kuinka paljon bulimia näkyy verikokeissa? Olen diabeetikko ja kohta menossa vuosikontrolliin missä otetaan kaikki mahdolliset verikokeet...
Vähn mietityttää paljastuuko niistä mitään.
näkyykö verikokeissa?
6
1557
Vastaukset
- Jarna
Jos sinulta kontrolloidaan amylaasit, ne ovat huomattavasti koholla. Elektrolyytit eli kalium ja natrium saattavat olla erityisen matalat.
- Psykoositar
happoemästasapainosta ja osmolyytistä.
- lily
Psykoositar kirjoitti:
happoemästasapainosta ja osmolyytistä.
en ole edes tajunnut että verikokeista voi saada selville..
- skinnybitch
olen sairastanut nyt noin 6-7 kk. olin pari viikkoa sitten sairaalassa ja tehtiin kaikki mahdolliset kokeet, sydän kokeita kans, kaikki oli ok! teki mieli itkeä, koska tuntu et hei mä oon nyt noiden mielestä terve, ne luulee et teeskentelen, ja seuras masennusta vielä lisää, kyllä mä tiedä etten parane kun en edes oikeastaan halua(sairasta!) mutta ihmettelen kyllä ettei missään kokeissa ollut mitään vikaa...
- Sann-4444
Kertokaa miten sais amylaasit alemmas! Olla oksentamatta 5 päivää? Riittääkö?? Help )---:
- Tapanitseni
Auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876