Virkkula

Radiossa

Mitä mieltä ootte tästä iskelmän juontajamiehestä?

Mun mielestä mennyt viime aikoina huonommaksi.

23

11844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei no nej

En tykkää hänestä yhtään. En myöskään Toni Lundista enkä Cia Heritystä, enkä Ari Ojalasta. Piia Korisevaa inhoan. Aholaita on aina jota voi siellä juontajaksi kutsua.

• rita

Virkkula on paras.Reipasta ja mukavaa kuultavaa.Aholaita ja Koriseva ovat todella ärsyttäviä.Aholaita puhua papattaa kovalla vauhdilla ja epäselvästi ettei kaikesta saa selvää,mut ei kai tarttekaan...Koriseva on "hörisevä",nauraa hörisee omille höpötyksilleen,Piian peili on kanamaisuuden huipentuma ja viikonloppuaamupäivien kuuntelukärsimyksen "kruunaa" sen iänikuinen typerä loppulause"Korisevan Piian on aika kiittää,kumartaa ja poistua takavasemmalle..."ääk.Sais jäädä sinne vasemmalleen.Jotenkin tästä ladysta tulee mieleen Sari Tamminen.Onhan se koko kanava mennyt alaspäin kuin lehmän häntä ja nykyisin en paljon viitsi sitä kuunnellakaan,pistän vaikka levyn soimaan mieluummin.

• Virkkulan Timo on paras

Kyllä Virkkulan Timo on Iskelmän paras juontaja hänellä on sana hallussa ja miellyttävä ääni hänellä on.

• Mä olen kyllä tästä(kin) asiasta erimieltä.
        Timo Virkkula on ehdottomasti Iskelmän ärsyttävin juontaja. Mä en ymmärrä ,että ketä sen jutut naurattaa muuta, kuin sitä itseään ?
        Ärsyttää myös se ihme ähinä ja puhina mitä se pitää juontaessaan... ihan kuin se kärsisi jostain ummetuksesta.
        Sellasta tekohauskaa ja tekopirteää tyhjänpäiväistä höpötystä.

Toni Lund on Iskelmän juontajista paras. Rauhallinen ja luonteva tyyli juontaa. Ei esitä mitään. Ja hänellä on myös miellyttävä puheääni.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Mä olen kyllä tästä(kin) asiasta erimieltä.
        Timo Virkkula on ehdottomasti Iskelmän ärsyttävin juontaja. Mä en ymmärrä ,että ketä sen jutut naurattaa muuta, kuin sitä itseään ?
        Ärsyttää myös se ihme ähinä ja puhina mitä se pitää juontaessaan... ihan kuin se kärsisi jostain ummetuksesta.

Toni Lund on Iskelmän juontajista paras. Rauhallinen ja luonteva tyyli juontaa. Ei esitä mitään. Ja hänellä on myös miellyttävä puheääni.

Makuja on taas monenlaisia ;) Ei tuo Toni Lund huonoin ole mut sillä on aikalailla kummallisia lausahduksia välillä eikä juttu tunnu luistavan vaan takertelee ja tuntuu kuin se tarina olisi väkipakolla tehtyä.Mikko Siltalalla on vähän sama juttu mun mielestä.

• iskelmä.

Toi Korisevan ääni saa tosiaan raivon partaalle!
        Pakko vaihtaa viikonloppuna kanavaa YLEX:n puolelle, vaikka muuten kuuntelenkin vain iskelmää.

"kanamaisuuden huippu" ei tuota paremmin voisi sanoa.
        Olen laittanut Korisevalle postia, että vois jäädä sinne takavasemmalle, mutta aina se vaan ilmestyy sinne takaisin, YÄK!!

• Pike
        Justiinax kirjoitti:

juontaja Iskelmässä.

• anni
        Justiinax kirjoitti:

Lundin Toni on asiallinen ja selkeän puhetyylin omaava. Mielestäni kaikki ovat ihan kohtuullisen hyviä. Poikkeuksena on Koriseva, joka on taantunut kuusivuotiaan tasolle. Pitää raahata pieni vauvakin epäterveelliseen studioon että pääsee omaa Koriseva tyyliään esittämään. Kun ei ole koulutusta, on pidettävä kiinni kynsin hampain edes yhdestä työstä.Papukaija syndrooma vaivaa, koska samoja sanontoja hokee vuodesta toiseen.Mistä lie saanut päähänsä että nauru on Korisevien yksinoikeus. Aina aurinkoinen jakaa pahaa oloa tuhansille kuuntelijoille, mutta onneksi ei ole pakko kuunnella sen lässytystä, josta ei saa mitään tolkkua.

• kaikin puolin
        iskelmä. kirjoitti:

Toi Korisevan ääni saa tosiaan raivon partaalle!
        Pakko vaihtaa viikonloppuna kanavaa YLEX:n puolelle, vaikka muuten kuuntelenkin vain iskelmää.

"kanamaisuuden huippu" ei tuota paremmin voisi sanoa.
        Olen laittanut Korisevalle postia, että vois jäädä sinne takavasemmalle, mutta aina se vaan ilmestyy sinne takaisin, YÄK!!

On se jotenkin sairas tyyppi, (narsisti) Koriseva siis. Ihmettelenkin miksi saa olla juontajana; ilmeisesti tekee lähes ilmaiseksi työtään, että pääsee vaan terrosisoimaan kunnon ihmisiä niillä iänikuisilla typeryyksillään. Ei ole minkäänlaista ammattitaitoa = lue googlesta.Ei osaa puhua eikä kirjoittaa, vaan latelee vaan jotain ja luulee olevansa H:tin hauska ja innostava tyyppi. Hoitas (opettelisihoitamaan) niitä kakaroitaan ja surullisen kuuluisaa kasvihuonettaan kumisaappaat jalassa. Pikkusieluinen henkilö, joka ei ymmärrä todellisesta elämästä yhtikäs mitään. Millainen lapsuus onkaan ollut jos on jo kolmivuotiaana "pitänyt" olla kaupan kassana.

• paras juontaja

on...................TONI LUND!!!!!Upea ääni.....

• Rhanna

Timo, Toni ja Mikko ovat iskelmän juontajista niitä joita jaksaa kuunnella. Aholaidan Hannu on mielestäni vähän tylsänpuoleinen ja taas Ojalan Ari voisi olla enemmänkin äänessä kuin vain listan merkeissä. Herityn Cia on ihan neutraali juontaja, mutta ikävä kyllä ei minuunkaan hirveästi Pia Korisevan juonto iske...Mutta kyllä sitä nyt siinä ja siinä kuunnella voi :) Ne jotka eivät Piasta erityisemmin pidä, ilahtunevat siitä että Pia kadonnee parin kuukauden sisällä aalloilta hetkeksi kun jäänee äitiyslomalle. Pialle on kolmas lapsi tulossa muistaakseni maaliskuussa.

• rita
        Rhanna kirjoitti:

Timo, Toni ja Mikko ovat iskelmän juontajista niitä joita jaksaa kuunnella. Aholaidan Hannu on mielestäni vähän tylsänpuoleinen ja taas Ojalan Ari voisi olla enemmänkin äänessä kuin vain listan merkeissä. Herityn Cia on ihan neutraali juontaja, mutta ikävä kyllä ei minuunkaan hirveästi Pia Korisevan juonto iske...Mutta kyllä sitä nyt siinä ja siinä kuunnella voi :) Ne jotka eivät Piasta erityisemmin pidä, ilahtunevat siitä että Pia kadonnee parin kuukauden sisällä aalloilta hetkeksi kun jäänee äitiyslomalle. Pialle on kolmas lapsi tulossa muistaakseni maaliskuussa.

Hyvä kun jää edes vähäksi aikaa pois.Sen edellisen äitiysloman jälkeen tuli valitettavan nopeasti takaisin.

• hymy
        rita kirjoitti:

Hyvä kun jää edes vähäksi aikaa pois.Sen edellisen äitiysloman jälkeen tuli valitettavan nopeasti takaisin.

Eniten tykkään Iskelmän juontajista ehdottomasti Virkkulan Timosta.Hauskoja juttuja,miellyttävä ääni ja muutenkin vaan kaikella tapaa paras:)Toni Lundista en tykkää yhtään,vaikka ei siinä periaatteessa mitään "vikaa" oo,niin ehkä siinä häiritsee just se,että se on liian "perussetti".Liian tavallinen,liian mitäänsanomaton,liian tasapaksu ääni,ei oikein mitään persoonallista!Aholaidan Hannu on ihan jees,aika tavanomainen juontaja,sitä jaksaa kuunnella!Mikko Siltala(jännä ääni) ja Ari Ojala(miellyttävä ääni) ovat myös ihan jees:)

Pia Korisevakin menee,mutta Cia Heritty ei oikein..En tykkää äänestä ja se soittaa ihan liikaa niitä kamalia kevyen musiikin klassikoita:)Oikeesti,tuntuu,et muut juontajat soittaa paljon enemmän iskelmää ja Cia vaan jatkuvasti niitä "aikansaeläneitä klassikoita":)

• Herää, vuosi 2006
        hymy kirjoitti:

Eniten tykkään Iskelmän juontajista ehdottomasti Virkkulan Timosta.Hauskoja juttuja,miellyttävä ääni ja muutenkin vaan kaikella tapaa paras:)Toni Lundista en tykkää yhtään,vaikka ei siinä periaatteessa mitään "vikaa" oo,niin ehkä siinä häiritsee just se,että se on liian "perussetti".Liian tavallinen,liian mitäänsanomaton,liian tasapaksu ääni,ei oikein mitään persoonallista!Aholaidan Hannu on ihan jees,aika tavanomainen juontaja,sitä jaksaa kuunnella!Mikko Siltala(jännä ääni) ja Ari Ojala(miellyttävä ääni) ovat myös ihan jees:)

Pia Korisevakin menee,mutta Cia Heritty ei oikein..En tykkää äänestä ja se soittaa ihan liikaa niitä kamalia kevyen musiikin klassikoita:)Oikeesti,tuntuu,et muut juontajat soittaa paljon enemmän iskelmää ja Cia vaan jatkuvasti niitä "aikansaeläneitä klassikoita":)

Joo. Iskelmässähän juontajat valitsevat soitettavat levyt.... Ja lehmät lentää. Hei, haloo. Iskelmäradiossa on tietokoneiden laatima soittolista; ehkäpä rotaatioluokitus on suunniteltu niin, että iltaisin soi hieman nostalgisempaa musaa. Ja Ciahan juontaa vain iltoja...

• Päättäjänä
        Herää, vuosi 2006 kirjoitti:

Joo. Iskelmässähän juontajat valitsevat soitettavat levyt.... Ja lehmät lentää. Hei, haloo. Iskelmäradiossa on tietokoneiden laatima soittolista; ehkäpä rotaatioluokitus on suunniteltu niin, että iltaisin soi hieman nostalgisempaa musaa. Ja Ciahan juontaa vain iltoja...

Iskelmässä on vain yksi mies, joka päättää musiikista. Juontajilla ei tosiaankaan ole sanomista siihen, mitä soitetaan.

• rita
        Päättäjänä kirjoitti:

Iskelmässä on vain yksi mies, joka päättää musiikista. Juontajilla ei tosiaankaan ole sanomista siihen, mitä soitetaan.

Eikös se ole Ojala?

• hymy
        Herää, vuosi 2006 kirjoitti:

Voi anteeks kauheesti,lupaan herätä vuoteen 2006..Eräiden taas ehkä kannattais löysentää sitä kiristävää vannetta pään ympärillä eikä ottaa kaikkea niiiin vakavasti..
        Tuliko ehkä mieleesi,että saatan tietää/ymmärtää tuon asian,että illalla soitetaan niitä kevyen musiikin klassikoita?!Kerroinkin ainoastaan mielipiteeni,että en tykkää niistä yhtään ja siksi en kuuntele Iskelmää mielellään iltaisin,varsinkaan,kun en edes pidä Cian äänestä:)
        No voi kyllä olla,etten ilmaissut asiaani tarpeeksi selkeästi:)

• E-M E

Parhaina pidän Toni Lundia ja Mikko Siltalaa ,mutta muiden kohdalla voisi vähän tarkastella onko hänessä juontaominaisuuksia vaiko ei.
      Pia K on jotenkin "hassu tyyppi" ,kai pian äitiyslomalle jäävä .
      Cia H ja Anna-Mari R ihan Jees ,mutta en paljon kuuntele,niin ei vaivaakka.

• mieltä

Virkkula on ottanut mallia ja vaikutteita Korisevasta, sillä samoja sanoja(sanontoja) toistaa liikaa välillä. Tietyti on vaikea aina uutta keksiä, mutta kun hyvää musiikkia on maailma pullollaan niin soittaisivat sitä, jos ei ole sanottavaa, Musiikin takia radiokanavaa kuunnellaan kuitenkin.

• sanavalmis

Juontajista moniosaaja on Anna-Mari Raaska. Koskaan ei jää sanattomaksi ja puhekieli on ilmeikästä ja sujuvaa, liekö savolaisuudella osuutta. Ei juontajan niin ihmeellinen tarvitse olla; kunhan on luonteva oma itsensä ja kunnioittaa ja ottaa huomioon kuuntelijat. Eikä aliarvioi heitä ja heidän ymmärrystään. Kaikkiin edellämainittuihin ominaisuuksiin sortuu käänteisesti Koriseva, joka pitää itseään ylivertaisen hyvänä eikä tajua että aika on ajanut hänen ohitseen aikoja sitten.Pitää tyhmänä kuuntelijoita, joista suurin osa lie fiksumpia kuitenkin.

• kärsimystä kerrakseen

Eikö se tajua ikinä miten typerää ja tyhjänpäiväistä kälätystä pitää viikonlopusta toiseen. Varjelkoon jos vielä muinakin aikoina tulee juontamaan. Miksi tituleeraa itseään toimittajaksi. Ei yksi typerä Piian Peili kenestäkään tee toimittajaa. Alemmuuden tunto ja pätemisen tarve pistää raahaamaan vastasyntyneen epäterveelliseen(vauvan kannalta) studioon. Säätiedotukset ovat usein päin p:tä, koska ei osaa lukea eikä kirjoittaa.

• näin on

Viikonloppujuontaja Piia Koriseva Iskelmäradiossa puhuu käsittämättömiä:
      "Miehen /naisen tukka on luomakunnan kruunu"
      "Mitä merkkaa sulle hyvä olo"
      "Kasvit istutetaan ulkotiloihin po. ulos"
      "Siemenet kylvetään ikkunalaudalle"
      "Artistit viilettävät"
      "Jos tanssijalkaa kutittaa, A.Mattila esiintyy siellä ja siellä" Artistit esiintyvät silti jossain, vaikkei joku sinne menisikään.
      Piian Peiliä mainostetaan S.Silmun takia järjettömästi.Ällöttävää, Korisevan tyyli oksettaa kaikin puolin YÄK ja YÖK; voiko joku tosissaan puhua niin älyttömiä ja puhua niin tyhjänpäiväistä sekä käsittämättömäntä kieltä ? Samaan kuoroon ja toistotyyliin ovat menneet osittain mukaan muutkin juontajat kahta naisjuontajaa lukuunottamatta. Ei sitä Korisevaa tartte tosiaan mainostaa ja matkia; ellei ole tarkoitus vaan karkoittaa kuulijat kanavalta. Kansalaisliike nostettava että saadaan se Iskelmäradion viikonlopun kuuntelun pilaaja pois kanavalta. Vaikka eipä kyllä enää harmita vaikka jää muulloinkin kanava kuulematta, nykytyylin huomioiden...Koriseva tituuleeraa itseään ja pikkuvauvaa toimittajaksi, ja antaa sen kuvan muiden tekemistä artistihaastatteluista että hän on ne tehnyt.Sairasta touhua. Miltei joka kerta sanoo että se ja se artisti vie uutisiin. Sairasta toistamista.Missä on juontajien ammattitaitovaatimus ? Ei sitä kuullun perusteella ole olemassakaan. Luulis miesjuontajienkin olevan kriittisiä ettei vielä arki-iltoinakin laita tuollaisia pöhköjä PiianPeiliosuuksia kuulumaan"Mm.Lea Lveninln osuudessa, naisen tukka on kuulemma luomakunnan kruunu; hyi olkoon mitä typeryyttä saa viljellä.Eikö se osaa edes hävetä ?? Kaikki sivistyneet tietävät että luomakunnan kruunulla tarkoitetaan ihmistä, lähinnä miestä. Muista sadoista typeristä sanonnoista puhumattakaan ko. leidin puheissa.Pitääkö 30 kertaa yhden 6 tuntisen aikana toistaa kuka on juontamssa ??? Laittakaa vaikka yksi tunti joka päivä yhteenmenoon kuulumaan sitä, ja tätä, että Korisevan Piian on aika kiittää kumartaa ja poistua. Saapahan nautintoa oman nimensä kuulemisesta radiossa, tarpeeksi silloin. Me muut sen sijaan kyllä uskomme yhden sanomisen perusteellakin kuka on juontamassa, eikä mitään menetä vaikkei sitä tietäisikään.

• catarina 1989

mitä mieltä ootte ari ojalasta hannu aholaidasta timo virkkulasta toni lundista cia heritystä anna-mari raaskasta minusta ari ojala niin kiva ja villi ja ihana hannu aholaita on niin puhelias ja villi puhu paljon ja kovaa timo virkkula on hyvä tyyppi kun se oli aamuissa ja saunavuorossatimo aina kerto heikko tasoisia vitsejä ja moraallisesti arveluttava tarina timo on aika villi myös minun mieles toni lund on ehkä se niitten ihana enkeli ja ehkä kaikista kiltein ja järkevin T.Catarina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe