Oisko kellään tietoa näistä siamilaisista kissoista, minkä luonteisia ne on ym.ym...
verrattuna ihan tavalliseen kissaan, tarvitseeko se jotain erityis juttuja.?
Meille on tarjottu sellasta ihan ilmatteeks lapsille lemmikiks, ei ole kokemusta kun ihan tavallisista kissoista.
siamilainen kissa?
6
1540
Vastaukset
- Koirakissoja....
Äidilläni on Siamilainen, saa varautua jutteluun ja seurusteluun kisun kanssa.seurtaa perässä jne :) Oikein ihana tapaus :)
- A-M
onni omistaa ihana siamilaiskissa ja kaverina itämainen lyhytkarva, joka on siamilaisen ja kotikissan risteytys.
Siamilainen on erittäin sosiaalinen, kiltti, puhelias ja hellyydenkipeä. Älykäs, utelias ja aina valmis leikkimään tai sitten nukkumaan peiton alle!
Siis aivan mahtava kaveri!!!!
En vaihtais pois millään. Eli siinä minun kokemukseni.:)- A-M
ei tarvitse mitään erityistä, ihmisen, joka tosiaan jaksaa rapsuttaa ja leikkiä sen kanssa. Kissahan se siamilainenkin on!
- jusa
yksi linkki
http://www.incatsuomi.fi/ORISIA.asp
kandeen myös heittää googleen hakusanaksi niin tulee lisää tietoa. - sebitchian
jaksaa jutella ja leikkiä! mulla itellä on siamilainen ja itämainen lyhytkarva. niiden kanssa saa olla myös hyvät hermot, koska musta ainaki tuntuu et nei pysähdy koskaan :) mut en vaihtais pois ikinä!
- maalaistypy
Mulla on 1v. balineesi (=siamilaisen serkku) ja toinen on tulossa. Eli todella äänekäs kaveri, vaatii ehdottomasti myös toisen kissan kaveriksi, iltaisin aina sylissä ja oikeastaan päivälläkin ja kyllä aamullakin.. =)
Eli todella läheisyydenkipeä ihanuus.
Suosittelen jos todella on aikaa sille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483