaa
räiväily?
- pikku kakkosta
lapset tykkää kattoa.
- ei edes katsota
kun sillon tällön. Ne on niin tylsiä ettei aikuinenkaan niitä viitsi katsoo. Jotkut runot, linnunlaulut, ja ne satusormet ym, ei meillä ole enää aikoihin kukaan niitä ohjelmia katselleet.
Ennen oli paljon hauskempia. Miksiköhän se on menny nykyisin niin huonoksi? Taitaa tekijöiltä ideat loppua.- ei vielä äiti
Pikkukakkonen vie voiton kyllä lauauntaiaamun lastenohjelmista. En ymmärrä, kuka antaa varsinkaan pienten lasten katsoa jotain pokemoneja sun muita väkivaltaisia lastenohjelmia. Ne eivät mitenkään kehitä pientä lasta. Maikkarin lastenohjelmat ovat täyttä soopaa. Onneksi Yle tarjoaa vähän tasokkaampia ja LAPSILLE tarkoitettuja ohjelmia.
- hei haloo
ei vielä äiti kirjoitti:
Pikkukakkonen vie voiton kyllä lauauntaiaamun lastenohjelmista. En ymmärrä, kuka antaa varsinkaan pienten lasten katsoa jotain pokemoneja sun muita väkivaltaisia lastenohjelmia. Ne eivät mitenkään kehitä pientä lasta. Maikkarin lastenohjelmat ovat täyttä soopaa. Onneksi Yle tarjoaa vähän tasokkaampia ja LAPSILLE tarkoitettuja ohjelmia.
lauantaisin ja sunnuntaisin tv 2 esittää pienemmille lapsille sopivia ohjelmia, kun taas kolmosen ohjelmat ovat jo hiukan isommille lapsille.
muistakaahan että lapsia on eri ikäisiä..
ei 7 vuotias viitsi puuhapeteä ja teletappeja katsella.
transformers, beyblade, pokemon, on heille enempi mielenkiintoisia.
(transformers tullut taas takaisin, itsekkin sitä lapsena katsoin.)
Voihan sen töllön kiinnikin laittaa, tai pienemmille lapsille tunniksi video pyörimään, onhan siinäkin lasten tunti.
- olen minäkin!
Olen samaa mieltä ohjelmista, vaikka ei itselläni vielä omia olekaan mutta hoidan silti muiden tenavia. =) Itse kaipailisin vanhempia ohjelmia takaisin ruutuun, mm. halinallet, peukaloisen retket jne.
Olettekos huomanneet netissä pyörivää adressia jossa adressin tekijät yrittävät koota nimiä adressiin ja pyrkiä sillä vaikuttamaan päättäjiin. Se olisi voimassa vielä tämän kuun loppuun. Hyvän asian puolesta pitänee taistella!
Adressi on näkyvissä osoitteessa: http://www.lastenasialla.net/ - Anonyymi
Kyllä Katti Matikainen oli aivan paras! Kyllä siinä alkoi isukilla jörnimään kun katti pyllisteli 😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661050
- 69752
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40736- 149716
- 72687
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37655Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)75611- 43580
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k197543Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19530Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18480- 47442
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail112435- 81426
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64416Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline102394- 52393
- 17392
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene23383